Hi meiden, Mijn cyclus is sinds dat ik meet als volgt: ma(10wk)- 29 - 32 - 31 - 41- ma(8wk) - 28 - 28 - 51 - 39 Ik ben bij de huisarts geweest tijdens die cyclus van 51 dagen maar die zei dat ze niets kon doen. Uiteindelijk een hele rare (lichte) menstruatie gehad. Alle zw testen trouwens negatief. Ook nu dus weer een langere cyclus en ook weer een hele lichte menstruatie die niet voelt als zodoende. In november (n.a.v. de miskramen) uitslagen gehad van de testen op schildklier, antistoffen, etc en alles was ok. Ook zijn nav van de MA mijn eierstokken e.d. vaak gezien op de echo en was nooit iets vreemds te zien. Ik ervaar geen stress, weeg al jaren 50kg, ben 28 jaar en niet ziek geweest... Heeft het zin om met dit verhaal naar de gyno te gaan? Wat zou de reden kunnen zijn was deze lange cyclussen? Iemand ook soortgelijke ervaring? Wordt zo moe van het onzeker zijn over of mijn lichaam nog wel goed werkt....
Hoi!! Je cyclus lijkt een beetje op de mijne Gestopt met de pil: 31-28-43-28-43-31( zwanger, mk 10 wk)-26-39-41-41(zwanger) Bij mij is er onderzocht of ik pcos had, dit was niet het geval. Ik heb gewoon deze cyclus en de kans om zwanger te worden is niet minder..ja minder kansen per jaar, omdat de cyclussen wat langer zijn. Maar toch in 13 mnd 2x zwanger geworden. Jiij hebt al een echo gehad om de eierstokken te onderzoeken zie ik, dus dan zou pcos ip zichtbaar kunnen zijn, maar dit is niet altijd het geval.. Ik wist dmv ovu testen en temperaturen precies wanneer mijn eisprong was en met regelmatig klussen wist ik ook dat ik hem niet zou missen
Tja.. Ik weet niet of je huisarts iets kan doen voor je cyclus. Persoonlijk denk ik dat de huisarts je nog laat afwachten.. Hoe vervelend het ook is dat je cyclus onregelmatig is, ben je als ik je cycluslijn bekijk recent wel twee keer zwanger geweest. Dus ondanks je onregelmatige cyclus doet je lichaam het wel goed (tot op zekere hoogte) Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en dat je geen reden meer hebt om over je cyclus in te zitten
hier ook cyclus van slag.. na een mk nog niet zo erg als jouw, alhoewel ik ooit paar jaar geleden een cyclus had van meer dan 90 dagen..daar word je dus ook niet vrolijk van na mn mk ongesteld geworden.. maand erna geprobeerd en heb ook opeens een cyclus van 6 weken ipv vier. normaal word ik altijd op een vrijdag ongesteld, 2 weken erna op de vrijdag mn eitje, die voel ik altijd en 2 weken daarna op de vrijdag weer ongesteld.. nu ook weer op de vrijdag ongesteld alleen wel 2 weken later!! hopelijk word 't snel weer regelmatig..
Bedankt voor de reacties... had ook een reactie van de vk hier op de site en nav alle reacties denk ik idd dat het geen zin heeft om weer naar de dokter/gyno te gaan. @xmoonlightx -volgens mij zaten wij vorig jaar ook in een zelfde groep. Wat leuk voor je dat je weer zw bent en dat het nu wel allemaal goed gaan! Ik gun je een heel mooi en gezond kindje dadelijk geniet van je zwangerschap! Pfff.... Ik word echt heel onzeker van deze lange cyclussen. Ook had ik altijd best veel menstruatie klachten en 5dagen lang en de laatste 2 x dus geen enkel pijntje of aankondeging gevoel en maar 2/3 dagen... Heel vreemd.