Voel me af en toe een oude vrouw

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jucade, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ik word niet goed van die rugpijn, zit in de buurt van mn stuitje. Als ik ff teveel doe, voel ik t al pittig. Kan dit kwaad? Mn vriend vind me af en toe net een oud vrouwtje hihi. Vooral de laatste 2 weken word t erger lijkt wel, is dit normaal?

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hee meid,

ik voel me ook af en toe een oud mensje haha
    nog even denk ik dan : en straks heb ik nog eebn rollator nodig :)
    niet meer lang in een houding kunnen zitten enz..
    ik denk dat alle zwangere vrouwen daar wel last van hebben hoor..
    gewoon lekker naar je eigen lichaam luisteren, en mischien wat meer rusten :)

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ken het gevoel ik voel me al 8 maanden een oud wijf! ik ken helaas niet de energieke 3 tussen maanden maar straks ben ik dat hopelijk vergeten als ik dat kleintje vast heb.

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @ slingding,
    die energieke maanden zit ook nog steeds op te wachten :)
    en die gaan dus niet meer komen :(
    maarja idd die zijn we vast vergeten als de kleine er eenmaal is.

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou daarnet voelde ik me nog bejaarder dan een oud vrouwtje... er kwam nl. een oude mevrouw, type oma incl. witte knot, in volle vaart op de fiets langs en haalde mij zo in terwijl ik me tegen de wind in verder worstelde... Nou toen voelde ik me echt stokoud!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) :) :)

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier nog een oude taart die al met 17 weken volledig thuiszat en het ziet er naar uit dat ik niet meer zal werken tot na mijn verlof...... :(

Als je zo'n pijn hebt zou ik even langs de fysio gaan die kan bepalen of het iets ernstigs is. Ik heb die pijn ook en mij is verzekerd dat het geen kwaad kan, is alleen erg vervelend. Er is echter wel zoiets als een zwangerschapshernia en zo, die dingen werden bij mij eerst uitgesloten voordat we verder gingen met fysiotherapie.

Succes stelletje oude wijven :) :) :)

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hou het even in de gaten, wat voor werk doe je?, ik ben na 24 weken naar een andere afdeling gegaan, ik kon daar zitten, voorheen moest ik lopen en ook tillen, en ik kreeg harde buiken.
    Als je echt vaak last van je rug hebt, zou ik nd ha gaan, misschien kun je minder uren werken, je baby is nu het belangrijkste ;)

9. Daniella

Daniella Lid

19 sep 2006
    46
    0
    0
    Laat eens een fysiotherapeut naar je rug kijken. Veel zwangere vrouwen hebben last van de bekkens/onder rug. Ook ischias komt veel voor. Laat de therapeut je onderzoeken en je adviezen geven. Helpt vast.
    Gr Daniella

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    nou ik ben ook niet zon gelukkige die na 20 weken barst van d eenergie , voel me net een oud wijf vroeg naar bed laat op en nog geen energie

Deel Deze Pagina