pendel uitslagen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Oleole, Aug 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oleole

Oleole Niet meer actief

Hoi hoi,

Zie bij veel mensen diverse pendeluitkomsten onder hun berichtjes :-k . Vroeg mij af hoe het komt dat deze uitkomsten bij een persoon zoveel afwijken?
    Wie weet dat antwoord? zijn er mensen waarbij de uitslag ook werkelijkheid werd of is het alleen mar voor de lol? De mensen die pendelen steken er volgens mij veel tijd in....

Groetjes Nicole

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi,

Tja geen idee hoe dat komt...ze zeggen ook allemaal dat je je er niet aan moet vastpinnen hoor.

Het pendelen geeft geen garantie en hoewel de meiden er een heeeeeeel hoop tijd en energie insteken denk ik toch ook dat ze het erg leuk vinden om te doen...zeker als blijkt dat ze gelijk hebben.

Ik heb zelf ook door diverse laten pendelen...
    Ben dan ook zeer benieuwd welke raak is/zijn.

Liefs,

3. bambie28

bambie28 Lid

Aug 8, 2006
    68
    0
    0
    Ik heb ook door verschilende laten pendelen.
    2x aug. meisje
    1x aug. jongen
    1x jan.07 meisje

Ik hoop dat de pendel van jan.07 er flink naast zit,
    dat duurt nog zo lang :(

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb ook door verschillende ladies laten pendelen...ik hoop dat de 1ste 2 uit komen...
    Je moet je er zeker niet op vastpinnen maar ja tis gewoon leuk om te weten hihihihi

WE GAAN DUIMEN LADIES!!

5. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Hoi Nicole,

Bij mij is ook twee keer gependeld en niet uit gekomen.
    Nu had de pendel gezegt december zwanger van een tweeling meisjes net als jou :)
    Moet eerlijk zeggen geloof er niet meer in maar me man zei wel in december doen we niks want een tweeling zie ik niet zitten :)
    Ik wacht gewoon elke maand af en zie wel.
    Denk dat het puur geluk is als het inderdaad uit komt.
    Moet wel zeggen dat een vriendin voor mij gependeld heeft en die gaf aan dat ik in de toekomst jongen-jongen-meisje-jongen zou krijgen.
    En de eerste drie klopt als een bus maar de 4e hopen dat die nog mag komen daar zijn we druk voor aan het klussen ;)

Succes he

Groetjes Lover

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als alles uit zou komen nou dan had ik denk nu al 10 kinderen en nu van tig zwanger maar helaas ben het nog steeds niet.
    ik zeg er altijd bij het is maar een indicatie komt het uit heb je geluk

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Er zijn veel juiste uitslagen geweest de afgelopen tijd.
    Die van mij was jammer genoeg mis....ik moet wel zeggen dat je er enorm naar gaat leven hoor... :rolleyes:
    Als mijn vriend ff geen zin had, dan dacht ik: ja halloooooo.....dan klopt straks de uitslag niet... ;)
    Je gaat er toch op hopen...
    Er staan nog twee pendels voor mij in september,.....komen die niet uit dan laat ik dat stukje los...
    Want eigenlijk is het gewoon koffie dik kijken... ;)

8. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik vind het erg leuk dat die meiden dat willen doen.
    Ben erg benieuwd of het klopt,maar ik ga er niet naar leven.

9. Oleole

Oleole Niet meer actief

ben ook erg benieuwd of het uitkomt. Zou in augustus officieel een jaar bezig zijn en wilde dus door naar ziekenhuis via huisarts. nu geeft zowel Tarot als pendel de datum decmber aan. Mijn manlief en ik hebben nu afgesproken in januari terug te gaan naar de huisarts en nu maar hopen dat het lot gelijk heeft :D

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Heb één keer voor me laten pendelen, en die persoon heeft met deel 1 (positieve zwangerschapstest in juni) in ieder geval alvast gelijk :)

Nu nog afwachten of deel 2 (meisje) ook klopt.

Groetjes, Wendy

11. Niet meer actief

ik heb zojuist een 2de pendeluitslag gekregen en die is precies hetzelfde als de eerste :D toevallig?? :p

12. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @lauraatje

zegt niks hoor.
    ik had in mei 6x de uitslag (van 6 verschillende) dat ik zwanger zou zijn,maar helaas ze hadden het alle 6 mis

13. Niet meer actief

ja oke maar precies dezelfde datum vind ik dan wel weer erg toevallig;)

14. Niet meer actief

het ging bij mij dus om de bevallingsdatum dus vind het wel toevallig... maar zoals je ook al zei... ik had ook veel dezelfde uitslagen voor maart en voor mei maar ben toch echt in juli zwanger geraakt! ik geloof er ook niet zo in maar vond het wel grappig dat ik nu 2x dezelfde bevallingsdatums heb :D

15. sanna

sanna Actief lid

Jun 19, 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Even een vraagje, ik vindt het pendelen wel spannend, bij wie kan je het allemaal aanvragen? van sonja heb ik m al, ik wil meeeeeer hahaha

16. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Bij mij kopte het ook niet! Meerdere keren niet....Mar dat geeft niet,s want ik vind het alleen al super lief dat die meiden dat voor me wilde doen!

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Bij mij heeft iemand afgelopen juli gependeld, ze zei: Deze maand (juli dus) raak je zwanger van een meisje... niet dus...

Ik pinde me er ook niet op vast, ik vond het wel 'grappig' om te laten doen. Ik sta er wel voor open, maar sommigen vinden het onzin of geloven er heilig in... ik zit er zo'n beetje tussenin zeg maar...

Ik ga Sonja ook even een PBtje sturen... Ik kon haar in de gebruikerslijst niet zo snel vinden en gelukkig zag ik hier een berichtje van haar, dus da's makkelijk he!

18. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vraag me af of er nog andere pendelaars gelijk hebben gekregen met de uitkomst van hun pendel. Ik zie nl heel vaak :Sonja had weer gelijk staan. Is natuurlijk super maar zijn er ook nog andere pendeluitslagen die uitgekomen zijn???
    Liefs, mussie

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ik heb een paar keer laten pendelen, geen enkele keer was juist. Ik neem het ze niet kwalijk hoor, het was meer voor the fun

Liefs An ;)

20. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik neem het ze ook zeer zeker niet kwalijk. Ik pin me er ook niet aan vast. Maar het is natuurlijk wel leuk als het wel uitkomt ;)
    En ik moet zeggen; ik haal er toch een beetje kracht uit. :oops:
    Liefs, mussie

Share This Page