Ik kwam het net tegen op Facebook, een wereldwijde versie dan... Maar nu dacht ik, wellicht heeft hier iemand wel bij een nu-BN'er in de klas gezeten. Dus niet of je NU iemand kent, maar vroeger bij je op school en NU een bekend persoon? Een klasgenoot van de middelbare school zie ik wel eens in tv commercials voorbij komen, maar is verder geen BN'er ofzo. Mijn gymleraar was toentertijd bekend bij Idols, maar is nu ook totaal uit de schijnwerpers. De vriendin van Waylon, Bibi Breyman, zat een klas lager. Was een hele normale meid eigenlijk. Vind haar nog steeds redelijk normaal, zoals ze overkomt op tv enz.
Nee, ik vind het niet spannend. Wel een leuk luchtig topic in deze ongezellige tijd waarin iedereen overal altijd maar zijn mening (met negatieve ondertoon) moet geven.
Op mijn middelbare school heb ik 1 jaar bij iemand in de klas gezeten die nu vrij bekend is als zangeres. En in een jaar hoger zat iemand die nu acteur is, maar niet super bekend. Ook een model die doorbrak terwijl ze nog op school zat, en toen besloot ze met school te stoppen - die heeft ‘t ook wel ver geschopt. Ik vind het wel leuk om altijd te roepen;’Oh, die zat bij mij in de klas bij economie!’
Een meisje van twee klassen hoger zat in GTST. Ik ging niet met haar om, maar laten we zeggen dat ze op school al veel aandacht zocht.
Ook meerdere. Voetballers (niet kaliber Wesley Sneijder), radio DJ, nieuwslezer, muzikanten.. mijn vriend daarentegen niemand.
Ik heb op de middelbare school 4 jaar in de klas gezeten bij nu een BN-er. Super aardige meid was ze altijd. Geen idee of ze dat nu nog is. Nu vind ik haar altijd wat gemaakt overkomen (en alles zo rijk en luxe) maar ja ik ken haar verder niet meer en wat je ziet is niet altijd wat het is.
Domien, de radio DJ. Nooit verwacht dat hij zoiets zou doen, was op school echt het tegenovergestelde dan hoe hij nu is.
Ik heb Bij Joshua van chef’special in de klas gezeten. Hele aardige jongen, was altijd met muziek bezig. Het verbaasd me niks dat hij uiteindelijk is doorgebroken.
Nee niet echt BN’ers. Meer zijdelings. Zo heb ik, toen ik voor de klas stond, het neefje van Glennis Grace in mijn klas gehad. Maar zoals ik het begreep was daar niet echt contact. Heb me er verder weinig in verdiept. Het was een bijzonder jongetje… En het neefje van Paul de Leeuw heb ik ook lesgegeven. Dat was een heel leuk ventje. Verder kan ik me niks bedenken.
Ik heb op de middelbare school bij Ellen Hoog, oud-hockeyster in de klas gezeten. Was geen vriendin van me, ze was toen ook al alleen maar met hockey bezig (logisch natuurlijk, topsport begint jong). En het kliekje vriendinnen waar ze in zat was nogal vol van zichzelf. Maar goed, op die leeftijd kunnen mensen heel anders zijn, wie weet is het nu een hele aardige meid.
Zat in de klas bij de kinderen van Piet Paulesma. Telt dat? Verder geen BNers maar wel een meisje wat nu wereldberoemd Cello speler is.
Ik heb nog gegoogeld maar ik denk dat er geen BN'er in mijn tijd op school zat. Ik heb wel in de klas gezeten met een bekende twitteraar. Die heb ik pas nog gezien.
Verder zat op die school het zusje van een bekende voetballer (nederlandse topclub/nederlands elftal niveau). Ander jaar, andere stroming, dus die kende ik verder eigenlijk niet.
Ik heb gedanst bij de dansschool van Gio Diekema (oh oh cherso). Dat is echt zo'n schat van een jongen. Op de basisschool met Rick Kruys in de klas gezeten (voetballer) Mijn beide kinderen zaten met de kinderen van Alje Schut in de klas (voetballer) en dochter zit met de zoon van Ferdi Vierklau in de klas (voetballer).
Ja ik ga alleen geen naam noemen maar wel een grappig verhaal. Vriendin van mij had verkering met een nu bekende DJ. En toen ze t uit maakte zei ze " En die muziek van jou daar gaat werkelijk niemand naar luisteren!" wist zij veel....