Ik heb mezelf laatst ook op een dergelijk gevoel/gedachte betrapt alleen dan anders. Een stel in de familie is zwanger van de tweede. Ik mag hen niet zo. Ze schijnen te weten wat het wordt. En ik hoop zoooooo dat ze weer een jongen krijgen. Gewoon omdat ik ze geen meisje gun. Eigenlijk diep van binnen zou ik nl. nog wel een dochter willen. Overigens hebben vrienden van ons wel onlangs een dochter gekregen. Die gunde ik het juist weer wel. Dus ik ben glukkig nog wel een beetje selectief in mijn gunnen en niet gunnen, haha
Ik dacht echt dat ik de enige was! Binnen een paar dagen na die - verschrikkelijke- bevalling kreeg ik weer kriebels. Mis het zwanger zijn met alles wat daarbij kwam ook zo! Toen een vriendin vertelde dat ze weer zwanger was bekroop mij ook een gevoel van jaloezie. Valt dit onder het hoofdstukje '9 maanden ontzwangeren' misschien? Mijn man en ik nemen in elk geval minstens zo lang de tijd om nog even te wachten met een 2e. Kan zijn dat ik na die periode weer rationeel kan denken..
Haha erg he? Tijdens de zwangerschap baalde ik en wilde ik niet meer zwanger zijn maar ik mis het ontzettend! Ik had er vlak na de bevalling ook een topic over geopend en veel zeiden toen dat het wel weg zou trekken. Nou nog steeds niet! Heb vannacht zelfs gedroomd dat ik weer zwanger was. Ook al met mn man erover gehad wanneer we voor nr 2 gaan. Uit praktische overwegingen wel 'afgesproken' om te wachten totdat ons meisje loopt. Lijkt mij wat makkelijker zwanger zijn Denkt dat het ergens te maken heeft met het ernaar toe leven. Ik had het nl ook met onze bruiloft. Je leeft zolang ergens naar toe en ineens is dat over (ok, je hebt er natuurlijk wat anders prachtigs voor teruggekregen)
Iefje, helaas hiet nu 9 maanden ontzwangerd maar nog een kinderwens hoor!! We zijn nu 3 maanden weer bezig en ik heb helaas een mk gehad. VInd het nu helemaal moeilijk en confronterend dat anderen zwanger worden/zijn. Al scheelt het wel dat we er al wel mee bezig zijn
Violetriot, dat vind ik erg spijtig om te horen! Ik hoop dat je kinderwens snel vervuld mag worden! Ik denk dat ik na die 9 maanden ook nog steeds graag een 2e zou willen en ik hoop ook dat het dan weer lukt!