oktober curettagen en toen in dec nog een keer ivm achtergebleven restweefsel en toen in maart weer zwanger, vond het allemaal maar een lange nasleep hebben....
Toch verschillende verhalen. Per persoon ook anders he. Op internet lees ik veel dat je vruchtbaarder ben dan ooit na een curretage. Ik wil graag verder. Had ik nooit gedacht een anderhalve week terug. Heb vorige week namelijk curretage gehad. Denk dat het nu over is met bloedverlies en wil er graag voor gaan. Heb in totaal 3 x curretage gehad ivm restweefsel. Daarna beetje pijn gepaard met weinig bloedverlies. En nu helemaal niks. Wil om de dag of om twee dagen gemeenschap hebben. Klinkt raar, maar ik wil geen ene maand verliezen. Hopen dat het voor ons allen gauw raak is.
Hoi, Vervelend dat je ook een miskraam met curretages hebt gehad. Ik ben vorig jaar september gecurreteerd. Ik werd daarna na 7 weken ongesteld en was daarna direct zwanger. Helaas ging het de tweede keer ook mis en daarvan ben ik afgelopen januari gecurreteerd. Ik ben daarna nog 3 keer ongesteld geweest en ben ik nu weer 7 weken zwanger.... Spannend dus! Hopelijk komt er snel een nieuwe zwangerschap!
Precies een jaar na de curretage weer zwanger, maar helaas een miskraam, na de miskraam 3 maanden later weer zwanger.
In de 4e ronde weer zwanger maar de eerste ronde hebben we op advies niet geprobeerd. Dus de 3e poging eigenlijk. Nu 6 weken zwanger dus erg spannende tijd.... Probeer jezelf niet op te leggen 'het móet snel weer' want je wordt gillend gek, ik spreek helaas uit ervaring De maand dat ik dacht 'stik allemaal toch ik ben dat gefrustreer zat' telde ik weer aan...