Ja, voor alle anderen. Ze wil waarschijnlijk niet dat iedereen die op de Hyves van jouw vriend komt, óók weet dat het uit is.
Ja ik weet het ook niet. Hij heeft wel een foto van ons saampjes als profiel foto. Heb het er gisteravond nog even over gehad maar hij zegt dat ik mij echt geen zorgen hoef te maken en daar vertrouw ik dan ook op. Heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik het wel heel raar vind dat ze hem privé berichtjes stuurt, en dat vond het zelf ook wel vaag zei hij.
Ik vind het niet zo raar hoor. Ik kan me voorstellen dat ze misschien niet wil dat de hele wereld weet dat het uit is, dus een prive berichtje. En mannen zoeken over het algemeen niet snel ergens iets achter, dus hij zal gewoon een antwoord hebben terug gestuurd. En ook al had ze er een bedoeling mee, er zijn er altijd nog 2 nodig om iets te laten gebeuren, en als je je vriend vertrouwt, is er niets aan het handje toch?
Sommige mannen staan met hun zus op de foto... Of met een nichtje of weet ik het... Hij had toch terug gestuurd dat jullie voor een baby gaan? Lijkt me dat je niks te vrezen hebt! Anders zou hij dat niet gezegd hebben.
Ik vind Hyves echt de meest idiote website, ooit. Ik zou niet meer op zijn Hyves komen, laat staan dingen typen.. Je kan hem zo ook wel iets liefs zeggen. Of, doe je het onbewust om zijn vrienden te laten zien dat je zijn meisje bent? Ik snap ook nooit zo goed waarom je op deze leeftijd nog een Hyves hebt.. Maarja, misschien is dat mijn tekortkoming
Nee ik doe het niet bewust om aan al zijn vrienden te laten zien. Ik had zelf een gedichtje geschreven voor hem, en wilde dat graag op zijn site zetten. En tsja hyves is geloof ik nog steeds voor alle leeftijden hoor
Misschien is je vriend wel zo'n heerlijk opgeruimd type dat hij gelezen berichtjes meteen wist. Heerlijk, zo'n schone inbox Ik zou me er niet zo druk over maken, je vriend lijkt me heel open en eerlijk, zowel naar jou als naar dat meisje. Vooral lekker liefdesgedichten voor hem blijven schrijven, want dat hij die verdient is duidelijk.
Ik snap niet waar je je druk om maakt eerlijk gezegd, als hij ineens een ander wachtwoord neemt voor zn hyves zou ik wel even denken van huh, maar nu? Hij mag toch wel berichtjes sturen met mensen?
Ik denk dat ik precies het zelfde als jou zou reageren. Zou het ook niet erg leuk vinden. Paar jaar geleden kreeg mijn vriend ook ineens een smsje met allerlei toespelingen. Hij liet hem direct aan mij zien hoor, was ook niets aan de hand. Later bleek dat meisje nog een keer te bellen, dus ja toen nam ik de telefoon op met de vraag wat ze van mijn vriend wilde. Bleek achteraf dat ze een verkeerd nummer gekregen had. Maar goed, ik begrijp wel wat je voelt! Als ik zou proberen om me er niet te druk om te maken, maar weet van mezelf dat dat best moeilijk is!
dit is mij ook eens gebeurt op de hyvespagina van manlief, alleen die vrouw deed wel een krabbel openbaar met de tekst "hey, hoe is het nou, het is uit met .... en ik vroeg me af of je een keer iets wou drinken om erover te praten, het zit me hoog". ik was toen hoogzwanger en heb een krabbel achter gelaten op zijn pagina met de tekst "hey pappie, nog even en we zijn met zijn drietjes" zie ik een paar dagen later weer een krabbel van haar "goh, bijna pappie, leuk hoor, wist ik niet" daarna heeft ze nooit meer gekrabbelt. gna gna gna
Hahahaha dat is wel een goeie ja!!! Maar kan er gewoon niet tegen dat meiden gaan stoken als ze zien dat een jongen een relatie heeft. Tuurlijk zijn er berichtjes van hem naar meiden gewoon vriendschappelijk.. maar als een meid begint met het is uit bla bla bla vind ik dat toch wel heeel erg raar. Maar al met al, ik maak me er niet meer druk om.. moest het gewoon eventjes van me af schrijven hier
Lol dat had zo een actie van mij kunnen zijn hahaha pas geleden ook een meisje wat ineens uit het niets intresse in hem had, ze dacht hem gezien te hebben die zaterdagavond met stappen *toen lag meneer lui op de bank naast mij haha dus hij was het niet* En die stuurde allemaal kusjes naar hem dus ik stuurde hem een krabbel: nog zoveel jaar maanden en dagen en dan zijn we getrouwd! als je het snel zegt is het niks! Daarna zag ik nog dat ze op mijn hyves had gekeken en nooit meer wat van gezien of gehoord lol.
Gelukkig hoef ik me niet druk te maken of zoiets bij mijn man gebeurt. Hij heeft niet eens Hyves, laat staan dat ie ooit achter de computer zit voor zoiets stompzinnigs. <-- Zijn woorden.
Die van mij snapt niet hoe het werkt ook zoiets en dan zegt ie tegen mij wat moet ik dan doen om terug te reageren... Pas kreeg hij een prive berichtje met hey hoe is het met je wat een geweldige profielfoto ( afschuwelijke foto niks bijzonders ook) dat meisje heeft vroeger schijnbaar een oogje op hem gehad... Ik ben erg jalours waarom tja het is nou eenmaal zo kan er niks aan doen gelukkig heb ik een man die ik voor 100% kan vertrouwen
haha ik had dat wijf allang een bericht gestuurd ik ben ook nie echt jaloers aangelegd, maar toen ik net een relatie kreeg met me vriend, was hij aan het smsen met zijn ex en ik had toen me twijfels,dus las zijn smsjes nou stonden er berichten in waarvan ik dacht war ben je mee bezig? hij had naar haar gesmsd van: ik mis je wil naast je liggen geile tongzoen en hou van je en toen kreeg hij sms terug van: hou ook van jou mis je ook wil ook naast je liggen en geile tongzoen terug heb hem daarop aangesproken,en hij beweerde tis niks, ik dol alleen maar, sorry maar dat vind ik geen dolle met zulke smsjes en zo is hij altijd met meiden bezig en beweert dan dat er niks is mrja dan vind hij het gek dat ik aan hem twijfel hij zegt wel van: ik hou alleen van jou en wil met je verder een wil hem kei graag geloven,maar tis moeilijk
Jeetje zeg dat is wel erg heftig! Als hij dat dollen noemt?? pfff... Is niet normaal als je nog met je ex zó aan het smsen bent.. heel erg bizar. Doet hij het nu nog.. of was het alleen aan het begin van je relatie??