Hoi, Het gaat niet goed met de opa van mijn vriend, vanmorgen het bericht gekregen dat het echt niet gaat, hij slaapt alleen maar en word soms blauw, vandaag ben ik jarig en morgen zou zijn vrouw jarig zijn, oma dus maar die is bijna 4 jaar terug overleden. Het weekend zou ik moeten werken, maar ben er echt niet bij, zouden jullie bellen en vragen of ze misschien een ander kunnen regelen of gewoon gaan?
Je moet naar jezelf luisteren, als jij graag bij je vriend en zijn opa wilt zijn moet je je werk bellen. Als je denkt ik kan na me werk ook wel naar me vriend en opa toe moet je gaan werken.. Je moet eerst aan jezelf denken en dan pas aan je werk!
En als je een paar uurtjes gaat werken ?? Of zelf iemand probeert te regelen die voor je kan werken ?
Dat kan ik wel doen ja, heb ook wel redelijk korte diensten. Net gehoord dat we afscheid moeten nemen.
Lief van je werk! Ik had de situatie van de zomer met mijn eigen opa. Alleen bij mij was het een vakantiebaantje. Ze waren toen erg flexibel en aardig, vond ik super!
Nou ze belde terug, maar ze gaan proberen dat ik zondag middag vrij ben en de rest zaterdagochtend/avond zondag ochtend niet.
Ja dat is wel fijn, alleen vond het wel een beetje op een harde manier gezegd, zovan dat ik er toch niet de hele dag ga zitten... Maargoed zondag middag ben ik vrij als het goed is.
Gecondoleerd meid.. De zorg is een hard vak als het om ons privé gaat.. Ik werk er zelf ook in en heb toch altijd het idee dat hoe ik me ook voel (ziek/emotioneel) zolang ik kan lopen en praten het motto is: the show must go on! Vergeet niet aan jezelf te denken!
Gecondoleerd! Als het een beetje een thuiszorgorganisatie is doen ze er alles aan om je het weekend vrij te geven. Ben zelf planner in de zorg en als zo'n vraag bij mij komt wordt er altijd wat geregeld.