Hallo allemaal, De laatste tijd heeft Silvester er een handje van om tijdens het drinken uit de borst een aantal keren los te laten. Hij heeft geen verstopte neus en heeft ook geen last van spruw. Heeft iemand enig idee waarom hij dat doet? Zodra hij los heeft gelaten, wil hij ook weer zo snel mogelijk verder met drinken en wordt soms boos als ik niet snel genoeg reageer! Hopelijk weet iemand een antwoord! Alvast bedankt voor je reactie! Veel liefs, Qwizzle & Silvester.
Iman doet dit ook al een tijdje, maar dan met de fles... En schreeuwen als ik niet snel genoeg de fles er weer in doe... Geen idee waarom...
En dan gaan ze heel snel met hun hoofd van links naar rechts..... hihihi.. eigenlijk is het best wel zielig, maar het is ook wel een heel komisch gezicht....
Hehe doet kaye al vanaf het begin. Dan duwt die helemaal zijn gezichtje in me borst en dan wordt die boos en gaat idd van links naar rechts met zijn hoofdje. En dan leg ik hem weer goed en stuur hem naar me borst maar dan geeft die druk tegen en dan ook nog boos worden Klinkt bekend!
En Nikki laat pas los als ze eerst heel hard aan mijn tepel getrokken heeft *auw* En dan verwachten dat ze ook snel weer mijn borst krijgt Kleine apekoppies zijn het
cailynn doet dat ook. maar als ze los laat moet ze even op adem komen van het zuigen en drinken zeg maar... en dan gaat ze weer gewoon zelf.. moet haar idd wel helpen anders word ze boos..
Dat doet die van mij ook ja, en zich helemaal uitrekken en er geluidjes bij maken die er op lijken of een groot iemand zich uitrekt Maar niemand weet waarom ze dit doen en wat je er eventueel "tegen" kunt doen?
@Mensi, hij doet het 's nachts ook, terwijl hij dan geen verdere prikkels krijgt of geluiden hoort...?
zoals een aantal al zeggen, misschien even op adem komen en dat boos worden kan zijn omdat ze zelf nog niet helemaal weten hoe ze het eten nu weer binnen kunnen krijgen. liefs femke
hahaha ja heeeeeeeeel herkenbaar. Sem slaat zelf die speen uit zijn mond met zijn handje en gaat vervolgens gillen en loopt rood aan van boosheid. Dan pakt hij met zijn handjes de fles weer en probeerd dan die speen in zijn mond te duwen, dat lukt niet altijd natuurlijk! En dan gaat hij weer gillen en schudde met zijn hoofd zodat het weer niet lukt, ja dan help ik hem maar hahaha Drif kikker
Hihihi, ben in ieder geval blij dat Sil niet de enige is die dit heeft. Ik denk dat ik er maar mee moet leren omgaan! Hoewel het zeker 's nachts behoorlijk lastig kan zijn als ie tijdens één voeding een keer of 5 loslaat en dan boos wordt. Ik zie namelijk niet zo heel veel in het donker..........
Kun je niet een schemerlampje aanlaten of zo hihi... Als ik Iman de laatste fles ga geven doe ik het licht op de gang aan en de deur op een kier... Zo heb ik toch wat licht!
Dat zou inderdaad wel kunnen, maar dan ben ik zelf natuurlijk ook midden in de nacht wakkerder (wat een woord zeg!) dan dat ik het lampje uit laat..... het zal toch wel een keertje over gaan?!
Ik weet het niet haha.. Iman is bijna 3 maanden en doet het nog... Maar ooit zal het overgaan (als ze vast eten krijgen of zo )