ovulatietesten mat care

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvetje1982, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hoi hoi,
    ff een vraagje.
    Ben nu 7 dagen bezig met die ovu-testen van mat care en had van het weekend een iets donkerder streepje.Maar niet donkerder streepje dan de controlelijn.En nu word hij alleen maar lichter...Is nu mijn ei toch geweest dan?Of heb je verschillende lh-pieken ofzo?Raar he?Hoop dat iemand me kan helpen..

2. Niet meer actief

Ik heb ook weleens die testen gedaan...en ik had toen ook hetzelfde als jou,dus ik denk dat dat je rond het donkerste streepje je ei krijgt..gewoon om de dag nu klussen hahaha.
    of iedere dag,maar moet geen 'moet' worden natuurlijk!

xxx san

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hoi Yvette,
    Ik heb afgelopen maand voor het eerst deze testen gebruikt. Bij mij was de teststreep echt donkerder dan de controlestreep, dus de test geeft het wel aan. Ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen een korte LH-piek hebben. met testen om de ca. 24 uur mis je deze dan! In dat geval zou je rond de dag dat je je eisprong denkt te hebben zowel 's ochtends als 's avonds kunnen testen om het zeker te weten.
    Succes!

Gr. Joyce

4. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ok dan weet ik dat!Ik vermoedde al zoiets.Omdat het lijntje echt veel minder duidelijk is..Bedankt!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb vorige maand de testen van matcare gebruikt. Ook ik kreeg geen even donker lijntje als de teststreep. Deze maand heb ik de duurdere testen van clearblue gebruikt en deze maand had ik dus wel en duidelijke smile. Voor mij dus even geen matcare.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kijk maar even in mijn album. Ik had de matcare test. (En digitale Clear Blue)

Deel Deze Pagina