misselijk, hoofdpijn, moe en meer vaag gedoe!

Discussion in 'Zwanger worden' started by madeliefjuh, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    Hallo mensen,
    ik dacht misschien is het handig om 1 top te openen waar we allemaal onze pijntjes vaga gevoelens en sympthonen neer kunnen zetten die we voor de nod hebben of als we een paar dagen overtijd zijn, en ook voor mensen die het herkennen van andere en misschien wel raad weten!

ikzelf zit nu 5 dagen voor mijn nod, heb vorige week donderdag overgegeven en was heel erg misselijk heb gebraakt tot wel 6 keer aan te zelf van een kopje thee... dit was maar 1 dag en die dag voelde ik mij vreselijk maar niet ziek alleen misselijk nu ben ik vanaf die dag elke dag licht misselijk en kan ik slecht tegen parfum deodarant de geur van vlees en jus, eigelijk al het eten de geur daarvan kan ik niet uitstaan word er erg misselijk van, ook heb ik en klinkt een beetje vies maar ach we zijn allemaal vrouwen.. ik heb ook last van slijmsliertjes(propjes( het zelfde slijm wat je ook hebt als je in je vruchtbare dagen zit alleen kan ik dit slijm niet uitreken maar het is dik 1 klont doorzichtig/wit en heb dit nu nog steeds.. + dat ik veel hoofdpijn heb gehad de afgelopen dagen dit allemaal sinds die ene donderdag,, het zou heel fijn zijn als iemand dit herkent ! mijn temp. is 37.4

Groetjes mij -x- :oops:

2. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
  3. melanietje

melanietje Actief lid

Feb 19, 2007
    288
    1
    0
    hoi madeliefjuh,

ik ben nu 5 dagen overtijd, en heb zaterdag al 1 nega test achter de rug maar nog steeds geen ongi.
    voel me vandaag ook niet al te best, heb hoofdpijn ,en voel me precies licht in men hoofd kan het niet goed beschrijven, en gisteren had ik een felle steek rechtsonder in men buik. ben al bijna een jaar bezig met zwanger worden en hoop zo dat het eens raak zou zijn.
    ook heb ik rond mijn tepels allemaal puistjes ?

4. Nanna

Nanna Lid

Sep 15, 2008
    46
    0
    0

Hoi hoi,

Ik ben ook aan het wachten op mn nod.
    ik kan over 4 dagen testen.
    De 'vage' klachten die ik nu heb zijn;
    moeheid, gevoelige baarmoeder (niet de hele tijd maar wel wat steekjes), kortademig, en hoofdpijn.
    Zo te lezen lijkt het wel of je zwanger bent! Ik hoop het voor je.
    Dus samen nog even afwachten....

grt Nanna

5. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    hallo nanna en melanietje

spannend voor ons zeg!
    ik heb ook allemaal soort van puistjes rond mijn tepel maar dat heb ik wel vaker nu zit het echt op het donkere gedeelte zeg maar maar wil me niet daar te veel mee bezig houden want heb ze dus wel vaker ,, ik vind het erg spannend ik ben al 1 jaar en 2 maanden bezig voor een beebje en hoop ook dat het nu eens zo mag zijn.. naar de dokter gaan wil ik nog niet dat doe ik wel als ik 2 jaar bezig ben .. het is spannend toch zegt er iets in mij dat het nu zo is maar dat gevoel druk ik weg met helemaal niet ik word ongesteld dat weetje best... maar goed .......... ik ben er niet meer zo veel mee bezig als in het begin ik zie het wel en hou mij er zelf niet mee bezig alleen altijd wel een beetje rond de nog zoals nu dan denk ooohw ja ! misschien is het dit keer raak moet alweer bijna ongi worden,, herkennen jullie dat .. x

6. Nanna

Nanna Lid

Sep 15, 2008
    46
    0
    0
    Zeker spannend voor ons :D
    dit is onze derde ronde dat we echt gericht bezig zijn. Ik ben in mei gestopt met de pil. De laatste twee keer dacht ik ook dat ik zwanger was maar misschien wil ik dat wel te graag. De klachten die ik toen had waren gewoon ongi klachten :(
    Gelukkig wel een regelmatige cyclus. Misschien moeten we maar eens ovulatietesten gaan gebruiken. Enige ervaring mee?

grt nanna

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    ik heb daar geen ervaring mee gewoon om de dag zeg maar dat is genoeg,
    met ontpillen werd ik 3 maanden niet ongi... en dat was heel vervelend maar dat hoort erbij er zijn ook mensen die gelijk zwanger waren zo zie je dat een mens / vrouwen erg verschillen x

8. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    ben nu ook erg misselijk.. bah!
    en heb wel andere puntjes rond mijn tepel..:S anders dan anders viel mij net op heel klein net een zandkorreltjes..
    en af en toe een steekje niet pijnlijk maar raar in mijn schaamlip lijkt het meer.... :S:S (links)
    pfff.... nog 5 dagen wachten

9. melanietje

melanietje Actief lid

Feb 19, 2007
    288
    1
    0
    had juist als ik op men tepel een beetje duw kwam er een beetje vocht uit wat kan dit zijn?
    madeliefjuf ik hoop zo dat het voor ons dez ronde raak is ik ga morgenvroeg testen

10. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    dat vocht uit je tepel heb ik vaker gehoord ik zal even op google kijken wat het precies inhoud hoop en denk een goed teken! bij mij komt er geen vocht uit maar misschien wel als ik ook overtijd ben wel is mijn tepel een beetje olie achtig

11. Nanna

Nanna Lid

Sep 15, 2008
    46
    0
    0
    hoihoi

ik heb alleen maar last van kleine steekjes in mn onderbuik, bij mn lies.
    toen ik net naar het toilet ging (grote boodschap) was het iets erger.
    geen last van mn borsten maar wel het idee dat ze groter zijn (of wil ik dat graag zien :( )
    Wil zo graag eerder testen, maar de voornemens zijn er om dit pas vrijdagochtend te doen.
    succes beiden!

grt nanna

12. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    ja tis heel spannend die steekjes heb ik niet
    vorige week donderdag was ik heel erg misselijk zoo misselijk dat ik die dag 6 x overgeven heb.. sinds die dag ben ik elke dag licht misselijk en word ik miselijk van bepaalde geuren en krijg ik hoofdpijn van parfum en deo...

13. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    vocht uit de tepel heb ik ook gehad... wil je niet ondmoedige maar ik ben gewoon ongesteld geworden..
    ik zat er namelijk te veel aan knijpen enzo.... later las ik op internet dat je het zelf kan stimuleren door er vaak aan te knijpen..
    ik hoop natuurlijk dat het voor jou een zwangerschap betekend..
    succes allemaal

Share This Page