Hoi allemaal, Even een vraagje.... De test van de Etos (huismerk dus), is die betrouwbaar en kun je die al met 1 dag overtijd gebruiken? Of is dat er een die je pas na langer over tijd te zijn kunt gebruiken? Hihi, wil misschien woensdag al gaan testen als ik niet ongi ben...( woensdag is mn man namelijk jarig ) Heb hele vage klachten namelijk die ik normaalgesproken voor ongi niet heb of veel eerder moet hebben. Hoofdpijn, duizelig, moe, soms misselijk, puntjes op mn borsten, gevoelige tepels, vollere borsten, beetje een opgeblazen buik etc... Sommigen heb ik ook wel voor ongi alleen dan langer... Nou ja, haha, afwachten maar tot testdag, kan mezelf ook weer voor de gek laten houden door mn lijf natuurlijk...maar ja, hihi we willen zo graag... groetjes, Mili
Hoi Milli, Ik heb geen ervaring met Etos-tests, maar het lijkt me wel verstandig om tot na je NOD te wachten met testen, ongeacht welke test je gebruikt. Dan weet je in ieder geval met meer zekerheid dat je niet te vroeg getest hebt! Succes!
Oke, bedankt voor jullie reacties...hihi als ik geen ongi gevoel heb ga ik dus testen, hihi *duim duim duim*
Ik heb pas ook met de etos-test getest. Ik was toen drie dagen overtijd. Hij gaf heel vaag positief aan. Ik heb toen even op inetrnet gesnuffeld, en op een ander frum zag ik dat de etos-test pas positief aangeeft bij een vrij hoog hCG-gehalte. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Kruidvat-test. Heb overigens nog geen nieuwe test gedaan. Wacht het nog even af....
Mmm, oke...nou ja als ik woensdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik gewoon testen...volgens de calculator hier aan de zijkant kan ik vanaf de 18 e namelijk testen, dus dat doe ik dan denk ik ook...enneh als ie negatief is wacht ik ff en probeer ik misschien later een andere test... Hihi, geen bloed geeft moed...
Net getest met de kruidvat-test, en hij gaf vrijwel onmiddelijk twee streepjes! Ben dus toch zwanger!
super...hihi nou wie weet koop ik dan ook maar een kruidvat test... haha. Hoop ook op positief, maar eerst nog ff wachten of de niet komen....
Hey hey Ik heb het idee dat de etos test niet zo betrouwbaar is. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik daarmee pas op 6 dagen overtijd positief ik zou een andere test kiezen als ik jou was.
Vind zelf die van de kruitvat fijner. In ieder geval een stuk duidelijker! Bij de etos test was het streepje minder duidelijk als bij die van het kuidvat daar knalde gelijk het tweede streepje erop Hoop voor jou dat je morgen het zelfde resultaat hebt, ga hard duimen voor je [-o< [-o<
Ik heb de Etos test wel gebruikt en kreeg meteen twee dikke strepen.. Dus dat wil zeggen dat die heel erg betrouwbaar is, want deze reageerd pas als je echt voldoende HCG in je lichaam hebt?
thanks...hihi...hoop van wel. Mn borsten zijn wel wat opgezet....anders dan anders voelen ze aan en ben af en toe beetje misselijk Maar ik heb nu wel wat lichte krampjes...ben bang voor ongi.... Maar goed, sommigen hebben wel krampjes, maar zijn wel zwanger...ik weet het gewoon ff niet meer....
Er is geen pijl op te trekken hoor, die eerste symptomen. Gewoon lekker ontspannen je gang gaan (das wel makkelijk zeggen hè) en morgen; of als je zolang kan wachten overmorgen; een test doen. Ik duim voor je!
haha ja ik weet het...hihi probeer mezelf ook niet gek te maken,maar mn borsten voelen echt anders aan en lijken ook voller en zijn erg warm... najaa haha ik zie het wel...had net wel beetje afscheiding maar geen bloed ofzo.... zucht...ik hoop dat ze wegblijven en dat ik binnenkort positief mag testen!
Goedemorgen Mili, Ik ben zoooo ontzettend benieuwd ... heb je al getest? Fingers crossed! Groetjes, MaWaBe
Hoi allemaal, Nee nog niet getest mn man en ik durfden nog niet te testen.. Haha stom niet? Hihi ben ik overtijd en durven we nog niet... Als ik vandaag niet ongi word gaan we morgenvroeg testen... Hihi maar misschien doen we vanavond ook wel...heb een test die op elk moment van de dag kan dusssss wie weet...hihi Ik vroeg vanochtend aan hem...en zullen we testen? Ehm nee zei hij wacht nog maar eventjes...hahahaha die lieverd! Nou ja zodra ik het weet laat ik het hier ook ff weten!