We hadden het laatst ook over Swirlijs (de bekende van stations) helaas kan je deze niet overal halen maar ik dacht; waarom niet zelf maken?; aardbeienijs vruchten; aardbei en bijv. kiwi chocovlokken (wit of melk) ijs in de blender en chocovlokken erbij( maar kort blenderen), het fruit in stukjes snijden en er pas als laatste bijdoen (het fruit niet blenderen) je kan natuurlijk ook meerdere smaken ijs kiezen of fruit! ga het zelf iig een keer proberen
wejoooooooooooow bedankt ik ga zo als ik naar buiten kan IJs halen en fruit.. als ik zo weer een weekje in dh zit kan ik geen swirl halen want ze hebben er geen 1 meer.. dan kan ik nog een weekje lekker smullen
ja ik bedacht het me opeens, héb er zo'n trek in, straks ook maar even eerst langs de supermarkt! en gewoon in de blender tot het lekker romig is
Oehhh swirl....heb er vanmiddag nog 1 op toen ik mn vriend van t station moest halen. Had hm de opdracht gegeven een swirl mee te nemen naar taxiplateau waar ik stond te wachten hehe.
heb trek in een swirl... ik voel een ijs verslaving aankomen met dit warme weer..!!! vandaag ookal iets van 4 peren ijsjes verorbert... nee morgen ff naar het station een swirl halen..( tis dichtbij)
Hmmm swirl ijs is echt lekker. Helaas is het station van A'dam CS niet om de hoek. Maar zelf swirl ijs te maken is echt een super idee! Ga het zeker uit proberen.