Moet even mijn frustratie kwijt hoor. Ik wilde het voor kerst allemaal goed voor elkaar hebben. Mooie producten, zo vers mogelijk etc. Dus ik op smulweb.nl tonijn besteld voor het voorgerecht. helemaal super, wordt aan huis geleverd. Ja, wordt idd aan huis geleverd, vandaag, tussen 9 en 17 uur. Aangezien ik verder alle boodschappen nog moet doen (ivm met zieke dochter, en marktdag vandaag) zit ik nu dus echt wel in de stress. Ik hoop dus maar dat die stomme tonijn een beetje snel komt en dus niet tegen een uur of 17, want dan is het dus het enige wat we eten deze kerst. Kunnen ze nu nooit eens concreet een tijd roepen en die ook na komen?!
kunnen ze het niet bij de buren afgeven?.... want dat zal je net zien....dan leveren ze het om 17.00 uur af....maar dat is ook de tijd dat de meeste supermarkten dicht gaan,
heb gelukkig al het meste in huis. hoef dalijk alleen nog melk, fruit, vleeswaren enzo te halen. zie er ook al erg tegenop. zeker met zon zwanger lichaam!
Irritant is dat he... Kun je er de hele dag op gaan zitten wachten... Kun je ze niet bellen? Misschien weet de chauffeur inmiddels wel hoe laat hij bij jullie zal zijn? De Albert Heijn is in elk geval tot 19:00 open, dus stel dat ze nou echt pas om 17:00 komen, dan heb je nog de mogelijkheid om daar inkopen te doen.
Hier gaat de AH om 17.00 uur dicht. Zal eens kijken bij de XL AH. Wie weet is dat idd een optie. Buren is helaas geen optie. Die zijn of aan het werk, of niet thuis. Helaas.. Ben de straat al langs gelopen. Manlief neemt nu iig om 16 uur vrij, dus evt. ga ik het dan nog net redden. (hopen dat ze alles nog hebben) Bellen heeft geen zin, want het wordt weer door een ander (onbekend) bedrijf bezorgd.
ik zou gewoon boodschappen gaan doen hoor. en dan een briefje ophangen met : leg het maar .... bv onder het afdak of achter de auto oid.. ik denk dat om 5 uur de meeste dingen in de winkel die je nodig hebt echt al weg zijn...
wij moeten zo nog alle boodschappen doen, heb er zo'n zin in Maareh ik zou gewoon een briefje ophangen met leg maar neer ofzo en boodschappen doen. straks komt ie pas om 17.00 dan zijn de winkels al zowat leeg en moet je daar weer over stressen.
Bij de Albert Heijn kan je ook je boodschappen thuis laten bezorgen Scheelt een hoop stress en is rond deze tijd zeker die EUR 5 waard! (wel optijd reserveren ivm de drukte)
eten vanavond met mijn zwager en zijn vriendinnetje, die hebben veel in huis gehaald. de ontbijtspulletjes en het toetje hebben we al in huis. evenals de gourmetspullen voor 2e kerstdag. dus eigenlijk heb ik geen boodschappenstress ervaren !
Volgens mij hier ook. Geen nieuwbouw nee, woon in een huis uit 1900 Overigens 2 AH's een XL en een gewone, dus het verbaasd me echt.
Ha, de XL is tot 19 uur open idd. Dan maar niks van de markt. Vis is overigens nog steeds niet binnen.