Hallo Allemaal. Ik ben in verwachting van onze tweede. Onze zoon is nou ruim twee en zit inmiddels op de peuterspeelzaal. Nou ben ik op zoek naar leuke ideeen voor traktaties op de peuterspeelzaal. Wie kan me helpen? Groetjes Cecile
Ik heb laatst een hele leuke site gevonden daar staan ontzettend veel traktaties op! Je kunt ook zoeken op bijv. "gezond". Zie www.party-kids.nl
Ben niet erg creatief aangelegd 8) dus het enige wat ik kan bedenken is: Een soepstengel/langevinger, witte chocoladepasta erop, en dan in muisjes dopen. Een beschuit/mariabescuitje/oid, met muisjes.
Ik loop zelf ook al weken te verzinnen! Ben 8 juni uitgerekend en heb twee kinderen van 6 en 4 en die willen dan natuurlijk ook graag trakteren! De oudste zit in een klas van 34 en de tweede in een klas van 29 dus ik zocht wat makkelijkst. Of het jongen of meisje word is ook nog een verassing dus het moet echt daarna in elkaar gedraaid worden. Nou ben ik op het idee gekomen om bakjes met roomijs te trakteren en daar muisjes overheen te strooien! Een plastic lepeltje erbij en klaar, lekker als het warm weer is. Succes met verzinnen, misschien heb je er wat aan! Doei Mineke
Bij de hema zijn chocolade flikken te koop in het roze (weet niet zeker of ze er ook zijn in blauw). Deze heb ik laten trakteren op school. Ik heb er twee in een zakje gedaan. Roze lintje er omheen met kaartje eraan en klaar! Zag er erg leuk uit (en lekker!)
ik heb de 2 kids een doorschijnend bakje met daarin rose en witte spekjes en gekleurde manna's laten uitdelen aan de kinderen uit hun klas ...en voor in de deksel had ik zelf iets "geknutseld" op de pc (zie hieronder)
om uit te delen aan de juffie's en meester had ik dit geknutseld, en daarin een rose organza zakje gevuld met kleine rose chocolaatjes en rose flikken (jamin)