Hallo allemaal! Ben deze maand eigenlijk een beetje bedroefd, denk dat het weer niet is gelukt. Misschien ben ik ook veel te ongeduldig hoor, want dit is pas ronde 2 Maar goed elke ronde hoop je natuurlijk dat het 'raak'is! Nu is mijn vraag komen de symptomen van een evt. zwangerschap voor of na de NOD. Of kan het allebei? Ik heb nu namlijk helemaal nergens last van. Vorige maand had ik dat precies zo en was ik ook niet zwanger, dus denk dat ik daarom ook deze maand niet zwanger ben. Ik hoor vaak meiden zeggen, het is nog een paar dagen voor mijn NOD en heb gevoelige borsten of tepels enz. maar heb van geen enkele symptoom last! voel me kiplekker! Andere meiden hier ook ervaring mee? Liefs Annika
zeker als je net gestopt bent met de pil, kunnen alle verschijnselen die je maar kunt hebben met een eventuele zwangerschap ook te maken hebben het het stoppen van de pil... en zelfs als je al een tijd gestopt bent met de pil, kan je lichaam zo ineens rare dingen met je uithalen waardoor jij denkt dat je misschien zwanger bent, maar dat puur je hormonen weer eens door de war worden gegooid.... je kunt tot het moment van een positieve zwangerschapstest nergens lering uithalen waarvan je zegt ja en nu ben ik zwanger... dus probeer je niet te gek te maken, als je ineens misselijk bent, of je borsten doen ineens zeer of weet ik veel wat...het zegt allemaal niks, met alles is het "het zou kunnnen" maar de tijd en een positieve test moet het t.z.t uitwijzen... succes
hey an! Ik had voor mijn NOD ook nergens last van. Een paar weken na dat we de test hadden gedaan kreeg ik last van misselijkheid en vermoeidheid! Ik hoop voor je dat het raak is! We duimen voor jullie groetjes je goede vriendin
Ik had ook nergens last van voor mijn NOD pas een week later toen ik al wist dat ik zwanger was kreeg ik last van mijn borsten en dat soort kleine kwaaltjes, zoals iedereen al zegt je kunt er geen pijl op trekken!