Hoi allemaal, Even een vraagje.... De test van de Etos (huismerk dus), is die betrouwbaar en kun je die al met 1 dag overtijd gebruiken? Of is dat er een die je pas na langer over tijd te zijn kunt gebruiken? Hihi, wil misschien woensdag al gaan testen als ik niet ongi ben...( woensdag is mn man namelijk jarig ) Heb hele vage klachten namelijk die ik normaalgesproken voor ongi niet heb of veel eerder moet hebben. Hoofdpijn, duizelig, moe, soms misselijk, puntjes op mn borsten, gevoelige tepels, vollere borsten, beetje een opgeblazen buik etc... Sommigen heb ik ook wel voor ongi alleen dan langer... Nou ja, haha, afwachten maar tot testdag, kan mezelf ook weer voor de gek laten houden door mn lijf natuurlijk...maar ja, hihi we willen zo graag... groetjes, Mili
Hoi Milli, Ik heb geen ervaring met Etos-tests, maar het lijkt me wel verstandig om tot na je NOD te wachten met testen, ongeacht welke test je gebruikt. Dan weet je in ieder geval met meer zekerheid dat je niet te vroeg getest hebt! Succes!
Oke, bedankt voor jullie reacties...hihi als ik geen ongi gevoel heb ga ik dus testen, hihi *duim duim duim*
Ik heb pas ook met de etos-test getest. Ik was toen drie dagen overtijd. Hij gaf heel vaag positief aan. Ik heb toen even op inetrnet gesnuffeld, en op een ander frum zag ik dat de etos-test pas positief aangeeft bij een vrij hoog hCG-gehalte. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Kruidvat-test. Heb overigens nog geen nieuwe test gedaan. Wacht het nog even af....
Mmm, oke...nou ja als ik woensdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik gewoon testen...volgens de calculator hier aan de zijkant kan ik vanaf de 18 e namelijk testen, dus dat doe ik dan denk ik ook...enneh als ie negatief is wacht ik ff en probeer ik misschien later een andere test... Hihi, geen bloed geeft moed...
Net getest met de kruidvat-test, en hij gaf vrijwel onmiddelijk twee streepjes! Ben dus toch zwanger!