Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 5:58 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- ik hoop dat het voor jullie allemaal positief uitpakt, maar probeer niet te vroeg te testen, het kan ook heel erg tegenvallen heb ik nu meegemaakt. Ik moest vrijdag ongesteld worden maar heb donderdagmiddag een test gedaan, kon ook de spanning niet aan. Had binnen 30 sec een mega kruis dus zwanger helemaal blij. Helaas volgende ochtend vrijdag bloed echt helder, nu nog steeds dus het is niet goed. Als ik niet had getest had ik het ook niet geweten en gewoon gedacht dat het deze maand niet gelukt was , maar nu is het echt balen. Ik ben heel even heel blij geweest, maar helaas het is niet zo. Daarom raad ik nu iedereen aan om echt te wachten tot na je NOD, want het kan echt nog anders lopen. Maar dit is maar 1 verhaal en ik hoop dat het voor jullie wel allemaal positief uitpakt.
Ik vind dat dus helemaal niet negatief, zo'n verhaal. Want hoeveel vrouwen vragen zich af of er iets mis is misschien omdat ze nog niet zwanger zijn? Je weet nu wel dat je zwanger kunt worden. Ik heb het zelf ook mee gemaakt, zat toen in ronde negen, en ondanks de teleurstelling vond ik het een geruststelling dat ik positief had getest. Het is dus maar hoe je het bekijkt... Hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn!
Hoi Daf, Ik heb hetzelfde gehad als jij. Ik wist alleen wel eerder zwanger te zijn, had namelijk een innestelingsbloeding gehad en voelde me de wk voor de NOD ook zwanger, wist gewoon dat het zo was! Ik heb drie dagen op een wolk gezeten, voelde me fantastisch..helaas was het daarna mis. Ik heb wel het idee dat ik het door zou hebben dat het een MK was, ook zonder dat ik positief getest had. Ik verloor namelijk stolseltjes..echt anders dan ongesteldheid. Hopelijk houd het vloeien snel op, ik wens je sterkte en succes voor de volgende ronde. Liefs Loesje
ps @ Milla Rose: dat heb ik ook als positief ervaren, dat je wel weet dat je zwanger kunt raken! Ik raakte daar ook wat onzeker over en die angst is in ieder geval weggenomen. Normaalgesproken was ik na deze ronde denk ik naar de huisarts gegaan, nu peins ik daar niet over. Gewoon lekker blijven proberen!
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt een slecht iets om eerder dan je NOD te testen. Ik had dit namelijk ook gedaan en bleek zwanger te zijn. Toch werd ik op NOD 'ongesteld'. Na veel bezoeken bij huisarts en ziekenhuis, kwamen ze erachter dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Ze waren er net op tijd bij omdat de eileider al gescheurd was. Als ik die test dus niet gedaan had, had ik nooit geweten dat ik zwanger was, was ik er waarschijnlijk niet op tijd bij geweest, was de eileider geklapt en was ik veel verder van huis geweest... Dus als ik de spanning niet kan weerstaan, zou ik zo weer voor NOD testen! Groetjes
Tuurlijk is het ook niet slecht om eerder te testen,en in sommige gevallen heb je er misschien wel baat bij. Maar het was voor mij toch een teleurstelling. Ik weet dat ik zwanger kan worden, want heb al een geweldig zoontje van 2 jaar, maar had het gewoon zo leuk gevonden. Maar ik ga gewoon verder, en blijf zeker weten positief hoor! Bedankt voor jullie reacties.
Tja, het blijft gewoon moeilijk, niet... Ik testte op de normale 26 dagen bij mij en een week later had ik een mk. Sommigen wachten langer met testen om zoiets te voorkomen, maar ja dan moet je geduldig zijn hé. Een deugd die ik tot op heden niet bezit!