1ste keer weer ongesteld

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lovely83, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    pff ben weer voor de eerste keer ongesteld wat een afknapper!
    Ik voel me moe,sagerijnig en down!
    Was even weer vergeten hoe dit voelde en het valt vies tegen.
    Moet er niet aan denken dit maandelijks weer door te moeten staan.
    Dat is dan zo heerlijk bij de zwangerschap het niet ongesteld worden.
    Hadden jullie er ook zo last van de eerste keer?

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik had er heel veel last van en vooral enorme bloedingen, leek net of ik weer opnieuw bevallen was :( en idd enorm moe, sjaga enzo, vond het ook een enorme tegenvaller. volgende week de 2e stopweek, ben benieuwd...

3. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Hmz balen!
    Ik ben gelukkig nog niet ongesteld geworden. Ik geef 's ochtends nog bv. Ik hoop ook dat het nog ff wegblijft!
    Sterkte met je 1e menstruatie!

4. washna

washna Nieuw lid

23 sep 2008
    2
    0
    0
    moeder
    wijk bij duurstede
    Hallo,
    Ik ben 19 april van een dochter bevallen.
    Ik gaf borstvoeding het ging super!
    Ik ben na de bevalling met 6 weken al gaan menstrueren, mijn dochtertje wilde niet meer aan de bordt, als ze het wel deed, spuugde ze daarna alles weer uit. Ik heb met schuldgevoel gaan kolven en in de fles gedaan, ze dronk!b Yes! maar nog niet na een uur spuugde ze weer, ik heb 8 weken borstvoeding gegeven. Veel gepraat met een lactatiekundige en het bleek dus zo te zijn, als je menstrueert maak je hormomen aan en dan kan het zo zijn dat je borstvoeding anders gaat smaken voor je baby. Dus met veel spijt en schuldgevoel ben ik maar de fles gaan geven en ze doet het prima! Borstvoeding was voor mij zo beangrijk ik verheugde me in de zwangerschap zo om borstvoeding te geven, maar je doet natuurlijk altijd het beste vor je baby. Na de bevalling was ik zo leeg, zo eenzaam gevoel, en borstvoeding bracht me weer op de been, daardoor had ik nog mijn laatse gevoel van verbondenheid met mijn dochtertje.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou heb het ergste overleefd!Ohoh wat een 2 vreselijke dagen zeg ik was gewoon mezelf niet meer zo sagerijnig! Nou voorlopig is het weer rustig hoop dat het de volgende keer niet meer zo heftig is maar gewoon zoals voor de zwangerschap.

6. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Nou.....
    ik ben nog steeds niet ongesteld geworden....terwijl ik toch van het begin af flesvoeding heb gegeven.
    Niet dat ik het mis hoor, maar vraag me af en oe weleens af hoelang het nog gaat duren :)

7. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ik geef bv en ben nog steeds niet ongesteld geworden, vind ik ook hélemaaaal niet erg, dat zullen jullie vast wel begrijpen :haha:

8. jopuck

jopuck Lid

15 aug 2008
    93
    0
    6
    Rijssen
    Ik geeft nog volledig borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden gelukkig!

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zoooo dat was hier de eerste keer ook echt erg. Moest op een gegeven moment elk uur een nieuwe mega tampon erin douwen. Duurde een week ofzo alles bij elkaar. Je zou er bijna weer zwanger voor worden :-s

Das weer eens iets anders dan klagen over zwangerschapskwaaltjes :D

10. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Hmmm

Kheb minder mazzel..geef borstvoeding en had gehoopt dat ik nog lang niet ongesteld zou worden zoals je overal leest...mooi wel dus. Mijn vloeien ging direct over in een menstruatie.

Groetjes..

11. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik ben ook nog niet ongesteld geworden ik heb de eerste maand BV gegeven dus ik verwacht het nu toch wel elk moment

12. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    hoop van harte voor je dat het nog even op zich laat wachten...

13. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    heb tot 4,5 maand borstvoeding gegeven, en ben 2 weken geleden ongesteld geworden. Was maar 1 dag een klein beetje, maar ben direct weer op die dag met de pil begonnen dus misschien dat die de heftigheid de kop in heeft gedrukt...?
    Maar merk wel dat er weer (andere) hormonen door mijn lichaam gieren, dat is wel weer jammer... Maarja hoort erbij!

14. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ikke nog steeds niet , nou je we wachten wel af

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik geef volledige bv en ben precies na 6 weken ongesteld geworden. Door alle verhalen ging ik er een beetje vanuit dat het wel even op zich zou laten wachten door de bv

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik ging er juist vanuit dat het wel snel zo zijn nadat ik met de BV gestopt was maar nog steeds niks, is dat wel normaal?

17. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ik was na 7 weken ongi, ik geef geen borstvoeding. Maar ben bijna anderhalve week ongi geweest... pfff ik zou er wel weer zwanger voorwillen zijn! Dat gedoe!

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    yes, hier sinds vandaag weer die ellende...
    Dus bijna 11 weken na de bevalling, en ik heb alleen maar flesvoeding gegeven

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Oooowww laat dat maar heel lang nog wegblijven, bleh! Nu had ik sowieso een onregelmatig cyclus (lees: geen) Geef ook nog bv voorlopig.

20. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey dames

ik geen ook nog altijd bv. en ik ook pas na 6 maanden ongi geworden.

Deel Deze Pagina