Jammer...

Discussion in 'Over deze site' started by Mukkie11, Jun 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dat is niet alleen de laatste tijd hoor, kom hier al jaren en het gebeurd ook al jaren.

soms is het wel zo dat ik soms forumleden van trollen verdenk, en ja daar zeg ik dan wat van.

maar he zoveel mensen zoveel meningen, zolang het met respect gaat vind ik dat helemaal prima, een ieder moet zijn leven leven zoals hij of zij denkt dat goed is.

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

wat heb jij een geniale naam! tinateenslipper!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn probleem is dat ik wel altijd alle berichten lees maar niet de namen van die personen, ik probeer er soms op te letten maar ik doe me er de moeite niet voor, een voordeel : ik mag iedereen hier want ik onthoud de meeste namen niet van nogal groffe berichten:)

Wel vind ik soms dat de modjes te snel een onderwerp sluiten zoals bijvoorbeeld dat mazelen topic, het ging ersoms erg aan toe maar ik wil wel de meningen van anderen weten en de ontwikkelingen blijven volgen

4. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Maar dat is toch jammer! Ik begrijp je wel hoor, maar juist als er vragen zijn moet je ze stellen! En de mensen die dan negatief reageren, probeer ze te negeren? Of lukt dat niet? Nogmaals: ik weet dat het moeilijk is maar om zulke mensen jouw vragen de vragen te laten.. vind het zo jammer!! Ik merk ook wel eens dat ik een topic heb geopend en er werd weleens gereageerd: ga dan naar de ha die weet er alles van.. maar uh, we rennen niet allemaal zomaar naar de ha. Ik lees dan ook gewoon weer verder naar reacties die me wel interesseren. Het is wel moeilijk, dat geef ik toe. Kon er in het begin echt wakker van liggen :D maar later dacht ik: kom op zeg, ze kennen mij niet, ik ken hen niet. Ik doe met de reacties waar ik wat aan heb en verder doe ik er niets mee..

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Tsjaa.. Ik zie dat ook wel eens en vind het echt triest...
    Vooral met topics als het iets over vreemdgaan betreft oid...
    Nee het hoort niet... Maar om dan zooooo iemand met zn allen de grond in te trappen vind ik TE

En als je er dan iets iver zegt krijg je soms zelfs het antwoord dat het mensen niet uitmaakt of ze iemand kwetsen...
    Ik snap dat niet...

Ik geef ook niet altid mn mening via een omweg..
    Maar probeer wel na te denken van te voren hoe het overkomt en of het niet te hard is...

6. rums

rums Niet meer actief

Jammer dat dit topic aangemaakt moet worden! Want het is helaas zo. Het zou eigenlijk niet moeten kunnen.
    Respect is ver te zoeken. Alleen denk ik dat het forum ook een afspiegeling geeft van onze huidige samenleving.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Dit is al jaren zo hoor bij vlagen alleen wat heftigger. Loop hier al 6 jaar mee en het is nog nooit anders geweest

Het kan ook normaal maar soms het je mensen die een andere mening niet accepteren en hun eigen mening door iemands strot duwen

Daar pas ik voor en gooi ik mijn kont in de krib. Als diegene niet wil nadenken en op haar eigen eutopia blijft zitten dan blijf ik gewoon bij mijn mening en ja dan kan ik hard zijn.

8. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Wat bedoel je met trollen?

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    :D

Sommige leden zouden gewoon wat vaker en vooral eerder op hun vingers moeten gaan zitten of gewoon eens durven meelezen zonder mee te doen, van jezelf weet je echt wel of tact je beste kant is of niet. Daarom heb ik juist eerder het idee dat sommige mensen het leuk vinden om de boel op spits te drijven en bepaalde leden een hak te zetten. Ik zie de laatste tijd bijvoorbeeld best vaak dat leden genoemd worden in topics waar ze nog niet eens geweest zijn... Iemand kan je liggen of niet, maar dat vind ik gewoon echt kinderachtig en onnodig.

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik ben 1 keer heel hard geweest... dat kan ik me nog zo goed herinneren.. ze was heel druk met haar vriend om een kindje te krijgen, tijdens haar verwachte ei had ze seks gehad met haar vriend.. rondom haar ei met haar minnaar en nu was ze zwanger. en toch bang dat het kindje misschien van haar minnaar zou zijn...... Toen viel ik echt even van de bank...

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,027
    551
    113
    ;)

trolllen@ een soort van nepleden die er op kicken om te rellen.... maar ook die waren er vroeger al.
    ik noem iets met een poes en een kat en veel oud leden zullen nu zeggen: oja

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ben het er wel een beetje mee eens, maar ik denk dat het ook wel uitmaakt hoe je met kritiek omgaat....
    Ik had van de week een topic over mn dochter, en ja daar moet je vanaf blijven. Dan word ik me toch een partij woest.

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    :$:$

Doe maar niet daar heb ik nog een hele dreig mail van haha gewoon bewaard. Die heeft echt tig namen gehad en ze zin hier nog steeds onder een andere naam ;)

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,027
    551
    113
    ja? vroeg het me ook meteen af. weet je welke naam anders pbtje he;)

15. Gazy

Gazy Niet meer actief

dusszz...
    ik leer hier van alles nieuws..
    trollen, kat, poesjes en dreigmailtjes die je moet pb - en.. :D
    of zat het nou anders? ;)

16. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,259
    113
    Female
    Wenen
    Hahaha nou word ik weer helemaal nieuwsgierig. :p

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik ben er bijna zeker van dat sommige echte leden in de vrije uurtjes graag voor trol spelen hier ;)

Poes... Kat...? Iets zegt me dat ik met m'n bouwjaar 2010 te jong voor ben.
    Ik hou van een pittige discussie, maar heb een hekel aan trollen, relkippen, mensen die heel snel in de aanval gaan of mensen die steeds op de man spelen. Die zorgen vaker dan nodig voor een slotje en dus uiteindelijk voor leden die geen topic meer willen/durven te openen.

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,027
    551
    113
    ja dit is van voor 2010 idd.

dit is maar een voorbeeld hoor er zijn er veel meer ( geweest) maar weet ze ook niet meer allemaal. vergeet dat ook weer gauw. maar mijn matties hier op zp weten dat allemaal veel beter.
    maar goed we mogen het niet over oudleden hebben dus hou ik verder braaf mijn snavel

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    ben het eens met TS, er worden regelmatig dingen gezegd die echt respectloos zijn. Hoop dat we er met zijn allen voor kunnen zorgen dat iedereen hier zijn mening kan uiten en vraag kan stellen.

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Je bent weer aardig op dreef met je onderschrift zie ik :p
    Ik vond die Clooney grap te leuk! Heb er echt langer dan geoorloofd waarschijnlijk om zitten lachen :D

Share This Page