Wat vervelend zeg.... echt jammer dat je je daar dan voor moet gaan verontschuldigen... Alsof je iedereen op moet gaan bellen oid. Wij zijn momenteel zwanger van ons 5 de kindje. Een dag voor dat we op vakantie gingen hadden we onze termijnecho (met 12 wkn) ik had tot die tijd mijn mond gehouden. In de vakantie zouden we het aan onze kinderen gaan vertellen. Maar dan liepen we natuurlijk wel de kans dat ze het na de vakantie gelijk op school zouden gaan vertellen en dat hun klasgenootjes het eerder zouden weten als onze familie. Omdat het erg kort dag was hebben we besloten om het de opa en oma's te vertellen na de echo en de rest van familie en vrienden een mailtje te sturen net voordat we met vakantie gingen. Een vriendin van mij was vreselijk beledigd, ik had haar op moeten bellen... Toen ik vertelde waarom we deze keus hadden gemaakt vond ze dat ik het haar dan maar had moeten vertellen voor de echo of dat ik haar als enigste had op moeten bellen....
Tja, schouders ophalen en lekker in hun sop gaar laten koken. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken en als je zelf achter je keuzes staat, lijkt me dat het dan verder niet bepaald belangrijk is hoe anderen daar dan over denken... Zou ik echt het probleem van de ander vinden en niet het mijne