Verwarring....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ikje84, Jul 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Hey allemaal,

Moet effe mijn ei kwijt, naar mijn weten heb ik vorige week zondag mijn eisprong gehad en hebben we ook geklust.

Nu was ik vanaf donderdag de hele dag misselijk met rommelende darmen, wel honger maar geen zin in eten. Maar ik voelde me niet ziek. Kreeg een trekkend gevoel in mijn buik rond de navel en eronder. Op geblazen gevoel, hol gevoel, trekkend, af en toe stekend.
    Vaker plassen zonder dat ik meer dronk maar geen blaasontsteking.
    En sinds zaterdag gevoel dat ik ieder moment ongesteld kon worden(de krampen al zijn ze er normaal met vlagen en heftiger, nu zeurend aanwezig zo goed als hele dag).
    Ook lichte hoofdpijn, maar niet belemmerend gewoon aanwezig.
    Dus ik kreeg hoop ondanks dat het van alles kon zijn heb ik me nog nooit zo gevoeld voor zover ik of mijn vriend zich kan herinneren.

Nu sta ik vanochtend op, wee/hongerig gevoel in mijn maag hele lichte krampen in baarmoeder streek maar meer een aanwezig gevoel dan pijnlijk. Niet meer misselijk maar wel hele tijd licht in mijn hoofd.
    En ben hongerig en moe terwijl ik goed gegeten en gedronken heb en een voor mijn doen redelijke/goede nacht.
    Borsten lijken iets te trekken/aanwezig te zijn.

Mijn NOD is zondag a.s. 7 juli....

Herkent iemand dit?
    Ik heb een beetje jammer maar helaas gevoel, maar stiekem hoop ik dat er toch nog een kansje is.

Kun je ziek worden van je innesteling maar vervolgens verder niet?

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ik. Al sinds eisprong vorige week zaterdag last van mijn onderrug, sinds een week allerlei krampjes, steekjes etc in onderbuik, last van darmen, ik voel iets aan mijn borsten, hoofdpijntjes en misselijke vlagen...

En ik zei nog zo dat ik deze ronde mijn kop niet gek zou laten maken ;).

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

Jun 6, 2013
    3,850
    1,075
    113
    Dat had ik ook vorige maand maar dat kwam door het ontpillen.
    Dus het hoeft niet perse met zwangerschap te maken te hebben.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Nee idd. Ontpillen is het sowieso niet bij mij. Alles wat ik benoem kan net zo goed met een naderende menstruatie te maken hebben ;). Zo geweldig dat lichaam van ons!

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Toch lastig om te zeggen, gewoon afwachten en testen tzt...

Had deze keer ook van alle soorten symptomen waaronder die van jou en toch niet gelukt helaas.

6. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ben al 2,5 jr gestopt met de pil, lijkt me niet daarvan te komen, hihi.

Wat ik beschreef zijn ook dingen die ik normaal niet heb. Ze vallen me nu op.

Ik wacht af, kan woensdag een vroege test doen.
    Vandaag aan het einde toch niet lekker, trekkend gevoel naar mijn liezen gehad. Hele dag licht /zweverig in mijn hoofd geweest.
    Maar ben me er uiteraard van bewust dat ik mezelf voor de gek kan houden. Dus nog even doorbikkelen!

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Succes!

8. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Dank je wel!
    Vind het wachten en het niet weten waar ik aan toe ben erger dan mijn klachten hahaha

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Irritant he :D

10. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Ja zwaar irritant omdat ik al vanaf donderdag klachten heb, mezelf streng blijf toespreken van zal vast niet, maar zo stiekem hoop dat het wel zo is!

Is de 3e maand dat we serieus proberen dus zou super mooi zijn en anders slikken en volgende maand beter....

11. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Ik hoop voor jou ook een positieve test!

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
  13. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Gisteren/vannacht een hele poos wakker gelegen, super duizelig en best misselijk, ik leek wel zeeziek in eigen bed te zijn(gewoon boxspring ;))!
    Ik kan heel goed een virusje oid hebben opgelopen wat me zo laat voelen de afgelopen dagen. Al voel ik me verder niet ziek.

Vanochtend ook even misselijk en verder een hol gevoel in mijn buik. Iets minder licht in mijn hoofd, de dag is nog jong dus ik zie wel wat er gebeurt, morgenvroeg iig een test doen en hopen op resultaat ;)

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Hoop het voor je! Ik zit hier aan een bak ijs. Als avondeten. Rood is stom :(. Ik mag comfortfood!

15. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Hey

Wat vervelend zeg! Je hebt comfortfood verdiend!
    Hopelijk heeft het een beetje gesmaakt.
    Super jammer voor jou zeg!

Vandaag spierpijn aan mijn zijkanten van de buik maar baarmoederkrampen/gezeur is weg.
    Gisteren in bed nog wel erg misselijk en duizelig geweest.
    Vandaag vooral het kwartier/30 min na het wakker worden niet lekker(vanochtend bij opstaan en uurtje getukt). En een hol gevoel, vaak honger maar geen zin in eten, heb sinds vrijdag al niets meer gesnackt of gesnoept en dat is voor mijn doen erg vreemd helemaal in de week voor NOD en met zo'n lijf wat all over the place is. Ook doen mijn borsten geen pijn, normaal kan er nu niet eens naar wijzen. Voel ze af en toe wel, maar that's it.
    Morgenvroeg om 6 uur eruit voor het werk, dan test doen, ben zo benieuwd, maar realiseer me met een NOD die zondag is dat de kans groot is dat hij negatief is. We wachten af ;)

16. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Op de test van vanochtend was niets te zien helaas :(
    Nu het weekend maar afwachten

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Stom! Maar alles kan nog he!

Hier is de hoop ook nog steeds niet weg. Af en toe was roze/rood bij het afvegen maar het zet maar niet door. Ik wilde eigenlijk vandaag kruidvat 2v5 halen maar net zag ik weer roze en toen dacht ik: neeee.... Dus, als het morgen nog steeds zo is, gooi ik er weer zo'n goedkoop testje dat ik met de ovulatietesten kreeg tegenaan haha.

Het is nog steeds maar 11 dpo hier :).

18. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Ik duim voor je Kris!
    Hoop dat het positief is voor je!

Alles kan maar hoorde vanavond dat alle klachten die ik had ook bij een griepje konden horen die rond gaat. Dus helaas hoop meer gezakt ik zie maandag wel!

Die kruidvat 2v5 is dat 2 testen voor 5 euro of 5 euro per stuk?nlees ze overal namelijk hier. Werken ze goed?

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ja twee voor vijf. Ik heb die nog nooit gebruikt. Heb hier nog wel een paar cb digitals liggen... Hm...

20. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Dan ga ik die ook ff halen. Heb ook cb maar niet digitaal. Maar is zo duur, zo zonde al die testen.

Vannacht voor het eerst gedroomd dat ik een baby meisje kreeg. Nog nooit gehad. Wel grappig wakker worden.

Ik blijf nieuwsgierignal is mijn drang naar testen en de grootste hoop dat het miss wel gelukt is weg.

En daar? Er nog een testje tegenaan gegooid of blijf je dapper wachten?

Share This Page