hallo iedereen, zoals jullie zien ben ik nu twee dagen overtijd en ik durf echt echt niet te testen ben zo bang dat het weer niets gaat zijn, zijn dan een jaar bezig . ik voel al paar dagen echt ongiekrampen en soms echt heel hard dat ik denk van ja nu gaat het komen maar niets ,echt niets. en aangezien mijn cyclus nogal schommelt weet ik het niet goed wat ik moet doen. als nu die gaan komen denk ik dat ik eens een afspraak bij de dokter ga maken. of zou dit nog te vroeg zijn? na een jaar zal dat wel bijna mogen zeker men geduld raakt op.
Ik zie dat je cyclus nogal schommeld op de laatste 2 maanden na dan. Misschien toch nog heel even wachten met testen. Of gewoon doen wanneer jij dat wil. Ik zou als je nu ongi wordt idd eens contact opnemen met je HA en eens kijken of er iets aan de hand is. Ik hoop dat je gewoon een knal positieve test heb vande week
als ik jou was, zou ik de huisarts bellen, die kan je naar de gyn doorverwijzen, als er dan wat is dan kom je er daar wel achter. Wij zijn ook na een jaar naar de ha gegaan, omdat we het gevoel hadden dat er iets niet goed zat, en dat bleek inderdaad te kloppen. We zijn nu bijna een jaar verder, en komende week hoor ik op we goed genoeg zijn voor ICSI (de behandeling start dan in januari), of dat we helemaal geen kindjes kunnen krijgen. Succes ermee liefs C.G.
hoi goblingglow , oei hoor mij klagen , terwijl jullie al dubbel zo lang bezig zijn. ik heb al lang het gevoel dat er hier iets niet klopt maar ik dacht altijd maar ach ik wacht nog even ach nog een maandje proberen en nu ineens begin ik te tellen en ja toch al een jaar bezig zonder resultaat. ik zou het ontzettend erg vinden moest er bij een van ons iets mis zijn maar dan weten we misschien wel waar we aan toe zijn. als men maandstonden er nu zijn dan ga ik maar eens bellen naar huisarts of moet ik ineens naar gyn bellen?
Je kan alleen bij de gyn. terecht met een doorverwijzing (van de HA dus) Ik zou echt je gevoel volgen hoor, ik vond het na een jaar ook al lang duren hoor , en ik had eerst zoiets van al die behandelingen en toestanden hoef ik niet, maar op een één of andere manier groei je daar naar toe. De klap was wel ontzettend hard toen bleek dat de kans groter is dat we de staatsloterij winnen, dan op een natuurlijke manier zwanger te worden. Hou je al een temp. curve bij ? Hier gaat de huisarts misschien naar vragen (die van mij deed dat in ieder geval wel). Maar ik zou gewoon alvast een afspraak maken hoor, dan weet je gewoon waar je aan toe bent.
Ben je van je langste cyclus uitgegaan? Vreselijk die onzekerheid he, en de angst om teleurgesteld te worden... Succes
goblingglow : nee heb nog nooit een temp kaartje gemaakt en ook geen ovulatietesten.. denk je dat ik die ga nodig hebben bij HA? dan kan het zijn dat die me terugstuurd en nog een paar maandjes moet tempen of wat? ik dacht altijd ach met dat tempen enzo , als het moet gebeuren zal het zo wel gebeuren nou , NIET DUS. xxsuuzxx ik ben uitgegaan van 36 dagen een beetje de gulde middenweg. dus kan zijn dat ik eigenlijk nog niet overtijd ben maar aangezien men ongiekrampen zal het er wel aan zien te komen, alhoewel dat als ik ongie krampen heb men ongie er dan wel meteeen ziet aan te komen nu niet dus.
Ovu testen hoef niet, ik hoefde van mijn HA maar 1 maand te tempen hoor, dat scheelde weer een hoop Maar de ene huisarts verwijst je gelijk door naar de gyn, omdat die het toch gaan onderzoeken, de andere huisarts wil dus eerst een curve en evt. en ehh "donatie"van je partner... Dat hangt dus heel erg per huisarts af.....
hallokes iedereen , ik denk dat ik me toch maar eens aan een testje ga wagen ben juist een bij kruidvat gaan halen. dan weet ik toch waar ik voor sta. hopelijk zie ik sewes twee vette strepen , maar het zal wel weer niets zijn. let's hope!
Succes en ik hoop het voor je dat die 2 strepen er staan... al zijn ze maar vaag..als ze er maar staan
Ik hoop dat de test positief is! Zo niet, dan zou ik gewoon de HA bellen hoor. Die van mij heeft me zonder veel vragen doorgestuurd naar de gynaecoloog. Succes!
geen twee streepjes dus had ik wel verwacht ,ik denk dat dit geluk niet aan mij besteed is. ja nu ongi maar even afwachten en dan HA bellen. hopelijk stuurt die me niet terug met de boodschap eerst tempen , daar heb ik helemaal geen zin in hopelijk stuurt die me gewoon ineens door!
Wat jammer dat de test negatief is meis. Naar mijn weten kan de huisarts je niet weigeren als je naar de gynaecoloog wil hoor. Gewoon op je strepen staan. Succes
ohh Melanietje, wat jammer voor je zeg Ik hoop voor je dat je ongi snel komt en dat je ha je gelijk doorverwijst naar de gyn. Heel veel sterkte alvast. liefs C.G.
hallokes allemaal, hier nog altijd geen te bespeuren vind het heel raar voel ook niet echt ongiekrampen meer heel af en toe maar , en gisteren kreeg ik ineens zo steken in men rechter zij onderaan deed even heel veel pijn maar was dan weer gedaan. nu vandaag al heel de dag hoofdpijn en precies licht in men hoofd. maar ja ik denk dat ik sewes nog maar een testje ga kopen en morgenvroeg nog eens proberen je weet maar nooit. en als ik ongi heb HA raadplegen nu is het erop of eronder.
had al gezegd dat ik morgen ging testen , maar net zag men vriend dat men tepels er a nders uitzagen en als ik er een beetje op duw komt er vocht uit wat kan dit zijn? hopelijk morgen posi!
dat hoeft niets te zijn, maar verandering van je tepels is wel een teken dat bij zwnagerschap hoort... google maar s.. dan kun je t bij jezelf vergelijken.. toch al 5 dgn overtijd.. ik teste bij de eerste pas na 3 wk overtijd posi en bij de 2e na 2 wk. bij de 3e 4 dgn voor nod.. alles kan.... ik duim voor je.. SUCCES..