Jammer

Discussie in 'De lounge' gestart door ladylupos, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    Ik doelde niet echt daarop, maar dat soort reacties bedoelde ik.
    Je excuses zijn aanvaard, en ik vind het ook erg netjes van je om dat zo openlijk op het forum te doen :).
    Bedankt ;)

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Eh wat was ook alweer het doel precies van dit topic??;)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ach, in real life heb je toch ook wel mensen die je niet zo liggen. Vaak hebben mensen een grote mond omdat het internet is, maar zouden in het echt de confrontatie niet met je aan gaan.

Gewoon links laten liggen, ik weet ook wel voor wie ik op dit forum te min ben en daar praat ik dan ook gewoon niet mee.

Maar ik ben het wel met je eens. Ik zit ook nog op een jongerenforum en ik dacht dat de ruzies daar hoog opliepen, maar toen kwam ik hier en eigenlijk valt dat andere forum dus nog wel mee.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dat noem ik idd nog eens jammer...

5. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    Ik wist niet dat mijn topic een doel had!! ;)
    Volgens mij staat er dat ik het gewoon even kwijt wou ;)

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

In je opening valt het je op dat zoveel mensen beledigen en onaardig hun mening geven..... En dat stoort je.
    Maar het dikgedrukte stukje is anders ook niet erg aardig hè ;)

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    conclusie;

- Mensen ergeren zich aan elkaar (aan de een wat meer dan aan de ander)
    - je kunt er voor kiezen deze mensen te negeren, of niet
    - over het algemeen is dit een gezellig forum
    - ......

;)

8. Koon

Koon Niet meer actief

Niet reageren als de sfeer in een topic je niet aan staat en vooral niet het streven hebben dat jij de door jou genoemde negativiteit zou kunnen veranderen.

W.b.t het kattekoppen. Dat is ook wel een beetje vrouwen eigen denk ik ;)
    Jij roddelt nooit bijvoorbeeld???

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Maar je doet precies hetzelfde dus... Verbeter de wereld begin bij jezelf!

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het ook wel meevallen.
    Als je hier wat langer rondhangt dan ´ken´ je na een tijdje de vrouwen waar jij het meestal niet mee eens bent en dan wen je er wel aan hoor ;)
    Ik heb ook een aantal dames niet heel hoog staan maar daar kan ik me niet druk om maken...

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als iemand echt gemeen is.. En tot nu toe is dat er maar 1 geweest zet ik die op de negeer lijst.

Verder hou ik wel van een discussie waar het er soms hard aan toe kan gaan. Dus die zal ik ook niet uit de weg gaan :)

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel manieren van uitdrukken. (ZEKER op een forum met zoveel 'hormonale' vrouwen ;))
    Oplossing; het je niet zo persoonlijk aantrekken, en bedenken dat er VEEL ergere fora zijn dan deze. Of natuurlijk elders gaan...

Als ik ergens heftig op reageer betekent dat niet dat ik niks beters te doen heb of het thuis niet kwijt kan. ;) Beetje bijzondere opmerking van iemand die hier speciaal een topic voor opent...

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tja zo gaat het in real life ook toch? Je zult het niet met iedereen eens zijn en andersom geld dit hetzelfde. Hoe mensen dit uiten is gewoon verschillend, de ene komt wat botter over dan de ander, maar denk dat dit ook meer komt omdat je er geen gezichtsuitdrukking/lichaamstaal bij kan zien.

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dit is eigenlijk nog het aardigste forum hoor,je moet hier altijd zo opletten wat je zegt want er is altijd wel iemand die zich gepikeerd voelt.
    Ik vind het juist wel leuk om af en toe eens lekker hard of bot te zijn,dat klaart de lucht juist een beetje!

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Owh en ik zou zeggen meld je eens aan op viva...

Wedden dat je het hier dan mee vind vallen :D

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Het is vaak ook zo als je iemand iets beter leert kennen (dus langer meepraat op een forum) dat je meer leert over die persoon en vaak het wat genuanceerder word omdat het in context wordt geplaatst voor je.

Zo ken ik bv kippiekip als sparringsmaatje maar ook omdat ze een leuk, gek mens is, ik hoef niet alle kanten van iemand leuk te vinden om toch wat leuks in deze persoon te vinden (ik pak even kippiekip als voorbeeld maar er zijn nog veel meer mensen zo natuurlijk ;) ) van iedereen die wel eens een grote waffel heeft is er ook wat positiefs hoor, als je dat niet wilt of kunt zien is dat heel erg jammer, want dat lijkt me ingredient nummer 1 voor een leukere wereld.

Ik "ruzie" regelmatig met mensen maar aan de andere kant ben ik het ook wel eens met hun eens en bewonder ik ze weer om iets anders, soms ben ik het met ze eens en soms niet, shit happens toch?

Ik kan ook niet boos blijven ofzo, ik kan mijn zegje zeggen en paar minuten later in een ander topic het weer met ze eens zijn, zonde van mijn tijd om boos te blijven of het de volgende keer weer te gaan onthouden als ik wat leuks van ze lees (je ziet vaak dat als je iemand een keer niet leuk hebt gevonden in een ander topic dat mensen je reacties aanvallender gaan lezen en vaak ook niet meer goed lezen wat er nu werkelijk staat)

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja lastig,

een zwarte lijst heb ik niet echt, er zijn wel namen waarbij ik bij voorbaard al weet dat we het niet eens zullen worden, maar ik meid de topics er (nog) niet voor.

verder, tja wat de een als bot ervaart is voor een ander misschien wel helemaal niet bot, tevens als ik slecht in mijn vel zit zoals de laatste maanden, dan kan ik wel veller reageren als wanneer ik goed in mijn vel zit, dan kan ik het makkelijker naast men eer leggen, ik denk dat dit ook voor veel vrouwen hier geld.

kan best zijn dat ik ook wel op iemands zwarte lijst sta, kan me der niet druk om maken, heb ook veel dames hier waar ik wel een goede band mee heb, en die altijd bij me kunnen aankloppen voor een luisterend oor, ik heb veel meegemaakt omtrent zwanger worden, omtrend schulden en de sanering en kan dus met dat soort onderwerpen goed een luisterend oor, plus advies ervaringen delen.

Ik vind dit nog 1 van de milste forums tot nu toe waar ik op zit,
    dus herken je verhaal niet echt. maar ik stress dan ook niet om de topics. ook niet als de discussie verhit wordt. en ook niet als ik afgebrand wordt omdat ik bv naaar tig paginas het lef heb om te zeggen dat ik het totaal anders zie als voorgangers. ik probeer altijd eht verhaal van 2 kanten te bekijken, en schrij dat ook rustig.
    dat ik geen tact heb, dat klopt probeer het zo lief mogelijk, maar soms is dat gewoon niet mogelijk.

ik denk dat je echt topics moet gaan meiden, onderwerpen waar je om kan gaan stressen niet openen enz, ik weet zeker dat je dan echt heel veel plezier hier kan hebben. en welcom op ZP nog.

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Haha hier ben ik het mee eens. :D

19. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Mee eens! Ik ben zelf helaas niet zwanger, heb alleen wel zo nu en dan last van me emo buitjes. Ik probeer er dan ook bij te zetten dat ik niet bot of rot wil overkomen in de hoop niet verkeerd begrepen te worden.

Ikzat de afgelopen week in een gespreks onderwerp en die was alhelemaal niet goed voor mijn bloeddruk.
    Zat me dood te irriteren aan de bekrompenheid van sommige.
    Ik weet niet hoelang ik nigblij, merk dat ik namelijk wel heel veel aan de meiden van het boodschappen topic heb.

Sterkte meis!

20. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    haha dat wilde ik ook zeggen maar dacht dat dat niet mocht! daar gunnen ze elkaar het licht in de ogen af en toe niet:D

Deel Deze Pagina