Teststreepje steeds lichter

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loesjuh, May 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb afgelopen dinsdag getest en was positief (was wel te vroeg, zie album). Nu heb ik gisteren en vandaag opnieuw getest en het streepje was een stuk lichter. Dus ik denk dat het niet goed gaat. Had net ook al wat bruin/donkerrood verlies.. :(

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

owjee meis, kan me voorstellen dat je je nu druk maakt.

Je kunt twee dingen doen. over een dag of 3 a 4 nogmaals testen of even naar de HA gaan die zal dan je bloedwaarde meten.

sterkte met de onzekerheid

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Thnx! Ik wil idd zondag ofzo nog een keer testen maar ben er bang voor..

4. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    hey meid... zou idd even afwachten en dan opnieuw testen. moet echt wel super moeilijk zijn nu. Probeer je lichaam zoveel mogelijk te ontspannen hé! Hoe moeilijk ook!
    Hoe lang voor NOD heb je getest?

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

3 dagen voor Nod. Morgen is eigenlijk me Nod. Het is ook veel te vroeg maar toen op dat moment voelde ik me zo apart dat ik gewoon moest testen.

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik hoop voor je dat het goed gaat meis. Sterkte.

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    heb je hetzelfde merk testen gebruikt? anders zou het nog kunnen dat misschien de ene test gevoeliger is dan de andere.

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nee het waren dezelfde..

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Houdt het bloedverlies nog aan?

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb dit ook gehad, maar ik had de eerste test met ochtendurine gedaan en de tweede test niet (en veel gedronken), ik heb dat mijn symptomen toenemen. Heb je telkens met ochtendurine getest?

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb geen bloedverlies meer gehad, was echt oud bloed heel donker.

De eerste test had ik 's avond gedaan, om half 7. De tweede test ook en die van vandaag was vanochtend.

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Vreemd hoor, dan zou je toch juist denken dat ie donkerder moet zijn.
    Ik duim voor je

13. jessie33

jessie33 Actief lid

Apr 2, 2007
    332
    0
    0
    Ik heb het zelf niet meegemaakt maar ik wil je wel sterkte toe wensen en voor je duimen dat alles goed gaat.

Groetjes Jessie33

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Had net wat rood bloed dus zet mn banner maar weer terug.. :( Volgende keer ga ik dus niet meer zo vroeg testen maar wacht dan rustig af. Vandaag is trouwens mijn NOD.

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik vindt het bagger testen die jij gebruikt heb (en die andere ook veelvuldig gebruiken) geven te vaak licht positief aan, waar dat aan ligt mag joost weten, maar beter is gewoon om niet meer voor je nod te testen en wil je zeker weten dat je zwanger bent koop dan een goeie (cb of predictor)

liefs smoekie

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie

17. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tuurlijk maar dat kun je ook lezen van me, dat het een mooie test kan zijn om te zien of deze posi is, maar wil je zekerheid dan toch (en dat heb je ook gedaan) een andere test voor de zekerheid, en tja het is nou eenmaal zo dat die dingen vaak genoeg een licht positief resultaat hebben gegeven maar een goede weer negatief is (cb-predictor) ….

Ik heb ik het begin ook die testen gebruikt hoor, maar nadat ik tot 2x toe licht positieve testen had, en andere negatief waren (behalve in oktober zie mijn album) had ik zoiets bekijk het maar met die goedkope kl*te testen wil ik denken zwanger te zijn, moet ik eerst een overduidelijke cb hebben…en tja zelfs daar had ik nog niet genoeg aan, heb er 2 cb’s tegenaan gegooid en een predicotor voor ik eindelijk een beetje kon geloven dat het toch gelukt was….. ;)

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Met die testen is niks mis, bij mijn eerste test was het lijntje super duidelijk. Bij die 2 testen daarop volgend werd het streepje lichter, maar nog steeds goed te zien. Heb alleen veel te vroeg getest, dat doen we dus maar niet meer..

19. sarai

sarai Actief lid

May 8, 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hoi hoi,
    nou wat dat betreft geef ik smoekie wel gelijk, zo'n test brand in je handen natuurlijk maar je kan toch beter wachten tot na je nod voorkomt veel teleurstellingen.

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Wat rot Loesjuh dat het toch mis is gegaan.Hopelijk lukt het snel weer.
    Wat betreft die test, ik weet niet welk merk het was, dus kan daar niet veel over zeggen. Weet wel dat niet alle goedkope testen slecht zijn. Die hier van de site zijn prima.

Share This Page