Vandaag zou volgens de calculator mijn innesteldag zijn. Helaas heb ik hier helemaal niks van gemerkt . Pfff ik hoopte echt dat ik wat zou gaan voelen. Mijn hoop op een zwangerschap is al wat kleinder geworden... groetjes
Niet doen.. die calculator is een indicatie, innesteling vind 5 tot 10 dagen na de eisprong plaats. en daar hoef je echt niks van te voelen hoor!
Je innesteling vindt plaats tussen 5 en 10 dagen na je ei gemiddeld. De calculator berekent je ei ook gemiddeld. Dus gemiddeld gezien zou je vandaag eventueel een innesteling kunnen hebben. Helpt dat je al beter hopen?
pfff, wel een beetje hoor, owww ik hoop het zooo graag mijn ventje is in januari jarig en ik wil hem heel graag een positieve zwangertest geven als cadeau. Stel dat ik eind december een positieve test heb moet ik het nog anderhalf week niks vertellen.hihihih I hope soooooooooo
Ik zou eigenlijk 26 december ongesteld moeten worden(natuurlijk hoop ik dat niet) Maar zou ik dan een paar dagen moeten wachten om te testen of kan ik meteen op 26 december testen of ik zwanger ben?
normaal gesproken kan dat wel ja. Maar als je nog een paar dagen langer niet ongi wordt, zal je teststreep ook duidelijker zijn als je zwanger bent! 't is maar net wat je wil!
Oww ik ben zo zenuwachtig ik kan gewoon niet meer wachten niet a.s. woensdag maar een week later hoop ik dat ik een positieve test heb. Maar ik moet eerlijk zeggen vorige week was ik nog wel misselijk (ik denk psychisch) nu niet meer. En mijn borsten zijn nog het zelfde geen pijn. Misschien ben ik wel zwanger zonder symptomen.
Beste mamatje.... Het is erg toevallig, maar ik zat met precies dezelfde vraag en had volgens de calculator gister mn innesteldag moeten hebben. Heb ook niks gemerkt en baalde daar meteen een beetje van. Nu kan ik niet echt van mjn cyclus op aan, aangezien ik net een mk heb gehad. Ging maar van mn oude cyclus uit en had precies op de 14de dag duidelijk gevoel van eisprong en ook doorzichtige afscheiding en daarna helemaal geen afscheiding....Hoop dat het mn ei was dus. Mijn NOD is 27 dec, dus dat wordt spannend voor ons! Maar gelukkig blijven er kansen, nu we weer een beetje wijzer zijn! Wat testen betreft, als je een regelmatige cyclus hebt en dus zeker weet dat je de 26e ongi zou moeten worden, zou je dan kunnen testen.Persoonlijk wacht ik liever tot een paar dagen over tijd. Om teleurstelling te voorkomen en een duidelijkere test. In mijn geval nu misschien nog wel langer, omdat mn cyclus langer kan zijn ivm mk. Heel veel succes en hopelijk een mooi begin van het nieuwe jaar!
Beste mamatje, Aan je cyclus te zien heb je pas net je eisprong gehad.... en echt waar: dan hoef je je echt nog niet zwanger te voelen. Zeker die misselijkheid van vorige week kan echt niks met een evt. zwangerschap te maken hebben. Natuurlijk hoop ik voor je dat het snel lukt, het klinkt misschien bot, maar ik hoop dat ik je een beetje realiteit mee kan geven. Ik ben nu zelf 5w3 zwanger en ben niet eens misselijk! Wacht nog een tijdje en kijk wat er dan gebeurt.... Groetjes Jelske
Hoi Mamatje, ik heb juist van alles gevoeld vanaf mijn eisprong tot mijn NOD maar op de dag dat de calculator de innesteling aangaf voelde ik helemaal niks maar ben toch echt wel zwanger dus hou hoop, laat je niet gek maken en probeer gewoon rustig af te wachten! Succes en we horen het vast wel van je!
Hoi allemaal, Ik voel wel heel veel rare dingen in mijn buik. Ik wacht gewoon af en over een week zien we het allemaal wel. Ik hoop dat iedereen die net als mij zenuwachtig zit te wachten een heel mooi begin krijgen voor het nieuwjaar!
Denk dat mijn vraag hier ook wel onder past..want stel dat je een innestelling hebt gehad dan wil dit toch niet persé betekenen dat je zwanger bent of wel?
Krisstel....voor zover ik weet als er sprake is van innesteling, betekent het dat er een bevruchting heeft plaats gevonden tussen eicel en zaadcel die zich in je baarmoeder innestelen. Er kan natuurlijk nog wel van alles mis gaan bij die innesteling, dus geen garantie maar wel een grote kans dat je zwanger raakt..... Dit is mijn idee.......maar durf je niet te zeggen of het 100 % klopt.
Als het eitje zich heeft genesteld (innesteling) dan ben je zwanger maar het is nog maar de vraag of het zo blijft. Het kan uitlopen tot een missed abortion of miskraam. Maar gelukkig voor veel vrouwen verloopt het allemaal goed. God dank!
Oke...natuurlijk kan er jammer genoeg van alles mis gaan. Wij zitten nu in de laatste ronde voor de officiele MMM en deze cyclus is heel anders. We wisten aan de hand van ovultietesten wanneer mijn eisprong was, die klopte achteraf ook aan de temp. Al mijn bloeduitslagen en het zaad van mijn man zijn super goed. Na mijn ei is mijn temp. 36,87 met een dip op dag 6 (nooit eerder gehad) van 36,64 (ik vermoed dus de innestelling) en daarna weer 36,90. Erg spannend dus allemaal, maar er zit niets anders op dan wachten en niet 100% op je lichaam vertrouwen aangezien deze je goed voor de gek kan houden.