Weet niet of het hier hoort of ergens anders Mijn vriend en ik zijn vanmorgen aan het klussen geweest en Hij is binnen getreden en het is gebeurt. Voelde gegeven moment wat druppen en vriendlief voorzichtig terug Was het ineens allemaal bloed, hij bloede omdat zijn velletje was gescheurd ofzo. Dacht eerst dat het van hem kwam maar ook ik bloedde, en nu lek ik nog steeds En vriendlief niet. Wat voor bloeding kan dit zijn? Ontrekkings/tussen of innesteling? Afgelopen vrijdag had ik slijm verlies dit was wit/melk achtig van kleur En ging gepaard met klein beetje bloed. Ben van 12 febr tot 15 febr voor het laatst ongi geweest, ben vanaf toen Ook gestopt met de pil. Kleur bloed is overigens helder rood Sorry voor het lange en misschien warrige verhaal
hallo! het is in het weekend vaak wat rustiger op het forum dus geen paniek...de reacties komen vast wel Als je net bent gestopt met je pil en je bent van 12 tot 15e ongesteld geweest kan dit geen innesteling zijn geweest. Het kan wel een onttrekkingsbloeding zijn of je vriend heeft een bloedvaatje geraakt (iets te enthousiaste seks) waardoor je bloed verliest maar zoals je het beschrijft en je blijft bloeden lijkt het mij logischer dat je een onttrekkingsbloeding hebt.
Wat is een onttrekkingsbloeding precies? Heeft dat te maken Met de nieuwe cyclus ofzo? Heb eigenlijk geen idee En hoe lang kan dit aan houden? Sorry voor mijn opdringerheid als het zo over komt
je bent niet opdringerig hoor! Ik vuur al mijn vragen ook altijd af op het forum! een onttrekkingsbloeding krijg je als je met je pil bent gestopt. Je stopt dan met je pil en dan wordt je gelijk daarna of paar dagen later ongesteld. Het kan zijn dat het daar nog mee te maken heeft omdat je nog maar net met je pil bent gestopt of idd dat je vriend iets heeft geraakt.
Misschien heeft het met het ontpillen te maken? Want normaal zou je aan je nieuwe strip begonnen zijn, maar nu niet. Je lichaam moet daar aan wennen en daardoor kan je 'rare' klachten krijgen.
Naja we zien wel hoe het verder loopt, maar moet ik dit dan ook berekenen voor me Nieuwe cyclus? Nee toch? Kan toch gewoon verder gaan met de telling?
lees net dat een ontrekkingsbloeding te maken heeft met je laatste ongesteldheid en die was 12 febr heef geduurt tot 15 februari. Toen was het nog mijn ongi van de pil, dan kan het nu toch geen ontrekkingsbloeding zijn? slik de pil niet meer en hoef ook nog niet weer ongesteld worden. Hoe zit dit dan? want nu wordt ik helemaal gek vanaf wanneer ik nu weer moet gaan tellen. gewoon vanaf de 12e? toen was mijn 1e ongi dag van de pil
Je moet gewoon tellen vanaf 12 februari! 1 dag is geen ongesteldheid. Ik had bij mijn onttrekkingsbloeding (zeg maar de laatste ongi onder invloed van de pil) ook na 2 dagen nog een dag bloed. Dat komt door het ontpillen. Er zullen nog wel meer rarigheden op je af komen de komende tijd, daar moet je niet vreemd van opkijken.
Heb je dat vaker gehad dan? Anders zou ik wel naar de huisarts gaan voor een uitstrijkje. Ik heb dat zelf in het verleden namelijk wel gehad.
heb het inderdaad wel eens eerder gehad ja, das al een hele tijd terug. ik kijk eerst dit even aan, mocht het de volgende keer weer gebeuren dan trek ik even aan de bel bij de huisarts. maar denk dat het te maken heeft met de onttrekkingsbloeding en het ontpillen. we gaan het van de week weer proberen en kijk dan even hoe het gaat