Hoi, Ik ben 22 weken zwanger en ik heb heel erg last van hete handpalmen en onder mijn voeten, ik word snachts wakker van de hitte onder mijn voeten en handpalmen. Ik kan midden nacht naar buiten lopen met blote voeten omdat ik echt zo warme voeten en handen heb, ik sta meestal op en loop even door het huis en hou mijn handen en voeten onder koud water maar helpt niet.... Zijn er hier meerdere vrouwen die er last van hebben en een oplossing weten? Groetjes, ANGEL24
Ik ken het gevoel maar dat is ook het vocht wat ik vast houd in mijn handen en voeten. Weet niet of jij vocht vast houd maar dat zou een oorzaak kunnen zijn. Echt een tip heb ik ook niet voor je. Normaal ben ik een echte onder de deken slaper maar dat doe ik al weken niet meer vanwege die kwaal.
Heb hier met momenten ook last van... vooral op de hakken van mijn voet. Massage helpt mij wel, maar helaas zijn de handen van manlief niet altijd in de buurt! Ik weet niet waar het vandaan komt, houdt overigens wel ontzettend veel vocht vast.
ik zou er de vlos voor bellen. een vriendin van me heeft dit tijdens haar zwangerschap gehad en er bleek iets met haar lever te zijn. zij had ook last van brandend gevoel in haar handpalmen en onder haar voeten, alleen bij haar jeukte het ook gigantisch.