Jaloezie helaas terecht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door user, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Meid, als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met deze nare situatie. Het lijkt me onwijs pijnlijk en ik hoop echt dat je iemand in je omgeving hebt die je even een dikke knuffel en een luisterend oor kan bieden, wij kunnen je alleen maar via het internet een virtuele knuffel sturen, maar ik denk dat je er echt wat aan kan hebben om je hart te luchten bij iemand in je omgeving, je hoeft dit immers niet in je eentje te dragen, soms kan je dingen beter bespreekbaar maken, voordat je er van binnen aan onderdoor gaat.

Ten tweede wil ik zeggen dat ik het een onwijs slecht teken vind dat je man weigert om die vriendschap met haar op te geven. Hij heeft jou enorm gekwetst en is gewoon ver over de grenzen gegaan. Als je getrouwd bent of een relatie hebt, hoor je helemaal niet sexueel gentinte gesprekken te houden met je collega, die notabene zelf net bevallen is! Inderdaad, wat meerdere mensen hier ook al gezegd hebben, zij gaat echt niet stoppen. Als ze zo ver gaat om haar man te bedonderen tijdens haar zwangerschap én haar kraamtijd (ze hoort het dan toch veel te druk te hebben met haar pasgeboren baby en haar man, ik heb niet eens naar mijn vriendinnen omgekeken de eerste dagen), dan moet ze jouw man wel héél leuk vinden. Je man probeert de situatie behoorlijk te verzachten door te doen alsof het niks voorsteld, maar dat doet het wel degelijk. Wat andere meiden hier ook al gezegd hebben, het is geen vriendschap maar lust en ik sluit niet uit dat het kan gaan escaleren tussen je man en zijn collega als die twee ''vrienden'' blijven.. Als ik jou was zou ik me vooral geen schuldgevoel aan laten praten en hem eens even flink op zijn plek zetten. Ik zou hem laten kiezen, of jou, of haar.

Nogmaals heel veel sterkte, en geloof hem alsjeblieft niet als hij zegt dat het mede jouw schuld is. Er is NOOIT een goed excuus voor vreemdgaan.

2. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ojee ik ken een soortgelijk verhaal en dat is helaas niet goed afgelopen. Man gaf aan geen gevoelens te hebben slechts purw vriensdchap maar tekstberichtwn leken anders te vertellen.uiteindelijk is het stel na twee jaar drama uit elkaar gegaan en pas een jaar daarna gaf de man aan toch gevoelens te hebben gehad. Uiteindelijk zou er nooitwat gebeurd zijn maar ja daar kom je toch niet meer achter..
    Ik hoop dat het bij jou idd alleen om vriendschap gaat en alles weer rustiger wordt!! Succes ermee!

3. user

user Nieuw lid

30 aug 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt, ik zeg het nogmaals, wat een hoop lieve reacties heb ik op mijn bericht gekregen :)

Ik zal jullie even laten weten hoe de stand van zaken nu is.
    Hij wil mij toch echt niet kwijt, maar bekend nu wel gevoelens voor haar te hebben. Hij wilde haar nog steeds niet opgeven. Als hij dat dan zou doen wilde hij het met haar 'afsluiten'. Ik heb gelijk al aangegeven dat als dat dan echt moest, ik wel het gesprek wilde lezen. Dit is ook nog een hele strijd geweest...

Van het weekend wilde ik het opgeven. Ik wilde echt de handdoek in de ring gooien... Ik was zelfs al bezig met wat ik mee zou nemen en wat bij hem zou blijven. Tot ik thuis kwam na een heftige ruzie en hij zijn telefoon in mijn handen drukte. Hij had haar een bericht gestuurd met een bekentenis van zijn gevoelens en dat hij voor mij kiest, en de vriendschap moet stoppen. Zij was het ermee eens dat het moet stoppen en deelt deze gevoelens niet, zegt ze.

Voor mij een mega opluchting! Ik heb het gevoel dat we nu een gedeelte hebben afgesloten en ons nu kunnen richten op de toekomst, en daaraan kunnen werken. Alleen zou hij me wel iets minder mogen laten merken hoe verdrietig hij hierom is, maarja wat wil je, en een blauwtje gelopen doordat ze zijn gevoelens niet beantwoord, en dat ook nog open en bloot naar je vrouw toe...

4. natalie21

natalie21 Lid

28 mrt 2016
    30
    0
    6
    Ik ben blij voor je dat hij voor jou koos!

Het feit dat hij daarna te horen kreeg dat zijn liefde nooit beantwoord zal worden... Hij mag in zijn handjes knijpen dat jij hem dat allemaal vergeeft.

Ik geloof dat je zelfvertrouwen een boost heeft gekregen;)
    Geniet van jullie geluk.
    Probeer dit niet als stok achter de hand te houden om hem te slaan, of ergens iets achter te zoeken. Ja heel moeilijk.
    Veel sterkte,succes, geluk.

5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik ben heel blij voor jullie te lezen dat jullie het samen nog wel een kans geven!! Ik hoop echt heel erg dat je er samen uitkomt.

Veel, heel veel gaan praten nu met elkaar. Je wordt niet zomaar verliefd of een ander vrees ik, dus er is wat aan de hand waar jullie samen aan moeten gaan werken. En wat hierboven staat is ook waar. Hoe boos, beledigd, verdrietig, onzeker etc je ook bent, op een dag moet je het loslaten want anders duw je hem onbedoeld alleen maar bij je weg. Onwijs lastighet traject wat jullie nu ingaan. Ik hoop echt dat het samen lukt, en zo niet dan is samen hulp zoeken echt niet verkeerd. Je wil samen oud worden en samen je kindje opvoeden, dus dan is het dit gevecht echt wel waard. Sterkte!!

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wow, knap dat je 'm dat kan vergeven hoor..! Ik weet niet wat ik zou doen als mijn man doodleuk toegeeft gevoelens voor iemand anders te hebben en daar nog zichtbaar verdrietig om zijn ook... pfffffffff. Maar heel goed dat hij de keus heeft kunnen maken. Hopelijk kunnen jullie de komende tijd van beide kanten wat moeite in jullie relatie gaan stoppen los van eventuele kindjes maken. Eerst maar weer stabiel, zou ik denken...

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik snap dat je bent opgelucht, dat er nu duidelijkheid is.

Maar je man is echt verliefd op haar. Hoe gaan jullie dat een plekje geven? Als ik het zo heb gelezen vond hij zijn gevoelens voor haar belangrijker dan wat het met jou deed. Daar zou ik toch echt wel heel veel moeite mee hebben.

Hopelijk komen jullie er samen goed uit.

8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Quote: Hij wil mij toch echt niet kwijt, maar bekend nu wel gevoelens voor haar te hebben. Hij wilde haar nog steeds niet opgeven. Als hij dat dan zou doen wilde hij het met haar 'afsluiten'

Ik lees dit nu opnieuw, wat bedoel je met afsluiten? Ik dacht eerst dat je bedoelde dat hij haar wilde uitleggen dat hij voor jullie koos, maar nu ik het nog eens lees begin ik te twijfelen of je dat bedoelde? Je kan het namelijk ook lezen als, hij wilde met haar verdergaan, heeft haar de liefde verklaard maar zij beantwoorde deze niet en dus kiest hij nu voor jou?

Ik vraag me af welke van de twee het nu is..?

9. Landy

Landy Lid

22 feb 2016
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

T eerste is het. (Als t t tweede was had ik m de deur allang uitgetrapt! ;) ) Hij wilde haar vertellen dat hij gevoelens heeft voor haar en daarom de vriendschap niet kan blijven, omdat hij voor mij kiest. Ja ik heb het er heeeel moeilijk mee dat hij gevoelens voor haar heeft, dat doet zeer. En dat ie er zo zichtbaar verdrietig is om het feit dat ie haar moet laten gaan ook... Hij kan t op z'n minst voor zichzelf houden. Maar ik ben allang blij dat ie een 'blauwtje' heeft gelopen. Hij zal nu aan mij moeten bewijzen datik echt eerste keus ben.

10. Martika

Martika Niet meer actief

Mijn vraag is, zij is zijn collega, dus hij ziet haar elke dag. Hoe makkelijk is dat hij zijn gevoelens negeert? Bovendien, ik krijg het gevoel dat hij voor jou kiest omdat hij betrapt is en niet omdat hij zelf dat wilde. Anders waarom moet hij zo veel vechten? Ik begrijp dat jij hem nog een kans wil geven maar persoonlijk zou ik dat nooit doen. Het is al een keer gebeurt, misschien is dit niet de eerste keer, dat kan je nooit weten en misschien komt nog een tweede keer met iemand anders die dit keer dezelfde gevoelens heeft en dan is het echt erg. Als je sowieso nog een kans aan hem wil geven, begin tenminste geen gezin met hem en ik bedoel een kind.

11. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ohhh verschrikkelijk dit! Ik ben blij dat hij toch voor jullie heeft gekozen, maar vraag me ook af wat dit gaat doen met jullie relatie, op langere termijn. Juist omdat hij gevoelens voor haar heeft en zoals Mel78 ook zegt, hij vond zijn gevoelens voor haar belangrijker dan wat het met jou deed..

Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt!

12. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Weet je, gevoelens voor een ander krijgen dat kan gebeuren. Echter ligt het er wel aan wat je daarmee doet. Seksueel getinte appjes sturen gaat echt veel te ver :(
    Wat ik nog het meest schokkende vind is dat de schok toen jij hem betrapte, en hij dus bang ZOU MOETEN zijn om jou kwijt te raken, niet groot genoeg was. Hij wil immers voor haar vechten en in de 1e instantie de vriendschap niet opgeven, schaamteloos als je het mij vraagt want hoe respectloos is dat :(

Ik hoop van harte dat jullie hier samen goed uit gaan komen. Liefs

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mee eens!!!

Deel Deze Pagina