Ik heb nooit zo gelet op m'n afscheiding, maar nu vraag ik me het volgende af. Gisteren en eergisteren was het een beetje troebel wittig/plakkerig en nu vandaag is het helder-wateriger Als je je eisprong al hebt gehad wordt het dan wateriger of juist dikker-wittig? Vergeef me voor de details zo opschrijven, maar ik probeer een spoedcurcus "leer je lichaam kennen" te doen.... Ohja ik heb vanaf zaterdagochtend ovulatietesten gebruikt , iedere dag eentje... Hij begon met een donkere & lichte streep en maandag waren de strepen bijna gelijk..., maar dinsdag (vandaag dus was er nog maar 1 streep te zien) Kan ik er dan vanuitgaan dat m'n ei al geweest is?? Gr, Mirre p.s. De Gynaecologe zag vrijdag een eitje 'hangen' met de inwendige echo...ik vraag me af hoe lang dat daar blijft hangen voordat ik ovuleer??
zo te lezen heb je dus idd je eisprong al achter de rug, het kan zijn dat je de lh piek gemist heb, dat ie mischien 's nachts is geweest, en dat je lh piek nu dus alweer weg is, meestal heb je ervoor een lichte en duidelijke streep en positief bij 2 heel duidelijke strepen of de test nog duidelijker dan de controle om vervolgens weer te gaan zakken tot je niks meer test...als jou gyn vrijdag je eitje zag die op knappen stond denk ik idd dat je eisprong nu geweest is, dus ja wie weet meid afwachten hopelijk is het raak...
Hoi, Welke ovulatie testen gebruik jij? Ik test nl al vanaf dag 10 en krijg alleeen maar de controle streep... Zou nu toch onderhand mijn ei moeten hebben? X
Ik had nog Clearblue testen liggen (nog 5 stuks) van een aantal maanden geleden. Deze zijn wel prijzig, maar volgens mij wel goed... het enige is dat het er maar 7 waren geloof ik Nu heb ik een miskraam gehad en doordat de gyn sprak over m'n ei dacht ik: What the hell...doe gewoon ff die laatste testen die liggen er toch maar en je weet het nooit he DUIM, DUIM
kan je met ovulatietesten eigenlijk ook zien of je eisprong al is geweest? misschien een beetje domme vraag