met die ex is hij gekapt met smsen maar hij blijft wel bezig met andere meiden en daar kan ik slecht tegen en idd wat er eerder werd aangegeven, er zitten vrouwen en meiden op internet die het leuk vinden om een relatie stuk te maken
Pffff... nou lekker dan! Ik zou echt zeggen tegen hem, als je echt zoveel van mij houd heb je genoeg aan mij, en stuur je geen berichtjes naar andere meiden..
waarom zit je in godsnaam op je partners hyves te kijken? Daar alleen al om zou ik flink pissig worden. Waarom doen mensen dat toch?
"Zat vandaag even achter de hyves van mijn vriend om een lieve blog voor hem te typen, zie ik ineens een bericht binnenkomen van een meisje (privé nog wel), dus ja dan kan ik mijn nieuwsgierigheid natuurlijk niet bedwingen..." Dat staat er
Snap niet dat je dit pikt eerlijk gezegd. Als het mijn vriend was had ik hem allang de deur gewezen. Als hij zegt met jou verder te willen moet hij al die andere meiden laten vallen. Dan heeft hij met hun toch niks te zoeken?!!
TS snap wel hoe je je voelt (voelde) hoor. Als ik toenvallig zo'n berichtje had zien staan had ik het ook gelezen. Misschien niet meteen iets terug gestuurd, maar mijn vriend er wel op aan gesproken. Vind het ook maar een vaag verhaal. Snap wel dat hij reageerd als hij een berichtje krijgt, maar waarom zijn berichtje meteen wissen? Maar goed, denk dat je je er niet druk om hoeft te maken. Zo te lezen is je vriend een eerlijke vent.
Misschien omdat dat normaal is in hun relatie? en hij hetzelfde doet, Ieder denkt er anders over. Hier ben ik ook wel eens op zijn mail of hyves te vinden hoor. Zou niet weten waarom NIET. Zo kan je het ook bekijken. Als ik het niet zou mogen zou ik het juist vreemd vinden.
ik snap het aan de ene kant ook wel hoor... denk dat het meer een jaloers gevoel geeft als je zoiets leest... want diep in je hart weet je toch wel dat je man je niet zal bedriegen.. tenminste als je de goeie hebt hier staat altijd alles gewoon open en ik heb er ook weleens ingekeken en hij kan dat ook bij mij maar dat vindt ie zo dom zegt ie altijd... idd is het ook... maar we hebben geen geheimen ... als ik zoiets zou lezen zou ik gewoon vragen van joh wie is die meid dan die het uit heeft met dr vriend? dan zou die het wel vertellen en dan is het toch klaar... misschien is die meid niet te vertrouwen, tja lekker boeie als je vent maar te vertrouwen is... en als je hem het gevoel geeft dat hij niet te vertrouwen is alleen omdat hij mailtjes terug stuurt dan zal dat wel rot aankomen voor hem...
Ik snap wel dat je jaloers bent.. dat is opzich logisch (ik ben ook verder geen jaloers type). Maar opzich moet hij wel gewoon contact kunnen hebben met een vriendin van vroeger en de reden dat zij jou vriend een inbox bericht heeft gestuurd.. is misschien dat ze niet wil dat iedereen weet dat het uit is mijn haar vriend.. En de reden dat hij het bericht gewist heeft, waarschijnlijk omdat hij weet dat jij je anders zorgen gaat maken.. Ik zou me er niet te druk om maken.... als hij aan haar heeft verteld dat hij een vriendin heeft en jullie met een kleine bezig zijn.. zal er niet veel achter zitten..
ik hou kei veel van hem kan het nie over me hart verkrijgen om bij hem weg te gaan en heb straks wel 2kids van hem
hyves maakt meer kapot dan u lief is. ik snap echt niet waarom iedereen zo wild loopt van hyves. ik vind het maar een stomme zooi.
nee achterlijke mensen maken meer kapot dan hun lief is, als je gewoon normaal gezond verstand hebt, en je houd van elkaar en bent trouw dan is er niets aan de hand.. @veghelsemeid; zoals jij het stelt vind ik jouw partner nu niet echt het toonbeeld van "een leuke partner" en snap ik geeneens waarom je nog een keer zwanger zou worden.. maar goed dat zal wel aan mij liggen, ik val op een ander type dan gelukkig... en een relatie stuk maken dat doen die meiden niet maar dat doet je partner, die heeft de verantwoording naar jou, die meiden hebben niets met jou te maken vind ik. Ik zie altijd vrouwen boos worden op die meiden HALLO je moet bij je man / partner zijn??!! DIE heeft een verantwoording naar jou toe! En daarnaast een goede, eerlijke, gezonde relatie is niet zo stuk te krijgen door iemand hoor (ja schoonmoeders maar das weer een ander verhaal (en geintje) )
pfff lekkere basis voor je relatie als het daar al niet tegen kan... Wij hebben alles openbaar het enige wat ie niet doet (wel kan) is kijken op mijn forums, zoals ZP en ons eigen forum, ik vertel hem wel dingen, maar dan wel zodat identiteiten voor hem "geheim" blijven, omdat andere mensen hun privacy hebben.. (dat vooral op ons eigen forum) ik neem hem ook gewoon mee naar onze meetings... wij delen alles!
pfff ja dat is wel een groot nadeel van hyves.. het gezeik dat je er mee kunt krijgen.. wij hadden eerst ook allbei hyves.... en ik kreeg berichtje van mannen en hij van vrouwen en we waren er heel op en eerlijk over naar elkaar toe maar het is gewoon niet tof dat je steeds berichtjes krijgt... toen hebben we besloten om 1 gezamelijke hyves te namen..dan sturen de mannen mij en de vrouwen hem geen persoonlijke berichtjes meer... opgelost! (bij ons dan)