Goeiemorgen allemaal Nou, wat de titel zegt. Daar ben ik nou eens benieuwd naar. Hadden jullie (bij het begin van de zwangerschap) een sterk voorgevoel naar het geslacht van de baby en bleek dat voorgevoel ook te kloppen? Ik heb er momenteel compleet geen gevoel bij over welk geslacht het zou worden (maakt ook niet uit hoor). Maar bij de miskraam had ik het gevoel alsof het een meisje was, jammer genoeg zal ik nooit weten of ik het daar juist had of niet. Uit nieuwsgierigheid smijt ik er maar even een polletje tegenaan.
Ik kreeg dat gevoel ook iets verder in de zwschap pas hoor. Werd een steeds duidelijker voorgevoel en het klopt (tot nu toe )
Bij mij kwam mijn voorgevoel 1x van de 3x uit dat was bij mijn eerste zwangerschap en dat zal wel puur toeval geweest zijn denk ik nu zelfs nu nog het gevoel een jongen te krijgen terwijl het overduidelijk een meid is
Ik was mij toch zó overtuigd van een jongen... we krijgen een meisje. Totaal fout dus! Maar ik vraag mij af of het iets was wat ik graag wilde i.p.v. een voorgevoel. Overigens nu al helemaal verliefd op mijn lieve meid!
Ik had beide keren echt heel zeker een gevoel. Maar allebei de keren had Ik het fout. Bij al mijn vriendinnen in totaal 6 babies Ik had het bij oosten fout. ...
Ik had heel sterk een voorgevoel, met de NUB meeting werd mijn voorgevoel licht bevestigd met de 20 weken werd die bevestiging bekrachtigd. En nu kunnen we niet wachten om onze kleine meid in die armen te houden. Op een of andere manier had ik het idee dat het een meisje zou worden vanaf dag 1
De laatste weken werd ik er steeds meer van overtuigd dat ik een jongen in mijn buik heb.... Alleen gisteren toch echt te horen gekregen dat het een meisje wordt. Mijn voorgevoel zat er dus flink naast
Ik had heel sterk het gevoel dat we een dochter zouden krijgen. En met de 20-wekenecho vertelde Jan Koning ook dat het een meisje werd. Stiekem zo'n beetje wel alle testen, voorspellingen e.d. gedaan via internet en daar werd ook overal vermeld dat we een dochter kregen.
hier ook een dochter!! en dacht dat ook. ook had ik een keer gebeden voor een teken van God. (ik ben gelovig) precies daarna kreeg ik een bericht van mijn achternicht dat ze een droom over mij had dat ik een dochtertje had. dit is vóórdat ik zwanger werd. mijn nichtje is ook gelovig en normaal hebben we haast geen contact dus dit was wel bijzonder. vandaar dat ik een "voorgevoel" had. er was zelfs een naam bij in die droom. ik ben benieuwd of dat ook klopt!! we hebben al een meisjesnaam en ik heb een tweede naam waar ik over twijfel... spannend he
Hoi, Ik had een sterk gevoel dat het een meisje zou zijn, zie mijn handtekening Niets minder blij, een jongetje is ook fantastisch!!! We waren gisteren bij Jan Koning en die zag duidelijk een "pielemaus" hahahaha. Mijn partner en ik hadden al een mooie naam voor een meisje, maar een naam voor een jongen vonden we moeilijk. Nog voordat we de echo hadden gehad zag mijn vriend een geboortekaartje hangen in de wachtkamer met een jongensnaam, waarbij we allebei meteen zoiets hadden van: dát is 'm als het een jongen is! Tadaaaa! Toch wel heel toevallig hoor Groetjes Patricia
Bedacht me net trouwens dat tot nu toe de verdeling in de poll bijna fifty fifty is, net als de kans of je gevoel goed is of niet. Ben benieuwd of dat zo blijft!
Heel verschillend! De ene zwangerschap, mijn 2e had ik heel erg het idee dat het een meisje moest zijn. De overige zwangerschappen had ik het gevoel dat het een jongen was, bleek dus ook bij de 1e en 4e zo te zijn. De 3e weet ik niet. Ik heb nu bij mijn 5e zwangerschap weer een sterk voorgevoel, dat is alleen nog afwachten. Ik kan voor mijn bevindingen geen poll invullen, omdat je maar 1 optie kan aanvinken.
Wat grappig dat bij veel dames het voorgevoel niet klopt. De echoscopist van de 16 weken geslachtsbepaling vertelde dat het voorgevoel van de mama's 9 van de 10 keer klopte bij haar in de praktijk
2x sterk gevoel en 2x juist! Bij mijn zoontje zei gynaecoloog dat ons tweede ook een meisje zou zijn. Ik heb hem gevraagd nogmaals te kijken want ik was zeker dat het een jongen was .. hij heeft zijn mening bij de tweede keer kijken toch moeten veranderen want toen dacht hij een jongen te zien .. twee weken later werd dit bevestigd bij geslachtsbepalende echo
Bij alle 3 klopte mijn voorgevoel. Maar inderdaad, is het een voorgevoel of een sterke wens? Allebei? Bij mij wel in ieder geval.
Hier heeft het moeder gevoel kwa geslacht steeds goed gezeten!! Alle x keren gezegt n jongen en Indd het waren jongens nu weer zwanger maar durf nu nog niet hard op te roepen dus beetje twijfel