vreemd gevoel

Discussion in 'Zwanger worden' started by lyts, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lyts

lyts Lid

Jan 22, 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Hoi,

Heb zo'n vreemd gevoel, binnenkort moeten de :evil: :evil: komen, maar dat gevoel heb ik helemaal nog niet.
    Deze week houdt het mij zo veel bezig van zou het wel of niet zo zijn. Ik wordt er bijna helemaal :confused: van.
    Jullie zullen vast wel denken daar heb je weer zo'n tuthola die denkt dat het binnen no time gefixt is, maar dat heb ik juist niet.
    Alleen mijn gevoel speelt nu deze week zoveel op, ben veel emotioneler dan anders. Zal ik het zo zeggen ik moest deze week huilen en lachen tegelijk en ik kon er helemaal niks aan doen. Het was gewoon vreemd.
    Ik weet wel zal nog wat daagjes moeten wachten om evt. te kunnen testen, maar toch.
    In ieder geval ik moest dit even kwijt, in ieder geval bendankt dat ik efkes mijn ei kwijt kan.

groetjes lyts

2. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Wie weet....? En maak je niet druk wat anderen misschien wel/niet denken. Het gaat toch om jouw gevoel!

Succes en ik hoop voor je dat het gigantisch raak is! Spannend hoor!

3. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

het kan toch dat je gevoel zegt dat het raak is ;) je zou de eerste niet zijn hahaha veeeeeeeel succes en ik hoop dat je gelijk krijgt :)

liefs cindybaby

4. Niet meer actief

Het kan ook nogsteeds van het ontpillen zijn, dat kan inneens op gaan spelen namelijk. De eerste 2 maanden had ik nergens last van, nu een half jaar verder ben ik net van de emotionele buien en NEP zwangerschapssymptomen af.

Succes nog met zwanger raken hoop dat je wens snel uit mag komen.

5. lyts

lyts Lid

Jan 22, 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Bedankt voor jullie reacties. :D
    Ik hoop zelf natuurlijk ook dat het raak zal zijn, maar ben ook best wel nuchter (al zeg ik het zelf) :p
    Eigenlijk hou ik dus ook wel in mijn achterhoofd dat het waarschijnlijk zoals appelslakje al zegt dat het het ontpillen nog kan zijn. :rolleyes: .
    Nou ja, ik weet het toch niet eerder dan dat de
    :evil: :evil: komen of niet.
    Wacht maar gewoon af, ik ben al blij genoeg dat ik mijn ei efkes kwijt kon en dat alleen is al een grote opluchting. :) :)

Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn SUCSES!

liefs lyts

6. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ben wel benieuwd :rolleyes: :rolleyes:

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd :)

8. lyts

lyts Lid

Jan 22, 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Hallo Dames,

Nou vandaag was het zover, komen ineens uit het niets :evil: :evil: :evil: te voorschijn. Vanmiddag ineens zo'n buikpijn kon bijna niet meer lopen zo zeer deed het. Ben zelfs van mijn werk naar huis gegaan, nou dat zegt heel wat voor zo'n werkverslaafde als ik.
    Ik baal er toch wel een beetje van, maar ik heb nu wel weer duidelijkheid.
    Maar ach het is niet anders, ik zit nu lekker thuis met een kruikje op mijn buik en warme chocomel.

Wij gaan gewoon door naar de volgende ronde.

liefs lyts ;)

9. lyts

lyts Lid

Jan 22, 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Mag ik jullie misschien nog efkes lastig vallen?

Ik ben ongi geworden, tenminste daar ga ik vanuit, maar nu komt het.
    Het is bruine ongi en niet rood viel mij zo straks op en ik heb nu nog steeds zo'n krampen.
    Heeft iemand hier verstand van, komt het misschien van ontpillen?
    Ik weet het niet meer :(

liefs lyts

Share This Page