Borsten doen niet zeer meer.....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Macdee, Jul 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger en heb al een week hele zere borsten.
    En vandaag heb ik nergens last van. Ik vind dit wel een beetje eng, want toen de vorige keer de klachten ophielden kreeg ik een miskraam. Wel heb ik nog last van mijn onderrug, maar ook nog steeds buikpijn. Dit heb ik nu al ruim 2 weken.
    Ik heb vandaag de gynacoloog gebeld en ik mag volgende week woensdag komen en dan krijg ik een echo.

Is het normaal dat de ene dag wel last kan hebben en de andere dag niet?

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Volgens mij wel, heb het ook gehad.
    Ene dag misselijk dan weer niet, noem maar op.
    Sommige dagen voelde ik me erg goed, maar dan opeens een dag erna was het weer mis.

Maar wel goed dat je je gyn hebt gebeld!

Hoop dat alles goed gaat met deze zwangerschap ;)

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Macdee: heel erg begrijpelijk dat je zorgen maakt over symptomen die ineens weg lijken te zijn. Niemand kan jou geruststellen op dit moment. Alleen een echo met een kloppend hartje geeft jou het bewijs dat het goed gaat.
    Ik heb ook te maken gehad met afnemende symptomen met een daarop volgende mk. Bij deze zwangerschap had ikhelemaal geen symptomen totdat ik het kloppende hartje had gezien. Daarna kwam alles op gang, misschien psychisch tegengehouden.
    Probeer wat toe te geven aan al je angsten, anders krop je ze op en komen ze dubbel zo hard terug.
    Veel sterkte!

Share This Page