Ik heb vanmorgen met mijn man de test gedaan. Mijn NOD is pas vrijdag of zaterdag, maar ik wilde perse vandaag testen. Mijn man gaat namelijk een week weg en ik wilde het samen doen. Ik heb een test gehaald waarbij je al iets eerder kunt testen. Ik ging ervan uit dat het negatief zou zijn...dus je kan onze verbazing voorstellen. Na 4 keer proberen is het gelukt (maar ik denk dat het de eerste keer is dat we echt kans maakten. Ik heb namelijk heel lang de pil gebruikt en mijn eigen cyclus werd pas een maand geleden duidelijk). We zijn in de 7e hemel. Ik vind het wel heeeel moeilijk om mijn mond te houden tegenover mijn moeder. Na hoeveel weken hebben jullie het verteld?
Gefeliciteerd Ik was 6 dagen overtijd toen ik de testen ging doen. Heb het mijn vriend als eerste verteld, toen mijn ouders en toen de moeder van mijn vriend. Nu ben ik inmiddels 11 weken Nogmaals gefeliciteerd en geniet er lekker van.
Gefeliciteerd, ik heb het aan mijn ouders en schoonouders ook meteen verteld. Mijn zussen wisten het ook meteen en de rest hebben wij het met 12 weken verteld op onze bruiloft.
gefeliciteerd! mijn moeder had al door dat ik zwanger was, voordat ik uberhaupt een test gedaan had. De rest heb ik het eigenlijk ook gelijk verteld
gefeliciteerd! wij hebben het direct aan onze beste vrienden verteld en met 6 weken aan ouders en met 12 weken na de echo aan de rest
Gefeliciteerd geniet ervan! Wij hebben het met zeven weken aan onze ouders verteld heb net een echo gehad en die is helemaal goed hartje klopt. Met twaalf weken vertellen we het aan de rest vrienden, collega's etc.