morgen echo, erg zenuwachtig!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Violetriot, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Morgen heb ik een echo, om 13.30. Vorige keer heb ik een vroege mk gehad en ben nu zo zenuwachtig voor de echo!
    Ik wou dat het al morgen was, heb gewoon buikpijn van de zenuwen!
    Ben morgen 7 w 4d, dan moet je iig een hartje zien kloppen. Ben zo bang dat ze niks zien, dat het mis is...pff zou het echt niet trekken als het weer niet goed is..:(
    Wie heeft er nog meer een echo gehad met 7,5 week? Dan zie je (inwendig?) toch best duidelijk het baby'tje zitten? En duidelijk een hartje kloppen toch?

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    ik heb bij de tweede met 8weken een echo gehad.. zag een heeeeeeel klein koffieboontje met een kloppend hartje;)
    heel veel succes morgen.. en vergeet niet te genieten;)

3. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Succes straks Vi! Wij zagen met die termijn en heel klein streepje en een kloppend hartje, hoop jullie straks ook!

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    pff heb gewoon buikpijn van de zenuwen, bah! Kon ik maar een FF knopje indrukken, dat het vast morgenmiddag was...

5. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Dit was mijn echo met 7 wk en 5 dagen! (UITWENDIG)

Probeer er toch nog van te genieten! Waarschijnlijk is alles gewoon goed met je kleine uk.. ik heb vanmiddag om 16:15 de 11 weken echo:p (ZENUWACHTIG....:$)

Liefs!

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Succes vanmiddag Melissa! En wat een duidelijk beeld uitwendig! Ik ben niet een van de slankste dus ik vermoed dat ze uitwendig niet zo veel zien.
    Bij mijn 1ste had ik de eerste echo met 9 weken, dat was al lastig te zien uitwendig..

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik weet wat je meemaakt, pffff
    ik heb vorige keer een MA gehad, dus de angst zit er dan goed in! ik ben nu ruim 11 wkn zwanger en vorige week mn eerste echo gehad, gelukkig was alles goed!
    maar wat had ik een hartkloppingen toen ik daar lag!
    kon niet geloven dat ze zei: zal ik het hartje laten zien?
    ik zei dan ook gelijk: zit er een hartje dan??
    wat was het mooi! en wat gelukkig voel je je dan!
    met jou is vast ook alles goed. want die kans is altijd vele malen groter dan dat het niet goed is.
    succes morgen! en geniet ervan meid!
    xxx Tresje

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat fijn dat het nu goed is Tresje, kan me je spanning zo voorstellen!
    Zal morgen ook wel met een hartslag van 100 daar liggen haha..

Mijn man heeft gelukkig morgenmiddag vrij gekregen, ben echt blij dat hij mee kan. Mart brengen we even naar mijn moeder, dan kunnen we rustig de intake doen daar.

9. Jnine89

Jnine89 Lid

22 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook heel spannend Vi! Ik ben ook altijd zenuwachtig en dat zonder vervelende gebeurtenissen in het verleden. Ik zal aan je denken morgen!

10. Sparkling

Sparkling Lid

25 jan 2012
    22
    0
    0
    Ulft
    Succes morgen! Het is heel erg spannend inderdaad. Op de echo zal al wel wat te zien zijn hoor :) Dat komt vast goed.
    Hier wordt er ook aan je gedacht!

11. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Meissie.

Als ze uitwendig niets kunnen zien, dan doen ze het wel inwendig! Dan kunnen ze het ook zien.
    Alles komt goed!! Ik laat het nog weten hoe het is afgelopen vandaag.

Liefs

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn mini was veeel te druk met bewegen om het hartje goed te zien.
    De VK zag het natuurlijk wel goed met haar getrainde oog.

Ik zou zeggen: geniet ervan!
    Veel plezier :D

13. tulip

tulip Niet meer actief

veel suc6 met wachten. Ik heb met 6,4 een inwendige echo gehad en je zag een koffieboontje en een kloppend hartje hebben we ook gezien.

14. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi Violetriot!

Goh meis, ik duim met je mee hoor! Ik zit een beetje in dezelfde situatie, maar ik ga woensdag pas...ik zit vandaag al te sterven! Ik heb al twee keer een MA gehad, dus ik ken het gevoel van daar te liggen en de gyn die niet dadelijk iets zegt... Ik weet ook niet wat ik doe als het woensdag niet goed is.
    Hoe is jouw gevoel over de ZS? Dat van mij sinds vandaag helemaal niet meer goed; ik voelde me echt zwanger en misselijk en alles, maar sinds vandaag ben ik dus niet meer misselijk meer en dat lijkt me helemaal niet goed te zijn! :(
    Ik denk aan je morgen!

15. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    isamama, jeetje 2 keer een MA, dan zal je idd super zenuwachtig zijn voor de echo!
    Qua kwaaltjes, de ene dag denk ik, nu voel ik niks meer, en de volgende dag juist weer heel veel..deze zwangerschap voelt wel heel anders dan met m'n mk, dus wat dat betreft heb ik goede hoop..

Nog maar 4,5 uur...:$ pfff te zenuwslopend dit!

16. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Zoals beloofd ook die van mij! Alles was goed kindje was druk aan het spartelen:D:D

17. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Violetriot heel veel plezier vandaag! Ik ben al aan het duimen voor je ! Geniet ervan meid.

XX

18. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mooie echo Melissa, wat leuk he als het al zo beweegt! Ik had bij mijn zoontje een echo met 13 weken, die was ook zo mooi, toen was hij aan het duimen!

pfff nog heeeeel fftjes!!! Mijn man is nu al blij, die mag lekker vroeg naar huis :)

19. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Sterkte hoor. Ik hoop echt dat het goed is. Laat even wat weten, oke??

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    He meid, heel veel succes vanmiddag, en ik duim dat alles goed is, ook ik heb een echo gehad met 7,5 week . Bij mij inwendig je ziet al echt iets, kan hem alleen niet op internet zetten dus als wilt kijken, wil ik de foto je wel toe mailen?

GRoetjes

Deel Deze Pagina