Jaloers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 9 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ja lijkt me ook niet echt zo leuk hoor. Mijn zus en ik hebben een vrj goed band. We hebben het vaak genoeg over namen voor een evt. kindje gehad. We hebben behoorlijk dezelfde smaak qua namen. Maar hebben ook tegen elkaar gezegd, dat we niks doorlullen, en zeker elkaars naam niet gaan gebruiken. dat zou ik ook echt niet doen, zou ik heel lullig vinden. En zo zie je maar, je kunt er dus ook gedonder mee krijgen!!

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Kalush !

Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent / was ! Ik vind het toch vervelend dat ze dat heeft gedaan, vooral omdat ze wist dat deze naam voor jullie ook een van de favorieten was. Ik vind het goed dat je er met haar over gaat praten. Wel heel vervelend, nu moet je haast wel een andere naam gaan bedenken.

Mijn nicht is ook pas bevallen. Zij kreeg een meisje en heeft ook een naam gekozen die wij ook mooi vonden. Gelukkig hebben we nog twee andere meiden-namen, want dezelfde naam kiezen vinden wij ook niet leuk. Zij wist het trouwens niet van ons.

Veel succes ermee !

Groetjes,
    Nikki F

3. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Fijn dat de bevalling en zo goed is gegaan.

En jouw tijd komt nog!!!

Maar inderdaad niet netjes dat ze de naam heeft gekozen, had ze toch wel kunnen zeggen.

Mijn zus is ook zwanger, ikke meisje zij van een jongen maar we zouden nooit de zelfde naam kiezen ivm verschillende smaken.

Maar mocht er een naam zijn die we beiden mooi vinden dan kies je toch voor een ander, is nogal kinderachtig, zoveel namen dat ze net die moet nemen. Maar ik moet zeggen, ik krijg nu een meisje en de jongensnaam die we hadden werdt heel goed op gereageerd, mocht iemand in mijn omgeving die nu gaan kiezen en ik krijg nog een jongen noem ik hem nog zo. Blijft een mooie naam.

gr. cassandra

Deel Deze Pagina