Vandaag week 24 begonnen! Gynae had nooit gedacht dat ik week 20 zou halen, en kijk nu eens Heb al sinds 21-02-'07 (laatste ziekenhuisopname) geen enkele wee meer gehad! M'n gynae heeft zelfs net gebeld om me te feliciteren en te vragen hoe het gaat. Hij is heel blij en heeft er nu eindelijk vertrouwen in gekregen. Nog 10 weken en ze houden het niet meer tegen als de bevalling zou beginnen, maar dan ben ik al 34 weken, en worden er geen problemen verwacht. Ik heb al m'n eerste prik gekregen om de beeb z'n longen te laten rijpen, en dat uit zich in het feit dat hij steeds weer de hik krijgt. 10 weken klinkt minder stresserend dan 16 weken, zie het echt wel zitten nu. Maar we zien wel, kan evengoed zijn dat ik tot 36 weken geraak (waar ik dus volop voor ga!). Ben blij dat het zo goed gaat. En volgende zaterdag heb ik de eerste pretecho, kijk ik zo enorm naar uit! In week 34 krijg ik er nog eentje, als ik die haal dan (maar daar ben ik van overtuigd!). Enkel goed nieuws de laatste paar weken, en dat mocht eens na al die miserie en bange momenten. Hèhè, opgelucht, blij, zelfzekerder, minder gestresst, zalig gewoon!
nou meid van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! succes nog de komende weken!
Helemaal geweldig meid! Hopen dat het vanaf nu nóg beter gaat! Je gaat het redden! Ben ik van overtuigd!
Wauw zeg, wat geweldig! Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan, maar daar gaan we gewoon vanuit!
platliggertje, misschien een domme vraag.. maar in het begin begin toen je pijn begon te voelen, hoe wist je dat het weeen waren? want ik heb nu ook kramp en steken en pijn.. maar dan zegt iedereen dat het aan de banden te wijten is, dat de baarmoeder aan het groeien zijn. hoe wist jij dat het niet je banden waren maar echte weeen?
woouuw =D> echt super van jou en je kindje dat jullie al zo ver zijn gekomen...zet em op saampjes, nog een aantal weken erbij! succes [-o<
Ow Platliggertje, ben zo blij voor je! VAN HARTE GEFELICITEERD! *Je verdient het hoor, zo'n "overwinning"!
Super hoor! Ik weet nog wel dat ik je berichtje een tijd geleden las over weeënremmers toen je nog geen 17 weken zwanger was. Schrok me rot! Maar heb nu heeeeel goeie hoop, die knul van jou gaat zich nog wel een tijdje vermaken in die buik van jou
Van harte hoor! Das nog eens goed nieuws, houden zo en heel veel sterkte met die laatste loodjes. Ik weet zeker dat het goed gaat komen!