Straks weer naar de gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly86, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik lees al heel wat jaartjes mee, maar nu moet ik echt even van me afschrijven.
    Mijn vriend en ik zijn sinds november 2012 bezig voor ons eerste kindje. Helaas sindsdien nog nooit zwanger geweest.
    Vorig jaar juni zijn we naar de gyn gestapt en heb toen een inwendige echo gehad, bloedonderzoek en vriendlief een zaadonderzoek. Alles zag er goed uit en dus moesten we nog een jaar zelf blijven proberen.
    In december 2013 mijn cyclus laten volgen, omdat ie onregelmatig was en ik zeker wilde weten of ik wel echt een eisprong heb. Ook dit zag er allemaal goed uit, baarmoederslijmvlies werd netjes dikker en de follikels groeiden ook netjes zoals het hoort. In Januari een HSG gehad, links liep meteen goed door, rechter eileider na twee keer doorspuiten, *auw!*. We moesten nog een half jaar er flink tegen aan en anders mochten we terug komen en gaan ze verder kijken.

Helaas zijn we nu dus een half jaar verder en nog geen zwangerschap :( Over een uurtje heb ik een afspraak bij de gyn en krijg ik dus te horen wat de volgende stappen zullen zijn.
    Mijn vriend kon geen vrij krijgen en dus ga ik alleen, maar vind het toch wel erg spannend. Wat zal voor ons nu de volgende stap zijn? IUI? We staan overal voor open en zijn er opzich vrij rustig onder, al merk ik dat ik nu dus ontzettend zenuwachtig begin te worden, omdat we nu dus echt een MMM stel gaan worden...

Gisteren wel een mooie positieve ovulatietest gehad en voor het eerst Pre-seed gebruikt, dus wie weet hebben we geen hulp meer nodig, zou natuurlijk het mooiste zijn!

Wat denken jullie dat de volgende stap zal zijn voor ons?

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb geen idee wat de volgende stap gaat worden, maar ik wil je wel ongelooflijk veel succes wensen!

3. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Hoi!

Wat een nare situatie! Mijn broer en schoonzus hebben ongeveer hetzelfde traject doorlopen en zij zijn daarna gestart met IUI.

Ik wens je heel veel succes en hopelijk snel een positieve test!

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    En hoe is het gegaan?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan alle kanten opgaan. Sterkte! Hou ons op de hoogte.

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Lieve meid heel veel succes..
    Echt heel naar is dat, dat je niet weet wat er nu gaat komen, en hoe je verder moet.
    Laat je even weten hoe het afgelopen is?

7. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Net terug van de Gyn...
    We gaan inderdaad starten met IUI. Ik had al een beetje dit vermoeden, maar nu het ook echt gaat gebeuren komt het toch best wel even bij me binnen :(

Ik moest een afspraak maken met de verpleegkundige voor instructies van het spuiten, de assistente gaf aan dat het wel even kon duren voordat daar een afspraak voor gemaakt kon worden ivm met vakanties, maar we hebben mazzel, er is voor volgende week al plek, dus we kunnen (mocht ik deze ronde niet zwanger raken) al de volgende ronde beginnen!

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ergens wel even schrikken, maar toch denk ik wel fijn dat er actie ondernomen wordt. Wij moeten in november terug, ik hoop dat wij ook mogen starten als het dan nog niet gelukt is!
    Succes!

9. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij mogen begin sep terug, dan krijgen we uitslag van het zaadonderzoek en afhankelijk daarvan gaan we ook een vervolg bespreken. Bij mij zag alles er goed uit.
    Is IUI dan dus het eerste wat zeg maar aangeboden wordt?

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Veel succes en ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben! (geld ook voor de andere dames)

Deel Deze Pagina