Ik heb Jarne gestemd, Andreas vind ik echt vreselijk...Ook een heel ander soort naam (oudbollig) dan je andere 2 kinderen, dat vind ik erg leuke namen.
Vind ze eerlijk gezegd allebei niet zo mooi passen. Juna en Eva (en dan met name Juna) vind ik modern, Jarne wat boers vergeleken daarmee, en Andreas oubollig. Als ik echt moet kiezen ga ik voor Jarne, maar ik heb dus niet gestemd in de poll.
Toevallig dat we allebei een onderwerp openen waar de nam juna in voorkomt😁.ik vind bij juna en eva Jarne het mooist.
Ik vind ze er allebei niet heel goed bij passen, maar vanwege de beginletter van Juna heb ik voor Andreas gestemd. Dat vind ik ook een mooiere naam.
Dat hebben we nog als reactie gekregen hier op t forum dus betere suggesties welkom. Maar helaas Tot dusver naar onze mening helaasnog geen beter alternatief gehoord
Op zeevannamen kreeg ik als suggesties bij Juna: Sven Xavi Lars Matteo Lorenzo Borre Dax Jorick Tijn Jonah Mike Luca Ole Fabian Nelis Sylvan Sebas Morris Bjarne Cas Levi Ties Daan Seb Fedde Ronin Sep Fer Wolf Jurre Nils Ardan Florian Boaz Jurre Duuk Juno Vigo Jake Thijmen Bij Eva onder andere: Bobbie Ruben Joey Josha Hidde Olivier Guus Nathan Jack Bob Finn Milan Sam Kay Djaro Cris Lars Thijmen Shannon Stef Sep Aalderik Luca Max Tristan Siem Lucas Jens Iben Joas Julius Niek Linus Wess Tygo Miró Bas Simon Jorg Davy Noa Novi Sebastiaan Daniël Menk Ray Remco Lex Diego Adryan Boris Arl Liam Roemer Tanner Twan Tiemen Ties Rens Nielson Thijmen, Luca en Lars kwamen bij beide namen op, misschien ook jullie smaak? Vind zelf Sven, Lars, Sylvan. Sebas, Fedde, Nils, Vigo, Ruben, Hidde, Nathan, Iben, Boris en Rens er wel leuk bij passen.