Hi meiden, Mijn cyclus is sinds dat ik meet als volgt: ma(10wk)- 29 - 32 - 31 - 41- ma(8wk) - 28 - 28 - 51 - 39 Ik ben bij de huisarts geweest tijdens die cyclus van 51 dagen maar die zei dat ze niets kon doen. Uiteindelijk een hele rare (lichte) menstruatie gehad. Alle zw testen trouwens negatief. Ook nu dus weer een langere cyclus en ook weer een hele lichte menstruatie die niet voelt als zodoende. In november (n.a.v. de miskramen) uitslagen gehad van de testen op schildklier, antistoffen, etc en alles was ok. Ook zijn nav van de MA mijn eierstokken e.d. vaak gezien op de echo en was nooit iets vreemds te zien. Ik ervaar geen stress, weeg al jaren 50kg, ben 28 jaar en niet ziek geweest... Heeft het zin om met dit verhaal naar de gyno te gaan? Wat zou de reden kunnen zijn was deze lange cyclussen? Iemand ook soortgelijke ervaring? Wordt zo moe van het onzeker zijn over of mijn lichaam nog wel goed werkt....
Hoi!! Je cyclus lijkt een beetje op de mijne Gestopt met de pil: 31-28-43-28-43-31( zwanger, mk 10 wk)-26-39-41-41(zwanger) Bij mij is er onderzocht of ik pcos had, dit was niet het geval. Ik heb gewoon deze cyclus en de kans om zwanger te worden is niet minder..ja minder kansen per jaar, omdat de cyclussen wat langer zijn. Maar toch in 13 mnd 2x zwanger geworden. Jiij hebt al een echo gehad om de eierstokken te onderzoeken zie ik, dus dan zou pcos ip zichtbaar kunnen zijn, maar dit is niet altijd het geval.. Ik wist dmv ovu testen en temperaturen precies wanneer mijn eisprong was en met regelmatig klussen wist ik ook dat ik hem niet zou missen