Even een vraagje.... Is het ook mogelijk om de volgorde van het weergeven van de berichten aan te passen? Op een ander forum waar ik zit (geen zwangerschapsforum hoor) kun je de nieuwste berichten als eerste (bovenste berichten) weergeven. Zo kun je als eerste de laatste berichten zien. Ik weet dat er wel een knop "eerste ongelezen berichten weergeven" is, en die is erg handig. Maar ik dacht misschien kun je hier ook instellen dat de nieuwste berichten bovenaan komen te staan? Alvast bedankt!
Weet het niet zeker maar bij directe links staat daar geen optie die jij zoekt? En als er in een onderwerp nieuwe berichten zijn , zie je dat door het enverlopje die er in staat.
Ja dat kan wel, maar dan staat het niet meer in chronologische volgorde. De openingspost staat dan ook als laatst zeg maar. Als je dat wil, moet je zo doen.. Ga linksboven naar gebruikersinstellingen dan staat er aan de linkerkant een rijtje, bij instellingen en opties, dan klik je op opties wijzigen. Dan naar beneden scrollen tot je bij weergave onderwerpen komt en dan kun je het daar wijzigen naar lineair-nieuwste eerst. Persoonlijk vind ik de optie die jij noemt veel fijner want dan blijft het veel overzichtelijker.