Hey lieve allemaal, Een tijdje geleden plaatste ik een topic over mijn prille zwangerschap vol onzekerheden die uiteindelijk uitliep op eug en mtx-behandeling. Door het hele gebeuren is de wens voor een 3e kindje aangewakkerd en hebben mijn man en ik besloten er toch voor te gaan. Omdat ik heel onregelmatig ben en met de eerste twee niet gemakkelijk zwanger raakte, nu ovulatietesten gebruikt. En nu dus op de wachtbank maar ontzettend onzeker over alles. Bang voor een nieuwe eug (ik heb er nu 2 gehad waarbij 1 keer mijn eileider verwijderd is) maar tegelijkertijd ook zo die wens en het gevoel dat met 2 het gezin niet af is. Vorige week (23 en 24 augustus) had ik een knalpositieve sensitest. Daarna wel gevoelige borsten en krampjes maar dat kan net zo goed progesteron zijn dus zegt niet zoveel. Nu had ik gisteren plots twee keer wat lichtroze afscheiding en hoop ik zo hard dat het de innesteling geweest kan zijn! Maar ik snap al die termen nooit zo goed. Hoeveel dpo was ik gisteren als ik vorige week dinsdag en woensdagavond een positieve ovulatietest had? En mag ik bij jullie een beetje mijn zenuwen afreageren?
Hey, wat spannend allemaal. Ik zou 2 dagen na je positieve test aanhouden als eisprong, dus donderdag/vrijdag je eisprong en vrijdag/zaterdag 1 dpo. Je bent dan nu ongeveer 7 of 8 dpo
Lief dat je hier reageert Milou! T is een beetje een rollercoaster hoor... vanmorgen bij afvegen weer wat bruin. Toen al mijn emoties er eens uitgegooid bij mijn man die voor de verandering eens heel begripvol was wat resulteerde in ochtendklus Dat voelde wel heel anders dan anders. De boel was gevoeliger in de goede zin van het woord zegmaar. Nadien was er wel bruinverlies maar niet veel en de rest van de dag is t weggebleven. Ik moet zeggen dat het me hoop geeft. Ben ook ontzettend moe namelijk en dat zou ook zomaar eens een symptoom kunnen zijn. Maar ik denk tegelijkertijd dat ik vast mezelf aan het gekmaken ben. Ik kan nog niet testen ook denk ik.. als ik nu op 9 of 10 dpo zit dan ben ik nog te vroeg daarmee. Ik wil wel hoor.. Ik wil het liefst naar de winkel ervoor maar t lijkt me beter om gewoon af te wachten. Is het ook minder verdrietig als toch mijn ongesteldheid komt deze maand.