zoals titel. wij zitten nu in ronde 9 voor beebje 2. het verlangen is zoooooo groot. van de eerste waren we in 2 rondes zwanger. nu gaat het dus niet zo vlot helaas. niet dat ik daar vanuit was gegaan maar vind het nu al best een eindje duren wie had dit ook. hoelang duurde het.....
Onze dochter was een cadeautje !! ... Dus was heel snel zwanger sneller dan verwacht haha In april was ik zwanger ronde 10 voor ons maar helaas is het een mk geworden ... En ronde 11 weer raak !! Hoop dat het nou goed mag blijven gaan ... Mijn gevoel zegt van wel Raar he ... Ik had echt zoiets van ga je "niet" voor een kleine ben je zwanger en dan wil je graag en dan moet je best lang wachten ... Succes meid!!
wij bij ons zoontje de 2e x raak, en nu ook ''al'' 9 maanden bezig.. Ach het komt hoe t komt denk ik maar
Ik was bij de eerste na 6 maanden zwanger en nu duurt het bij een tweede al ruim 1,5 jaar.... ben inmiddels in de MMM maar uit alle testen is tot nu toe niets uitgekomen. Leeftijd valt ook mee want ik ben 32. Ben destijds bevallen met een keizersnede en ik blijf vermoeden dat het daardoor komt maar tijdens echo's ziet alles er bij mij van binnen goed uit... Suc6 en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Bij onze eerste ook gelijk zwanger. Nu voor de tweede in okt 2008 gestopt met de pil, nu heel veel verder, een paar MK gehad maar nog niet zwanger en ondertussen gestart met IUI. Volgende maand over op spuiten.
Gaat hier ook niet vlug.. Maargoed het * is ook al 4 jaar geleden en was met mijn ex,, heb nu een andere vriend,, dus even afwachten.
Heel herkenbaar wat je zegt over de ks. Ik ben nog maar in de tweede ronden, maar ik ben bang dat het nu moeilijker zal gaan door de manuele placenta verwijdering. Heb maar het gevoel dat er iets stukgemaakt is vanbinnen .
hey, het hangt af van vrouw tot vrouw, bij mij heeft het 11jaar geduurd vooraleer ik mijn tweede heb gehad, en nu zijn we weer 5 jaar bezig voor een derde.. Zo zie je maar dat het afhangt van de ene persoon tot de andere. Ik wens je veel succes en hoop dat het niet te lang moet duren
Hier ook zwanger van de 1e na 2 maanden! En nu alweer een jaar bezig voor een brusje .. Twee miskramen verder en nu dus ook de MMM in. Brr!
Ik mag al voorzichtig gaan meepraten denk ik...Ben pas 1 ronde verder dan bij de vorige zwangerschap maar ik heb het vermoeden dat er nog wat rondes bij gaan komen helaas.... Het voelt totaaal niet goed in mijn buik; rare lichte en korte menstruaties met veel bruinverlies en veel pijntjes die ik niet ken. Daarbij word mijn cyclus steeds langer en ben nog nooit aan de 30 dagen gekomen... Maar goed ik vermoed ook dat ik net als iemand hier op dit onderwerp (weet even niet meer wie) dat ik beschadigd ben bij het weghalen van placentaresten. Heb 2 curetages gehad in de 10 weken na mijn bevalling en ik ben bang voor asherman... Heb hier ook een onderwerp voor geopend in de hoop dat er iemand me meer kan vertellen. Dinsdag ga ik naar de gyn. en zal ik vragen om fatsoenlijke onderzoeken! Ze hebben al eerder niet naar me geluisterd terwijl ik wel gelijk had :x dus wie weet nu ook. Groetjes
hoi! wij zitten in ronde 16 voor ons tweede kindje! ziekenhuis bezoeken leverden niks op, alles oke, maar waarom lukt het dan niet! succes iedereen met zwanger worden!
Ik ben pas in ronde 2 voor tweede kindje. Bij eerste was het ongepland. Dus heb geen idee hoelang het dit keer gaat duren. Is nu totaal nieuw voor ons om bewust zwanger te worden... Allemaal succes gewenst!!!
Hier ook van de eerste zwanger in 5 maanden. Nu een half jaar bezig en in de MMM ivm een hele kort cyclus zonder goede eisprong.
Bij mij gingen de zwangerschappen als volgt: 1e zwangerschap: 1e ronde raak, helaas miskraam 2e zwangerschap: 3e ronde raak, dochter geboren met 23 weken 3e zwangerschap: 2e ronde raak, gezonde dochter 4e zwangerschap: 6e ronde raak, miskraam (vond ik heeeel lang duren). nu weer in de eerste ronde na mn miskraam... Dus hoop dat ik snel zwanger mag worden van een gezond kindje!! Misschien dat het bij een 2e ook langer kan duren, omdat je nog zo druk kan zijn met je oudste?
Hey Plurkie, ik val ook op lekker Mark hoor hi hi. Ik weet hoe je je voelt, en wilde ook al een topic openen. Wij zitten in ronde 7 voor een tweede. Onze dochter is bijna 3 en van haar waren we in de eerste ronde zwanger. We hebben nu ook echt zoiets van: hoe kan dit nou? Maar goed, ondertussen ben ik wel de 35 gepasseerd dus tja, het zal wel aan de kwaliteit van de eitjes liggen of zo. Heb wel een super cyclus, regelmatig, posi ovulatie testen enzo en een Lf van 14 dagen... We willen nog even geduld hebben maar aan de andere kant ook niet, het leeftijdsverschil wordt groot. Maar goed, of ik al die onderzoeken in wil op mijn leeftijd.....weet het nog niet zo. Wens is wel groot maar zijn wel erg blij dat we al een lieve meid hebben. Hou je taai he. Je bent niet de enige en hopelijk zijn we toch snel zwanger. Groetjes, Charlie
Jeetje zeg, ik wordt hier echt even stil van!! Wat een ellende kan een mens meemaken zeg!!! Ik hoop echt voor je dat je snel weer een gezond kindje in je armen mag hebben!!
Hoi meiden, ook ik ben nu ook iets langer bezig met een 2de kleine en heb het gevoel dat het nog veel langer gaat duren, de eerste keer raakte ik na 3 maandjes spontaan zwanger van een 2ling, mijn 2 meisjes werden helaas met 24 weken geboren vanwege een erg laagliggende placenta die niet stopte met bloeden en overleefden dit niet. na die dubbele bevalling raakte ik per ongeluk na 6 weken zwanger ("per ongeluk" omdat we er niet mee bezig waren") Ook dit vruchtje verloor ik bij 6 weken vanwege de spanning en het heftige verdriet om de 2ling Daarna werd ik weer na 3 maandjes zwanger van mijn gezonde kerel Rayan die met 38 weken via een keizersnee is geboren ook weer vanwege een laagliggende placenta. hij ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen, hij is nu 9 maanden , Vanaf april 2010 zijn we nu weer bezig voor een 2de maar heb echt het idee dat het veeeeeeeeeeeel langer gaat duren dit keer. Mijn cyclus is nu zooooo raar, al 2 of 3 dagen na de eisprong begint bij mij bruin bloedverlies, af en toe vermengd met vers bloed, dit bijna 2 weken lang, daarna mag ik nog eens een weekje echt ongesteld zijn. Dit keer meende ik een innesteling te voelen zoals ik hem bij mijn 3 vorige zwangerschappen heb gevoeld, maar ja................ als er een bevrucht eitje is dan heeft het geen tijd om zich fatsoenlijk in te nestelen vanwege de te vroege afstoting van het baarmoederslijmvlies Maandag ga ik naar de huisarts, kijken wat zij zegt over dit rare bloedverlies. Dit is gewoon niet normaal, heb dit nog nooit eerder gehad, het is alleen sinds de laatste 2 cyclussen Vroeger had ik wel wat bruinverlies voordat ik ongi moest worden maar dat was gewoon ongeveer 3 dagen voor mijn nod, dat is gewoon normaal en niks om je zorgen over te maken. Maar goed...............we zullen zien wat de toekomst ons zal brengen
Van mijn eerste dochter was het direct raak!nu zit ik in ronde 2(dus nog maar net bezig)hoop dat je snel zwanger bent!