In de klas met een bekend persoon

Discussion in 'De lounge' started by Yeuu, Feb 6, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

Jul 25, 2017
    1,434
    805
    113
    Female
    Ik kwam het net tegen op Facebook, een wereldwijde versie dan...

Maar nu dacht ik, wellicht heeft hier iemand wel bij een nu-BN'er in de klas gezeten.

Dus niet of je NU iemand kent, maar vroeger bij je op school en NU een bekend persoon?

Een klasgenoot van de middelbare school zie ik wel eens in tv commercials voorbij komen, maar is verder geen BN'er ofzo.
    Mijn gymleraar was toentertijd bekend bij Idols, maar is nu ook totaal uit de schijnwerpers.
    De vriendin van Waylon, Bibi Breyman, zat een klas lager. Was een hele normale meid eigenlijk. Vind haar nog steeds redelijk normaal, zoals ze overkomt op tv enz.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Meerdere. Waarvan er nu iig 1 wekelijks op tv is.
    Maar is dat spannend?
    Zijn gewoon mensen hoor ;)

Chillin, Louloute and Zxcvb like this.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Jup, maar het zijn inderdaad net normale mensen ;)

4. Nee, ik vind het niet spannend.
    Wel een leuk luchtig topic in deze ongezellige tijd waarin iedereen overal altijd maar zijn mening (met negatieve ondertoon) moet geven.

5. evaleana

evaleana Fanatiek lid

Nov 2, 2021
    4,878
    6,405
    113
    Op mijn middelbare school heb ik 1 jaar bij iemand in de klas gezeten die nu vrij bekend is als zangeres. En in een jaar hoger zat iemand die nu acteur is, maar niet super bekend. Ook een model die doorbrak terwijl ze nog op school zat, en toen besloot ze met school te stoppen - die heeft ‘t ook wel ver geschopt.

Ik vind het wel leuk om altijd te roepen;’Oh, die zat bij mij in de klas bij economie!’ :D

Asil, Chillin, Athina and 2 others like this.
  6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,173
    10,702
    113
    Een meisje van twee klassen hoger zat in GTST. Ik ging niet met haar om, maar laten we zeggen dat ze op school al veel aandacht zocht.

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,147
    3,174
    113
    Ook meerdere. Voetballers (niet kaliber Wesley Sneijder), radio DJ, nieuwslezer, muzikanten.. mijn vriend daarentegen niemand.

8. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ik heb op de middelbare school 4 jaar in de klas gezeten bij nu een BN-er. Super aardige meid was ze altijd. Geen idee of ze dat nu nog is. Nu vind ik haar altijd wat gemaakt overkomen (en alles zo rijk en luxe) maar ja ik ken haar verder niet meer en wat je ziet is niet altijd wat het is.

9. Achterkantvandemaan

Dec 31, 2020
    7,876
    8,040
    113
    Domien, de radio DJ. Nooit verwacht dat hij zoiets zou doen, was op school echt het tegenovergestelde dan hoe hij nu is.

Sado and Zeebra like this.
  10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Als mensen er geen namen bij noemen is er geen bal aan :p

Veer3, bloem82, Kindje3 and 49 others like this.
  11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ik heb Bij Joshua van chef’special in de klas gezeten. Hele aardige jongen, was altijd met muziek bezig. Het verbaasd me niks dat hij uiteindelijk is doorgebroken.

Asil, lorreke, Zuul and 9 others like this.
  12. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Ik snap ook niet waarom :roflmao: ze zijn toch al bekend

Syane and Novi like this.
  13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Precies dit, zaten wij op dezelfde school? Of zijn er heel veel van dit soort meisjes?:)

14. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,264
    25,723
    113
    Nee niet echt BN’ers.
    Meer zijdelings. Zo heb ik, toen ik voor de klas stond, het neefje van Glennis Grace in mijn klas gehad. Maar zoals ik het begreep was daar niet echt contact. Heb me er verder weinig in verdiept. Het was een bijzonder jongetje…
    En het neefje van Paul de Leeuw heb ik ook lesgegeven. Dat was een heel leuk ventje.
    Verder kan ik me niks bedenken.

15. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

Jan 18, 2016
    3,025
    5,138
    113
    Ik heb op de middelbare school bij Ellen Hoog, oud-hockeyster in de klas gezeten. Was geen vriendin van me, ze was toen ook al alleen maar met hockey bezig (logisch natuurlijk, topsport begint jong). En het kliekje vriendinnen waar ze in zat was nogal vol van zichzelf. Maar goed, op die leeftijd kunnen mensen heel anders zijn, wie weet is het nu een hele aardige meid.

Lies1611 likes this.
  16. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

Dec 17, 2018
    3,890
    4,900
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Zat in de klas bij de kinderen van Piet Paulesma. :roflmao: Telt dat?
    Verder geen BNers maar wel een meisje wat nu wereldberoemd Cello speler is.

Gewooniemand, Syane, Lill and 4 others like this.
  17. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,579
    113
    Ik heb nog gegoogeld maar ik denk dat er geen BN'er in mijn tijd op school zat. Ik heb wel in de klas gezeten met een bekende twitteraar. Die heb ik pas nog gezien.

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,173
    10,702
    113
    Verder zat op die school het zusje van een bekende voetballer (nederlandse topclub/nederlands elftal niveau). Ander jaar, andere stroming, dus die kende ik verder eigenlijk niet.

19. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

Nov 16, 2015
    1,024
    438
    83
    Ik heb gedanst bij de dansschool van Gio Diekema (oh oh cherso). Dat is echt zo'n schat van een jongen. Op de basisschool met Rick Kruys in de klas gezeten (voetballer)
    Mijn beide kinderen zaten met de kinderen van Alje Schut in de klas (voetballer) en dochter zit met de zoon van Ferdi Vierklau in de klas (voetballer).

20. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

Mar 31, 2020
    2,225
    3,264
    113
    Female
    Ja ik ga alleen geen naam noemen maar wel een grappig verhaal. Vriendin van mij had verkering met een nu bekende DJ. En toen ze t uit maakte zei ze " En die muziek van jou daar gaat werkelijk niemand naar luisteren!"

wist zij veel.... :roflmao:

Share This Page