bijna 32 weken en zomaar overgeven!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wie heeft dit ook of gehad?

ik heb net twee sneetjes brood gehad met vlees.
    en een glas melk en een vitamine pil van vsm.

duurd het nog niet eens 3 min later dan dat ik het op heb word ik ineens beroerd en kots ik alles eruit:$. nu alles er weer uit is voel ik niks meer qua misselijkheid ofzo. het is eruit en ik voel mij weer prettig:(. vorige week heb ik dit ook een keer gehad. weet iemand waar dat door komt?

liefs sunlight

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ik heb het nu 2 keer gehad en het schijnt bij mij door de vitaminepil te komen. Als ik die op een beetje een lege maag in neem word ik er al misselijk van. Dus die neem ik na bijvoorbeeld 2 broodjes in. Ik moet hem niet te snel en niet te lang na het eten innemen. Het schijnt dus dat er mensen zijn (zwanger of niet) die niet goed tegen vitaminepillen kunnen en dat is bij mij sowieso het geval. Ik weet dus niet of het bij jou ook zo is maar daar moest ik wel aan denken want heb het 2 keer gehad en beide keren na het slikken van een vitaminepil op een (bijna) lege maag.

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb de laatste tijd dat ik na drinken van een glas melk ineens enorm vol zit en misselijk wordt. Bij mij komt het dus door de melk, die moet ik echt heel rustig aan opdrinken. Misschien trapt de beeb nu ook op je maag, waardoor die zo reageert.

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke nou het kan allebei wezen ik heb de pil eerst gehad en toen pas gegeten. en de melk heb ik snel opgedronken na het eten dus dat kan het ook wezen.
    he meiden bedankt dan denk ik er even om want het is best wel vervelend ben al niet zo'n eter.
    maar zal het eens proberen hopen dat het dat idd is.

super thanks

liefs

Deel Deze Pagina