Hallo allemaal, Ik ben gewoon jaloers op iemand die ik ken toen ik hoorde dat ze zwanger is. Ik vindt het heel leuk voor haar, maar ik wil het zo graag zelf. Heb de laatste tijd steeds meer oog voor de kindjes van vriendinnen en vindt het allemaal prachtig. Ben er gewoon klaar voor en ik hoop dat het snel gaat gebeuren. Dat jaloerse gevoel vindt ik echter niet prettig en ik wil vragen of anderen dat ook hebben. Liefs Daffie
ja hoor ik heb er ook last van. ik gun het iedereen van harte echt waar en ik ben voor iedereen heel erg blij. zat een paar weken terug zelfs bijna te janken toen een moeder op mijn werk vertelde dat ze zwanger is. ze zijn al een aardig poosje bezig. maar zelf willen we ook graag zwanger worden! en dat gaat ons ook zeker lukken. maar ik snap je gevoelens!!!
Jah hoor heel normaal dat gevoel... Jaloers geeft niks zolang het maar niet het *niet gunnen* gaat worden... IK zat vandaag in de friettent met mijn dochter van 9....Elke vrijdag tussen de middag gaan we daar een broosje kroket halen...normaal zitten er alleen maar werklui...vandaag zaten er 2 zwangere buiken en een jong stel met een tweeling van 12 weken...heerlijke schatjes overigens... Mijn spotting is doorgezet en dus ik weet zeker dat t niet raak is deze maand... Ik moest ook wel ff slikken!
toen mijn schoonzusje met sinterklaas vertelde dat ze zwanger was had ik ook zo van grrr dat wil ik ook,ik gunde ze het wel ze waren al meer dan een jaar bezig. 3 aug is ze bevallen en ik vind me kleine neefje wel heel erg schattig,ik heb nu wel zo van kom nu maar op ,ik wil ook een beebje. je ziet ook overal zwangere vrouwen lopen ,war je ook betn maakt neit uit waar maar opeens duiken ze over al op.
Ik ken het ook hoor.... zodra ik kijk probeer ik ook gelijk in ged88 te zeggen van....ik gun het hun ook hoor......ik wil echt geen slechte ged88 hebben vandaag in de Ah wou ik niet in een kinderwagen kijken maar toen er een klein"chinees" meisje de dame ineens mama noemde moest ik ff kijken in de wagen...gewoon een schattig klein blondje lachte naar me....ik dacht ooo wat een pracht vrouw en een kindje geadopteerd (naar ik aan neem want ze leek me helemaal "chinees" als ik het vergelijk met een vriendin van mij die ook geadopteerd is) en waarschijnlijk ook nog een droppie van der zelf...... en dan probeer ik niet te opvallend te kijken ...gek he....ik ben bang dat als ik teveel denk en (voor) oordelen vel dat "gestraft"word door mijn "jaloezie" ....... beetje vaag omschreven maar zo ongeveer dus,... en ja ik heb het dus ook...hahahah
hoi heel herkenbaar er zijn meerdere meiden in mijn omgeving zwanger geraakt en allemaal heel snel en in de periode dat wij ook al bezig waren ik ben ook heel blij voor ze en ik gun het ze allemaal maar mezelf ook!!! en het steekt me nog wel hoor als ik dan die dikke buik zie maar goed je kunt er niet om heen he maar het is en blijft moeilijk maar hopelijk is het voor ons hier allemaal snel de tijd sterkte en succes met zwanger worden
Toen een vriendin het vorige maand vertelde tijdens een etentje met de vriendengroep ben ik weggegaan en een eindje gaan fietsen... Toen vond ik mezelf maar egoïstisch, terwijl ik wel heel erg blij voor haar was. Tis soms zo dubbel. Zo -schijnbaar- onbereikbaar..
Hier precies hetzelfde hoor... Ik heb er af en toe ook moeite mee. Zeker toen ik van vakantie terug kwam op mijn werk en ik meteen van een (mannelijke) collega een positieve zwangerschapstest onder mijn neus geduwd kreeg (ik was echt net 5 minuten binnen) Ik natuurlijk heel enthousiast hem feliciteren, maar ik had erg veel moeite met het enthousiast doen. Ik had het idee dat ik erg overdreef in mijn enthousisme. Wat me helemaal steekt is dat hij 24 jr is en pas een paar maanden iets met haar heeft. Zij is 36 en heeft al 2 kids... Afgelopen woensdag moesten ze voor het eerst naar de vk en ik hoopte dat hij zo verstandig was om geen echo onder mijn neus te duwen (nu weet ik dat er geen echo gemaakt wordt bij de 1e afspraak, maar ja, zij is 'al' 36 en hij heeft wat erfelijke dingen in de familie, dus je weet het maar nooit) Hij weet dat wij bezig zijn voor een eerste, dus ik hoop dat hij in de toekomst wel zo verstandig is om mij een beetje te sparen zolang ik nog niet zwanger ben... En daarnaast zal dit nieuws bij mij ook wel wennen en de jaloezie zal slijten, maar ja.. ik BAAL dus gewoon dat hij gelijk heeft gekregen... Hij had voor mijn vakantie gezegd: Je moet wel opschieten hoor, want dadelijk ben ik nog eerder! (ze hadden toen dus al een vermoeden)
Ja, dat zijn gewoon geen leuke dingen, het is elke keer verschrikkelijk confronterend. Kan me heel goed voorstellen dat je op dat moment even niet op die blijde boodschap zit te wachten.
Hoi Hoi allemaal.. Gisteren avond aan het werk, bij die mensen thuis. Even aan de koffie en ja hor het kleine meisje kwam naar beneden. Heerlijk zitten kroelen, flesje, en ook idd toch wel een gemengd gevoel. van oh, dat wil ik ook!! Het spuugde heel mijn broek onder, en had voorheen meestal zoiets van (voordat we begonnen voor ons babytje) nou ga jij maar heel snel terug naar je mams. Maar nu echt helemaal niet.. Maar zoiets van ach als t je niet lekker zit gooit t er maar uit. Zo'n lichaampje fantastisch gewoon. Groetjes dieneke
ik heb er ook vaker last van. ken nu iemand die per ongeluk zwanger is geraakt. die doet alles wat niet mag en die is nu 9 weken. en ik pas op alles enz, en krijg dan net als meerderen hier een mk. daar ga je dan van balen bah
Jaloers is bij mij een groot woord, maar een steekje voel ik wel zo af en toe. Het is meer vertedering als ik een kindje zie of een dikke buik voorbij zie komen dan denk ik: Dat wil ik ook ! Snel! En nu!!! Ben nog steeds heel blij voor anderen, maar m'n maagje gaat wel draaien als ik iets met zwanger zijn zie /hoor etc. Ik ben er zooooooooooooooooooo aantoe!
hey dames heb dat gevoel ALLE DAGEN! Vorig jaar hadden ik én twee vriendinnen een soort afspraak/weddenschapje gemaakt van "we stoppen allemaal in juni 2006 met de pil én we zien wel we er eerst zwanger geraakt!". Nu, ik heb wat vals gespeeld en ben gestopt in januari '06 (omdat ik geen zin had om naar de HA te gaan, voor een voorschrift van de pil). Juni 2006: Eén van de vriendinnen gaat trouwen én is een maand vroeger (in mei) gestopt met de pil. Met het idee van: het zou moeten lukken dat ik volgende maand zwanger ben, én ja dat ik nog in mijn trouwjurk kan! Op het feest, tijdens de speech, (je raadt het al): "wij verwachten volgend jaar ons eerste kindje!". Bleek ze 4 weken zwanger te zijn! Van de eerste maand RAAK! Ik ben beginnen huilen aan tafel. Mijn andere vrienden snappen het wel dat het mij iets deed, omdat wij al aan ronde 6 zaten én zij vanaf de eerste keer... En ik had het al moeilijk: Onze bazin van onze stamkroeg (goeie vriendin) is ook zwanger (al 5,5 maand), en toen zij het vertelde had ik ook al zoiets van... GRRR! Soms als ik alleen ben, huil ik nog eens. Het klussen doen we niet regelmatig meer (al beloofd hij het wel!). Niet dat we mekaar niet meer graag zien of dat hij geen kind wil, Nee, gewoon... we zijn er ook teveel mee bezig. IKKE toch! Meid, ik probeer nu gewoon te denken, als ik die zwangere vrouwen zie (want je ziet ze inderdaad OVERAL!) -> someday! Ik maak zelfs grapjes erover: wanneer ik zwanger ben, zijn jullie kindjes al wat ouder én dan ik misschien wat materiaal van jullie lenen? Moet ik niet alles zelf kopen..? Leuk toch?! Maar inderdaad, soms doet het pijn.. Veel sterkte! en als je even meer hierover wil kletsen: je schrijft maar! Ik ben er! xXx een triest wachtend Belgje Liesje
Ik heb er ook heel erg last van hoor. Was 5 dagen overtijd. Dus ik was zo blij, want dacht dat ik echt zwanger was. Dus niet. Gisteren nacht kwamen de . Wat het erger maakt is dat mijn vriend en ik zijn nu 10 jaar samen. We waren een tijdje uit elkaar omdat het niet zo goed ging. We zijn gelukkig weer samen. Maar in die tijd leerde hij iemand anders kennen. En zei is gisteren nacht bevallen van een meisje. Ik word gisteren nacht ongesteld en zei bevalt van een meisje. En ik zit nu vol met haat gevoelens (ook omdat ik denk dat ze al langer iets met elkaar hadden voordat we uit elkaar waren snap je) dat is niet leuk. Maar het is wel zo ik kan zeggen dat het niet zo is, maar van binnen voel ik het wel zo. Ben gewoon eerlijk! Wat nu? Is dit normaal?
Ik heb er ook heel erg last van hoor. Was 5 dagen overtijd. Dus ik was zo blij, want dacht dat ik echt zwanger was. Dus niet. Gisteren nacht kwamen de . Wat het erger maakt is dat mijn vriend en ik zijn nu 10 jaar samen. We waren een tijdje uit elkaar omdat het niet zo goed ging. We zijn gelukkig weer samen. Maar in die tijd leerde hij iemand anders kennen. En zei is gisteren nacht bevallen van een meisje. Ik word gisteren nacht ongesteld en zei bevalt van een meisje. En ik zit nu vol met haat gevoelens (ook omdat ik denk dat ze al langer iets met elkaar hadden voordat we uit elkaar waren snap je) dat is niet leuk. Maar het is wel zo. Ik kan zeggen dat het niet zo is, maar van binnen voel ik het wel zo. Ben gewoon eerlijk! Wat nu? Is dit normaal?
Aanvulling: Ik hoop dat jullie mij begrijpen en niet kwalijk nemen omdat ik heb geschreven dat ik haatgevoelens heb jegens een andere vrouw. Maar kan nu niks aan doen! :x :x :x Wat kan ik eraan doen weet iemand dat???
ik ben ook erg jaloers als ik iemand zie die zwanger is en met die mooie buik loopt.. ik denk dan waarom lukt het bij mij niet.. god please schenk me ook een kindje.. voor de rest probeer ik me er niet meer zoveel mee bezig te houden als in het begin maar als ik iemand zie die zwanger is...
Wat ben ik blij dat er nog zat meiden zijn met deze gevoelens. Vindt het namelijk niet zo prettig van mezelf... Dank jullie wel voor de reacties, hoop voor ons allemaal dat het snel raak zal zijn. liefs Daffie