Hoop voor de werklozen onder ons.

Discussie in 'De lounge' gestart door bouncytigger, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Wellicht hebben een aantal van jullie mijn reacties op eerdere "werk-zoek-topics" wel eens gelezen. Het leek allemaal hopeloos. Honderden brieven verstuurd en nog steeds thuis zitten....

Maar mensen, er is hoop!!! Want na 500 brieven te hebben verstuurd ben ik nu de trotse bezitter van een baan!!!!:D:D:D:D:D
    Wel met de kanttekening dat het niet 100% is wat ik zocht, maar toch (40 uur ipv de gewenste 24 en niet helemaal mijn ideale functie). We hoeven nu ons huis niet te verkopen, alle stress thuis is in 1 klap gehalveerd!!! Nu alleen nog afwachten hoe het bij manlief op het werk gaat lopen (bedrijf staat in de verkoop of is al over genomen of ze zijn er mee bezig... is niet helemaal duidelijk, zijn werkgever is niet heel open tegen de werknemers)...

Met andere woorden ik ben blij!!!
    Wat ik met dit topic wil? Mijn blijheid uiten en aan iedereen die druk op zoek is naar werk laten weten dat het zelfs in deze economie echt niet hopeloos is!!! Doorzetten meiden, het komt goed!!!

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Wat fijn dat je een baan gevonden hebt en wat super dat je gewoon alles aanpakt ook al is het niet helemaal wat je zoekt.

Daar zijn mensen die er een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Fijn dat nu de grootste zorgen van de baan zijn meid!!

Heel veel succes met je nieuwe baan.. en inderdaad voor andere werkzoekende wel goed om te lezen dat het kan..

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Hier ook succes verhaal binnen een dag oproepcontract in schoonmaak en na drie maanden weer in de horeca jaarcontract 20 uur

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Oja en gefeliciteerd natuurlijk

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dit is het 3e succesverhaal (inclusief de mijne:D) die ik voorbij zie komen! Er is idd hoop!

Ook ik ga 40 uur werken en ook ik vind het eigenlijk te veel maar wat moet dat moet! Ben allang blij dat ik ook geen 'te koop' bordje op mijn balkonnetje hoef te zetten:)

Gefeliciteerd!!

6. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Super, heel veel succes! Ook al was dit niet je droombaan, je bent onder de pannen, en je kan verder zoeken.

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook hier een succesverhaal :) na 2 jaar werkloos te zijn :( en vele vele brieven verder, heb ik weer een baan! en toevalligerwijs (is dat een woord?) iets wat ik heel leuk vind, maar helaas niet de gewenste uren (maar dat went wel weer ;) )

Dus mensen er is echt hoop!

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Iedereen met een baan, gefeliciteerd! Dat geeft de burger weer moed:D
    Ik ben officieel nog niet werkeloos, dus mijn traject moet nog beginnen. Ik hoop hier over niet al te lange tijd ook te kunnen melden dat ik weer een baan heb!

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!

10. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Dames bedankt!!! En diegenen die ook werk hebben, jullie ook gefeliciteerd!

11. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Fijn, gefeliciteerd!

12. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hier ook een succesverhaal haha,

Ik vind het wel heel leuk werk en heb altijd in de zorg willen werken (afgestudeerd bank+verzekeringen). Het is wel onder mijn niveau, maar ben er heel erg blij mee! :)

Heb ook een hele lange tijd gezocht naar een baan.

Deel Deze Pagina