jammie lekker bed

Discussie in 'Verzorging' gestart door engeltje1977, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Onze dochter eet haar bed op!! beetje zonde en vooral vies. ze heeft een begin en het wordt steeds erger!

Heb er al een stuk van dat hele stevige tape overheen geplakt maar helpt niet, iemand tips??

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ikea heeft van die randen voor de bovenkant, misschien heb je daar wat aan of doet ze het ergens anders? Anders misschien in een campingbed laten slapen, is niet zo heel erg gezond natuurlijk.

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hadden wij hier ook. ik heb ook gekeken naar die randen van ikea. maar dan moet je precies de goede maat rand hebben van het bed. dat was bij ons niet. bij babydump hebben ze plakspul wat hetzelfde moet doen die je via internet moet bestellen. wij hebben uiteindelijk besloten om hem een tijdje in een campingbed te leggen omdat hij ook bonkte met zijn hoofd tegen de bovenkant. daarna hebben we een ander bed gekocht met brede rand en nu doet hij het gelukkig niet of nauwelijks meer. dus ik heb dat plakspul niet meer gekocht.

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hij nog 1 die dat doet. Onze Rambo beet de stukken uit zijn ledikant (en de verf die daar opzat natuurlijk).
    Wij hebben 2 plastic hoekprofielen van een meter of 2 lang bij de Gamma gekocht en er met dubbelzijdig (heel sterk) tape opgeplakt. Nu glijden zijn tandjes eroverheen (te glad, geen grip) en heeft hij het opgegeven.
    Ik dacht dat onze sloperd ze er wel af zou pulken, maar dat is hem tot op heden nog niet gelukt.
    Die dingen van Ikea ook geprobeerd, maar de randen van zijn bedje waren te dik, dus die pasten niet.

Deel Deze Pagina