Heb je geen balkon/tuin? Of is er een park in de buurt? Wij gaan regelmatig borrelen op ons balkon of in het park, flesje wijn koud, nootjes, toastjes, smeerseltjes en dan de zon in. Muziekje aan, boekje mee, lekker kletsen. Kan je samen met vriendinnen doen. Onze zoon (2 maanden) gaat ook gewoon mee naar het park, onder de bomen op een kleedje lekker slapen. Verder staan zowel schoonouders als ouders te springen om op te passen, wij kunnen hem regelmatig een dagje/avondje "uitlenen" en zelf lekker relaxen of met vrienden/vriendinnen afspreken. Een gezellig avondje hoeft niet zo duur te zijn, naar een leuk cafeetje, 3 wijntjes, ben je 10 euro kwijt. Weet niet wanneer je jarig bent, maar wij hebben als kraamcadeaus ook heel veel bonnen gehad, dinerbon, bioscoopbonnen, sauna-bon, bon voor borrel&bite. Je kan dat ook als cadeau vragen als mensen vragen wat je voor je verjaardag wilt hebben. Verder vindt je op groupon ook wel leuke aanbiedingen, bijv. high-tea voor 12,50 pp.
Ik snap je best wel hoor! En dan vooral het feit dat hij ze al weinig ziet en dus eens tijd alleen heeft met jullie zoon en die kans weer niet neemt...... Volgende keer zou ik zeker zelf eens wat plannen. Succes voor je man met de kids alleen thuis! Oja en mijn (schoon)familie zou niet voor mij bepalen of ik wel of niet met mijn zoon mee wil of mag.. Tss!