hoi dames, onze dochter van 6 weken heeft vanacht van half 11 tot 8 uur geslapen, harstikke fijn natuurlijk (na de hele avond krampjes) maar is dat niet erg? ze slaap snachts zowiso goed meestal van 22 tot 6. deed ze al vrij vroeg ze komt soms snacht 1 x en slaapt dat weer tot 8 uur. heeft ze de voeding dat niet meer nodig? ze is verder wel allert als ze wakker is. alvast bedankt!
Wat heerlijk is dat! Ons zoontje nu 10 maanden en slaapt pas sinds een week door, etterbakje kan je vertellen dat dat een verademing is haha. Volgens mij mag het met 6 weken gewoon hoor. Mijn oudste deed dat ook!
Lijkt me prima!! Lekker laten liggen hoor meid! Dat haalt ze overdag wel weer in. Mijn zoontje sliep ook met zes weken door!
bedankt voor de reacties! ja het is idd heerlijk haha maar omdat het onze 1e is is alles zo nieuw en onzeker dus dacht vraag het hier even ja overdag drinkt ze iets vaker dan om de 3 uur soms ook wel 2,5
Nou geniet er maar van Ben ook jaloers.. Mijn dochtertje sliep rond die leeftijd nog maar 3 á 4 uurtjes achter elkaar (maar ik gaf wel borstvoeding dus ze kwam snachts nog vaak voor meerdere voedingen). Geef je de fles? Want dan slapen kindjes vaak sneller door..
Als ze er niet om vraagt, dan prima! Het enigste is als kindjes niet goed op gewicht zijn dan zou je dus wel kunnen overwegen om haar wakker te maken, maar groeit ze goed, dan lekker later slapen!