Bruine afscheiding en goede afloop

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Haags Zonnetje, Jul 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

Jun 26, 2008
    173
    0
    16
    Meiden, ik heb even wat positieve verhalen nodig, ben bang dat het hier mis gaat. Ik heb sinds gisterenavond last van bruine afscheiding. Heb zowiezo heel weinig kwalen, niet misselijk en zo. Ook af en toe krampen.

2. Silver

Silver Actief lid

Oct 9, 2007
    156
    0
    0
    hoi hoi,

Ik heb een vriendin die ook zwanger is en zij had ook bruinig/bloed verlies. Heeft verloskundige gebeld en werd gerust gesteld, dat dit wel vaker voorkomt. Zolang je geen echt bloed verliest en stolsels en geen buikpijn hebt kan het een adertje zijn wat gesprongen is.
    Ik hoop dat dit bij jou ook zo is.
    ik zal voor je duimen.

liefs Silver

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    mijn schoonzus had hetzelfde met 8 weken. inmiddels is ze bijna 20 weken zwanger van een goed groeiende baby.

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    heb het zelf gehad met 4 weken, 5 dagen lang, bruin/rood/roze was het afwisselend. Geen krampen gehad of stolsels verloren.
    Bij mij was het ws de innesteling

5. Natas24

Natas24 Lid

Apr 23, 2006
    10
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb het ook gehad in dezelfde tijd en ik had voor de rest ook helemaal geen zwangerschapssymptomen dus was ook zo bang dat het mis zou gaan maar mijn dochter is inmiddels al 1,5 dus het hoeft echt niet mis te gaan.
    Succes ermee!

Groetjes![/u]

6. Haags Zonnetje

Jun 26, 2008
    173
    0
    16
    Dankjewel voor jullie reactie, geeft me toch nog een beetje hoop. Bruine afscheiding was gisterenmiddag gestopt, gisterenavond voordat ik naar bed ging was het opeens rood, vanochtend weer bruin en nu weer niets. Gelukkig niet echt krampen. Ik hoop dat ik morgen bij het ziekenhuis terecht kan. Ik begrijp dat er een goede kans is dat het mis is maar ook een kans dat het goed is dus daar bouw ik maar op. Dankjewel voor julie lieve opbeurende reacties.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    bij mij rond de 4 en rond de 8 weken bruinverlies. geen rood maar wel behoorlijk wat bruin.. morgen alweer 15 weken. hoop dat alles morgen goed is. kon zelf met 8 wk toen komen voor een extra echo..

8. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    kwam pas na 7 weken achter dat ik voor de 1e x zwanger was, tussentijds gewoon ongi geweest. Toen in week negen bruinrode vloed, zo'n drie dagen lang, dacht dat ik gek werd van de spanning maar een vroege echo maakte ons meisje al zichtbaar en ze bewoog, dus er was niets. Inmiddels is ze 2....
    Hoop dat dit positieve verhaal ook voor jou geldt!
    En als je onzeker bent, vraag om een echo/hartslagmeting ofzo.
    Liefs!

9. Haags Zonnetje

Jun 26, 2008
    173
    0
    16
    Meiden, kan vandaag om 1440 bij het ziekenhuis terecht, de zenuwen gieren door mijn lichaam. Ga er van uit dat het niet goed is, gezien alles wat er de afgelopen dagen gebeurd is, maar ik blijf hopen op een wonder. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, of het nu goed of slecht nieuws is.

10. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

Apr 10, 2008
    255
    0
    0
    huismama
    succes vanmiddag

11. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    succes vanmiddag!

12. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
  13. Haags Zonnetje

Jun 26, 2008
    173
    0
    16
    Meiden, ik ben er weer. We hebben het hartje zien knipperen en gehoord. We zijn dus superblij. Het bloedverlies was waarschijnlijk de innesteling van bv de placenta of gewoon een vaatje. Schijnbaar is alles gevoeliger in de baarmoeder wanneer je zwanger bent. Ook nog even naar de grootte gekeken, ook goed. Het is een klein beetje aan de kleine kant maar ruim binnen de marge, en omdat mijn HCG bij de eerste bloedtest aan de lage kant was klopt het ook precies nu met de lengte van de kleine. Donderdag 24 juli hebben we de vlg echo. Dan is het negen weken. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven, liefs Johanna

14. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Haags Zonnetje! Hopelijk blijft de bruine afscheiding gauw weg en kun je onbezorgd genieten van je zwangerschap! ;)

15. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Wow super zeg gefeliciteerd!

16. eefjepeefje

Jun 29, 2008
    17
    0
    0
    Hoi Haags Zonnetje,

wat superfijn zeg! Heerlijk voor je...en ook weer een opsteker voor mij, heb ook nu en dan een heel klein beetje bruinverlies, toch wel een spelbreker want net als je denkt dat het een eenmalige druppel was is het er een paar dagen later weer.. maar dat hoeft dus niet perse iets te betekenen..geniet er verder van iedereen!

Share This Page