Als jou zoon/dochter geboren is, geef je dan een geboortebedankje aan de visite? Ik zit heel erg te twijfelen want het is allemaal best duur en mensen doen er toch weinig mee denk ik. Maar tis ook wel weer leuk... Gr Otje
Wij doen dit wel meegeven aan de visite. Ik heb het dan wel wat gemakkelijker aangezien wij ze zelf verkopen in de winkel, kan t dus via inkoopsprijs krijgen en dat scheelt wel iets (niet zo heel veel hoor ) Liefs Angela.
Nope, ik doe het niet. Ik vind het een beetje onzinnig, want vaak wordt het na een tijdje toch weggegooid.
Ik doe ook geen bedankjes vind het zonde van het geld het verdwijnt toch meestal na een tijdje in de afvalbak.
Wy doen het ook. het leek ons wel leuk om de visite ook wat mee te geven.wy hebben zelf iets gemaakt.en zo duur was t niet hoog uit 10 euro ofso was het,en het ziet er echt leuk uit! kIss rowana
Bij mij in de familie en vriendenkring is het niet gebruikelijk. Heb er zelf wel ff aan zitten denken. Maar eerlijk gezegd vind ik het toch een beetje zonde van m'n tijd en moeite aangezien er erg weinig mensen zullen zijn die het bewaren
Jah tuurlijk ik en me vriend hebben roze en witte kaars verf gekocht.en we hebben dan stipjes gemaakt op bakzienelichtjes,zodat het lijkt dat het beschuit met muisjes is,en dan hebben we zo'n zakje ofso ik weet nie hoe dat heet.eromheen gedaan met een roze lintje eraan en een klein kaartje met bedankt erop geschreven.en op die kaartje zit ook een afbeelding van een beschuitje met muisjes op het ziet er echt heel leuk uit groetjes
Ik ben er in ieder geval wel uit dat ik geen geboortebedankje geef, ik vind ze veel te duur en ze worden vaak toch in de kliko gedumpt. Wel leek het mij een leuk idee, om iedereen die geweest is een leuke foto van hunzelf als ze de kleine vasthebben op te sturen. Groetjes Monique
Hier is het wel gebruikelijk dat de visite iets krijgt. Wij vonden het erg moeilijk juist omdat veel mensen er willicht niets mee doen. Toch heb ik op internet gezocht, maar kon het niet vinden. Toen besloten we iets met foto's te doen, maar dan moet mijn man dat allemaal regelen na de bevalling en dat vind ik ook weer vervelend voor hem, want hij moet ook van de kleine kunnen genieten. We hebben daaron beren gekocht bij de AVA, dat is een winkelketen in België (wij wonen vlak bij de Belgische grens) Zij verkopen allemaal van dit soort spullen. De beren zitten per 10 in een zakje en kosten per zakje 6.60. Maar ze zien er schattig uit, armpjes en beentjes kunnen zelfs bewegen en ze kunnen zitten. We hebben er lint bijgekocht (roze en blauw, we weten niet wat het zal worden) en daar komt een kaartje aan, met aan de binnenkant aan een zijde de naam en de andere kant de geboortedatum van de kleine. Ik heb twee "ontwerpen" gemaakt en die staan in mijn album, dus je kunt ze zo zien ! Groetjes, Nikki F
Wat verschrikkelijk leuk Nikki! En voordelig ook! Wij zijn niet van plan zoiets te doen, het is hier niet echt gebruikelijk, dus dat scheelt weer! Marian
Heb zelf nog nooit een geboortebedankje gehad. Ik denk dat het erg afhangt van de streek waar je woont. Ik doe het in ieder geval niet. Ik zou zelf zo'n goedbedoelde prul ook in de kliko gooien, sorry, klinkt misschien niet zo aardig. Nouja ieder zn ding zullen we maar zeggen. lfs Berber
Dank je wel Marian. Ja, als het niet gebruikelijk was zou ik het ook niet doen ... maar nu kom je er voor je gevoel niet echt aan onderuit. Als je dan voor een klein bedrag toch een leuk bedankje mee kunt geven, dan gaat het nog ! Groetjes, Nikki F
bij ons is het wel gebruikelijk om zoiets te doen en het hoeft trouwens helemaal niet zo duur te zijn hoor als je goed op internet kijkt kun je zelfs een klein dingetje krijgen dat 50 cent kost ik vind het leuk om de visite iets mee te geven want ze nemen toch ook wat voor jou mee?? een pakje ofzo? en het is gewoon een leuk aandenken zelf heb ik er ook al een aantal staan die ik heb gekregen toen oik op kraambezoek was